Kędzior 0 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 witam, oto moj problem http://odsiebie.com/pokaz/3994851---cf86.html wujek mowi ze to zawory tak "graja" mechanik ze panewki, co to waszym zdaniem moze byc? jakosc nagrania niejest super ale moze wylapiecie ten dzwiek takie metaliczne stuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buba 7 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 sprobuj jeszcze raz nagrac bo nic nie slychac Link to comment Share on other sites More sharing options...
loco87 1 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Kompensatory to temat dla Ciebie na poczatek. Na jakim oleju jezdzisz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 niestety niewiem co to za olej bo auto sprowadzilem niedawno a w ksiazce nic niepisze na ten temat gdyby ktos byl w okolicy i podjechal sprawdzic co tak u mnie halasuje to byl bym bardzo wdzieczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 W jakiej ogólnej kondycji jest silnik? Podejrzewam napęd drugiego wałka rozrządu - mało kto to wymienia, a przy dużym przebiegu (>250kkm - zależy od oleju) wypada to zrobić. Lub łożysko/napinacz. Kiepsko słychać. Najpierw wymień olej - wskazany syntetyk z uwagi na turbinę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichybob 0 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 jak ten dźwięk dochodzi z tylu silnika to lancuszek a silnil stracił cos na mocy? (a na początek rozrząd tez by sie przydalo wymienic jak nie byl zmieniany wraz z pompa wody) i powinno byc cicho Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4 siano 0 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 A rozrząd wymieniałeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 niewymienialem, pojechalem do mechanika zeby ustalic termin a on do mnie mowi ze niema co wymieniac bo trzeba remont silnika zrobic lub wymienic silnik, no wiec czeka mnei wymiana Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 I Ty to kupiłeś??? Na jakiej podstawie taką diagnozę wydał? Sprawdził ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju...? Bo jeśli na "oko" to radzę poszukać bardziej odpowiedzialnego człowieka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichybob 0 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 I Ty to kupiłeś??? Na jakiej podstawie taką diagnozę wydał? Sprawdził ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju...? Bo jeśli na "oko" to radzę poszukać bardziej odpowiedzialnego człowieka. dokladnie jak kolega mowi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted July 16, 2009 Author Share Posted July 16, 2009 niewymienialem jednak silnika, odglos dochodzi od spodu silnika, jak wjechalem na kanal i obsluchalem od spodu nom to wychodzilo by na to ze wlasnie od dolu to dochodzi, dowiedzialem sie na jakim oleju chodzi na mineralnym mobilu, silnik ma wydaje mi sie dobra moc (niemialem okazji jechac inna 1,8t) nadal szukam rozwiazania tego problemu;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Szukasz, ale mam wrażenie że nic w temacie nie robisz... Najpierw wymień olej - wskazany syntetyk z uwagi na turbinę. Później sprawdź napinacz paska klimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted July 17, 2009 Author Share Posted July 17, 2009 mam teraz bardzo duzo pracy wiec niemam za bardzo duzo czasu zeby teraz robic, dopiero w weekendy cos moge pokombinowac bo w tyg ciezko;/ jak auto jest na wolnych obrotach i wlacze klime to czasami skacza mi obroty nie zawsze ale jednak skacza, a nielepszy bedzie polsyntetyk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafi_a4 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 mam teraz bardzo duzo pracy wiec niemam za bardzo duzo czasu zeby teraz robic, dopiero w weekendy cos moge pokombinowac bo w tyg ciezko;/ jak auto jest na wolnych obrotach i wlacze klime to czasami skacza mi obroty nie zawsze ale jednak skacza, a nielepszy bedzie polsyntetyk? ja bym zalał 10W40 mobila jak najszybciej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted July 18, 2009 Author Share Posted July 18, 2009 auto jezdzilo na mineralnym niebedzie problemu gdy zaleje polsyntetyk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 79 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 auto jezdzilo na mineralnym niebedzie problemu gdy zaleje polsyntetyk? Witam. Po pierwsze zmień olej na pół syntetyk(polecam mobil)ze względu na żywotność turbo Proponuje sprawdzić napinacz paska paska wieloklinowego.Postaraj się dokładnie zlokalizować skąd dobiega ten dźwięk A takiego mechanika co diagnozuje w taki sposób proponuje kopnąć w d*pę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
malatay 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 moim skromnym zdaniem : hałas w silniku jest spowodowany niedomaganiem pompy olejowej, skok obrotów można tłumaczyć kończącym sie przepływomierzem., wiem to i owo z z własnej praktyki,. wymieniłem już chyba wszystko w swojej 1.8T bo każda część ma swoja żywotność,moja audi ma już 400.000 km więc praktyke nabyłem.,ale moge się mylić. a na 100% nie olej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kędzior 0 Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 wymienilem rozrzad i wszystko jest jak nalezy:) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now