Skocz do zawartości

malatay

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malatay

Osiągnięcia malatay

0

Reputacja

  1. No właśnie ,jeżeli ktoś niema czasu albo możliwości żeby sobie zgrać ,to zadaje takie pytanie ,i nie oczekuje odpowiedzi żeby sobie zgrał). Kaszana zapodana. więc muszę sobie zgrać
  2. moim skromnym zdaniem : hałas w silniku jest spowodowany niedomaganiem pompy olejowej, skok obrotów można tłumaczyć kończącym sie przepływomierzem., wiem to i owo z z własnej praktyki,. wymieniłem już chyba wszystko w swojej 1.8T bo każda część ma swoja żywotność,moja audi ma już 400.000 km więc praktyke nabyłem.,ale moge się mylić. a na 100% nie olej.
  3. dzieki za porade , znalazlem odpowietrznik przy przewodzie i odpowietrzylem,
  4. Wlasnie wymieniłem sprzęgło w audi 1.8T , po rozruchu silnika pedał sprzęgła spadł do podlogi-zero oporu,proszę o wskazówkę jak odpowietrzyć sprzęgło.
  5. temp. wzkaznika 90 temp. według vaga 93,5 dochodzi do 97 i spada do 93,5
  6. Witam , zakupiłem Vaga, uniknełem wymiany uszczelki pod głowicą.Wnioski Końcowe: Zepsuta pompa (wymieniona) Zepsuty korek zbiorniczka wyrównawczego (wymieniony) Zepsuty czujnik G2 (niezlokalizowany) Autko normalnie hasa tylko ta kontrolka czujnika temp. wkurza mnie Proszę o lokalizacje czujnika G2 .,czy ktoś go wymieniał?
  7. Witam , szukam schematu układu chłodzenia do audi 1.8T a konkretnie rozmieszczenia czujników temp
  8. tylko gdzie jest czujnik poziomu płynu ? odpiełem przewody z pod zbiorniczka wyrównawczego kontrolka i tak zapala się(dodam że kontrolka zapala się także na zupełnie zimnym silniku)
  9. Witam ponownie, po wymianie niezbędnych elementów takich jak: pompa ,termostat, czujnik temp. autko zachowuje się normalnie tzn. temp 90 nonstop . Jedyna nieprawidłowość to zapalanie się kontrolki wys.temp. nawet jak autko jest zimne i moje pytanie:czy kontrolka wys.temp komunikuje się z tym czteropinowych czujnikiem który znajduje się na króćcu wychodzącym z głowicy-dalej idący gumowym wężem do nagrzewnicy czy może z innym czujnikiem który należy wymienić a nieznam jego położenia
  10. Jak byś czytał to byś wiedział że jestem w U.K i koszt wjazdu na warsztat jest za***isty ,dlatego unikam tego jak prawie każdy piszący o swoich problemach z audi.Wymieniłem pompe bo była wywalona i wsadziłem termostat bo go niebyło.Więc niepisz bzdur.Ja rozwiązuje problem w moim audi i każda osoba która ma mi coś do podpowiedzenia utwierdza mnie lub eliminuje moje przypuszczenia. Pytanie:Gdzie znajduje się czujnik kontrolki wys.temperatury(bo niewiem czy wymieniłem ten co powinienem, wymieniłem czujnik znajdujący sie przy wężu idącym od głowicy do nagrzewnicy) [br]Dopisany: 07 Grudzień 2007, 23:56 _________________________________________________Mam pytanko: Co oznacza wyrażenie "przegrzana głowica" i jakie są objawy
  11. Kaczy: pompa niedomaga i zachwile [stanie](plastikowy wirnik razsadzony przez rdze,jeszcze kręci,załapuje , przerywa) z tąd ta temperatura
  12. No więc: Pompa wody okazała się zrypana-wymieniłem, założyłem termostat(bo był ale wybebeszony).Po stukrotnym odpowietrzeniu kontrolka wysokiej temperatury cały czas zapala się przy 90c ,czujnik temperatury został wymieniony na nowy ,kontrolka dalej zapala się przy 90c.Dziwna sprawa jak odpowietrzam to co jakiś czas leci gorąca para,czyżby to jednak była uszczelka? Zdaje sobie sprawe że jak typiarze jebła pompa to i uszczelka mogła pryknąć(węże niepuchną)
  13. gdybam po to żeby wszystkie możliwości wykluczyć a niemam możliwości sprawdzenia ciśnienia i innych rzeczy, a z tego gdybania znowu mam rebus , mechanik powiedział że to uszczelka pod głowicą a ja chciałem odpowietrzyć nagrzewnice z myślą że to może nie to i okazało się że woda nieleci w żadnym wężu a chyba powinna? nawet gdyby poszła głowica.Niewiem co o tym myśleć.Może to tylko pompa?Proszę mi podpowiedzieć jak sprawdza się pompe(czy konieczne jest wymontowanie jej w celu sprawdzenia?) plis
  14. Dowiozłem autko na wymiane termostatu.Wyjął "termostat" (w 20 minut mistrz?) albo co niego zostało po poprzednim mechaniku, termostat wypróty tak by autko niegrzało się.Wąż przy nagrzewnicy prawdopodobnie pęknięty,diagnoza:wywalona uszczelka po głowicą ciśnienie dostaje sie do obiegu i podnosi temp. silnika(wody). Jak jechałem do domu temperatura zapieła prawie 100tke, zatrzymałem się odkręciłem pokrywkę zbiorniczka wyrównawczego ciśnienie uszło i temp. spadła do 90c i tak z trochę odkręconym dojechałem do domu. Mam pytanko ile wyniesie mnie koszt "orjentacyjny" naprawy :planowania głowicy ze sprawdzeniem , oraz ile może kosztować pasek rozrządu z napinaczem (może ktoś wymieniał ) do 1.8T Czy może byc coś innego niż walnieta uszczelka albo głowica?
  15. Biorąc po uwage konieczność przeczyszczenia nagrzewnicy-czy istnieje możliwość udrożnienia jej bez wyjmowania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...