-
Postów
118 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O e9matic

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Miałem podobny przypadek, wymieniłem głowice, co prawda w AVF, nowe zestawy gumek, nowe uszczelnienia a ropa dalej mieszała sie z olejem. Okazalo się, ze pękł oring na wtrysku. Ja bym oddał wtryski na stół, zeby miec 100 % pewnosci, ze to nie one.
-
Instalacja fabrycznego modułu Bluetooth w Audi A4 B6/B7
e9matic odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Czy któryś z kolegów, zajmuje się robieniem wiązki BT ? Mam oryginalną, mocno pociętą, ale z oryginalnymi wtyczkami. -
Witam. W związku z tym, ze bede robił upgrade tyłu, z 255 na 288 pomyślałem, ze wrzuce sobie przewody HELa w oplocie. I tu pytanie do Was, czy dlugosc tych przedowów pozwoli mi na bezproblemowe podlaczenie zaciskow 288 ? Posiadam Quattro, jezeli jest to istotny aspekt.
-
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
e9matic odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Czytam Twój temat Kamilu, już chyba ze trzeci raz Daje niezłą motywacje, do działań przy swoim aucie. Widzę, że męczyłeś się już kilka razy z tulejami na bananie. Polecam wrzucić pełną tuleje z C6. 4F0407183D Jeżdżę już kilka miesięcy na tych tulejach w C5 -
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
e9matic odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Kamilu, bardzo podoba mi się Twoja furka. Masa godzin, serca włożone w auto Odnośnie tulei w bananach, radze się zakręcić koło tematu Poliureutanów z Olkusza : https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345 Mam u siebie w C5 juz dwa lata - zero oznak zużycia, pewniejsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. Będę wymieniał u ojca w B6, ale dopiero po Swapie 320/288 u niego - będę mógł zdać relację -
Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ?? Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1
-
Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s
-
Witam Was. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów - A6 C5 silnik AVF 130 km ( pompki BA ) http://vaglog.pl/log-023_018_013_NIeK9L5.html Parę razy były "przy gazówki" do 4k rpm. Problem polega na "drganiu" auta na biegu jałowym, w szczególności kierownicy oraz drążka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, poduszki wymienione na oryginalne ( przód + tył ) + kompletne sprzęgło z dwu masą. Jeżeli brakuje jakichś logów, proszę o wskazanie
-
Każdy ma swoje zdanie A Ty mordko, jak się do Ciebie macha, to wypadałoby się przywitać na drodze !
-
Zdecydowanie polecam Ecuproject.
-
cinkers wyslij mi na PW numer na koma.
-
Jak się zachowuje pedał hamulca ? Reaguje "wcześnie" czy w "połowie" ?? Wpada do środka podczas hamowania ?? Musiałbyś się u mnie przejechać. Przód mam taki sam jak Ty, ciutke inny tył ( S6 269/22 - 43 mm tłok ) Żyje żyje i mam się zdrów, tylko jakoś czasu dla siebie mało, cały czas przewaga dzięki technice i trzeba naprawiać ten złom
-
A co Ci się z tymi hamulcami dzieje ? Nowe/używane tarcze ? Jaki płyn hamulcowy ? Tłoczki przesmarowane ?
-
Zadzwonię w tygodniu. Puki co temat nie jest "piekący"
-
Mam problem, aby założyć fartuszek na zacisk. Fartuszek jest zakończony simeringiem ( tak mi się wydaje ) nie mogę sobie poradzić z jego nałożeniem