Skocz do zawartości

Vtec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vtec

Osiągnięcia Vtec

0

Reputacja

  1. no w SWoli byly kiedys zaklady ale od pewnego czasu nie widze- za to chetnie sie dowiem jesli znajdzeisz-gdzie i za ile ci zrobili
  2. no z tymi bodygardami to bym nie przesadzal- chyba ze jako body to takie majtki z golfem
  3. Na obecna chwile bede. Czyli - wybieram sie-jesli nic sie nie wywali po drodze to bede.
  4. FAFAL sorki za pozny odpis, ale unikam kompa na weekendzie no nic- treningi 17-30 w szkole nr 9 (rozwadow-obok sadu). sekcje prowadzi ten sam gosc co i w resie Andrzej Plaza (nizly jest). to co? widzimy sie dzis na teningu?? co prawda nie wiem czy sie zgodzi zebys zaczynal w polowie sezonu-ale zapytac zawsze mozna[br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 09:36_________________________________________________FAFAL poprawka dzis trening w nisku - namiar poszedl na gg
  5. pisze sie- tylko w koncu 25 czy 24?? FAFAL najblizsza sekcja nie Resie a w stalowej woli-jakbys byl chetny to w poniedzialki 17-30
  6. Witam wstepnie sie pisze na zlocik w TBG, jak bedzie znany termin to sie okresle.
  7. Vtec

    Immobilizer

    Kilka uwag do rewelacyjnej instrukcji. Sam posiadam A4 z roku 1998 konkretnie luty i wystąpił u mnie problem z migającym immo. Szczęśliwy jak dziecko gdy znalazłem powyższą instrukcję wziąłem się za robotę. Niestety nie udało mi się zrobić wszystkiego o czym poniżej. Pierwsza uwaga to myślę, że łamany śrubokręt jest nie tylko pomocny ale wręcz niezbędny żeby odkręcić śruby zaznaczone na 5 zdjęciu. Druga uwaga. Kierownica nie jest montowana nakrętką tylko troxxem. Nie wiem niestety jakiego rozmiaru bo go nie posiadałem i utknąłem. Przymierzając podejrzewam że wielkość porównywalna do imbusa 9. Uwaga trzecia. Poduszka jest przykręcona na śrubach imbusowych rozmiar chyba 5. Na moje szczęście poprzedni posiadacz mojej czwóreczki coś chyba grzebał w tym miejscu bo mam połamane tulejki do których wkręcone są śruby ze zdjęcia 13, więc w moim przypadku wystarczy odkręcić 2 wkręty spinające obudowę dolną kolmny z górną i mogę dostać się do stacyjki. Do czego doszedłem niestety dopiero po rozebraniu osłon wg instrukcji. trzecia uwaga. U mnie nie było opisywanej taśmy izolacyjnej. Jest po prostu kabelek (bardzo krótki zresztą) zakończony złączką konektorową wpiętą do plastikowego pierścienia na stacyjce. Stąd moje podejrzenie, że w czwóreczce kolegi Spedyta ktoś już wcześniej grzebał i być może już robił przedłużenie opisane w poście użytkownika 666 na http://www.audiklub.org/phpBB2/viewto...er=asc&highlight=imo&start=20 pozwole sobie zacytować Niestety moje umiejętności elektryczne trochę tylko przekraczają zmianę żarówek ;( więc nie podjąłem się tego nie wiem czy słusznie obawiając się większych strat. Wypiąłem złączke, przedmuchałem i zapiąłem z powrotem. No i bez zmian. I tu moja prośba- może ktoś oświecić mnie jak się wlutować do pętli. Konkretnie w którym miejscu. (moze jakaś fota albo wskazówki) A swoją drogą dla kolegi Spedyta ogromne dzięki.
  8. Panowie pozwola, ze sie podepne: problem ze sterowaniem lusterek w lewo. Reszta, czyli gora, dol, prawo dziala bez zarzutu, ale w prawo nie chce ruszac. I to oba lusterka. Prosze o jakies sugestie co z tym zrobic. Dzieki
  9. Witam wszystkich posiadających i chcących i fanujących Sam jeszcze nie mam chociaż już jest na oku. Jeszcze raz witam i pozdrawiam Witek Raz jeszcze witam i pozdrawiam Tym razem juz jako posiadacz i uzytkownik wymarzonej Aczworeczki Witek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...