Skocz do zawartości

e9matic

Pasjonat
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O e9matic

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wiadomo, że Chińczyk Działam w temacie już z Bananem.
  2. Dziękuję Ci bardzo za namiar !
  3. Wiśnia, początkowo, robiłem wszystko z tego wątku, który podesłałeś. Wyciagniete dwa piny immo, jednak nowy kolorowy, nie chce przyjac przez VCDSa "starego" pinu. Stąd poszukiwania alternatywnej pomocy.
  4. Witam. Czy obecnie na forum, jest ktoś, kto byłby w stanie pomóc ze zmianą PINu Immo w liczniku 8E0920930S ?
  5. Miałem podobny przypadek, wymieniłem głowice, co prawda w AVF, nowe zestawy gumek, nowe uszczelnienia a ropa dalej mieszała sie z olejem. Okazalo się, ze pękł oring na wtrysku. Ja bym oddał wtryski na stół, zeby miec 100 % pewnosci, ze to nie one.
  6. Czy któryś z kolegów, zajmuje się robieniem wiązki BT ? Mam oryginalną, mocno pociętą, ale z oryginalnymi wtyczkami.
  7. Witam. W związku z tym, ze bede robił upgrade tyłu, z 255 na 288 pomyślałem, ze wrzuce sobie przewody HELa w oplocie. I tu pytanie do Was, czy dlugosc tych przedowów pozwoli mi na bezproblemowe podlaczenie zaciskow 288 ? Posiadam Quattro, jezeli jest to istotny aspekt.
  8. Czytam Twój temat Kamilu, już chyba ze trzeci raz Daje niezłą motywacje, do działań przy swoim aucie. Widzę, że męczyłeś się już kilka razy z tulejami na bananie. Polecam wrzucić pełną tuleje z C6. 4F0407183D Jeżdżę już kilka miesięcy na tych tulejach w C5
  9. Kamilu, bardzo podoba mi się Twoja furka. Masa godzin, serca włożone w auto Odnośnie tulei w bananach, radze się zakręcić koło tematu Poliureutanów z Olkusza : https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345 Mam u siebie w C5 juz dwa lata - zero oznak zużycia, pewniejsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. Będę wymieniał u ojca w B6, ale dopiero po Swapie 320/288 u niego - będę mógł zdać relację
  10. Co w przypadku, gdy nie mam możliwości "zejścia" poniżej wartości 0.6 ? Mogę tylko zmieniać wartości na + ?? Obecnie mam wartość 0.6 - 1.1
  11. Ja na Twoim miejscu najpierw bym zlokalizował gdzie leci płyn z tego zacisku, z "tyłu" czy z "przodu" Jeżeli z tyłu, tam gdzie montuje się blaszkę do linki od ręcznego, to szukałbym nowego/używanego zacisku. Jeżeli z przodu, można kupić zestaw regeneracyjny do tego zacisku i wymienić uszczelnienie - sprawdź stan tłoczka czy nie jest pordzewiały. Polecam obejrzeć : https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s
  12. Witam Was. Bardzo proszę o pomoc w analizie logów - A6 C5 silnik AVF 130 km ( pompki BA ) http://vaglog.pl/log-023_018_013_NIeK9L5.html Parę razy były "przy gazówki" do 4k rpm. Problem polega na "drganiu" auta na biegu jałowym, w szczególności kierownicy oraz drążka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, poduszki wymienione na oryginalne ( przód + tył ) + kompletne sprzęgło z dwu masą. Jeżeli brakuje jakichś logów, proszę o wskazanie
  13. Każdy ma swoje zdanie A Ty mordko, jak się do Ciebie macha, to wypadałoby się przywitać na drodze !
  14. Zdecydowanie polecam Ecuproject.
  15. cinkers wyslij mi na PW numer na koma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...