Kunio 2 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam, ma ktos moze zdjecie albo jakis schemat jak wykonany jest splyw oleju od turbo w 1.8T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platiniumm 0 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 kunio dodaj ze splyw z turba a w etce jest pokazane tylko nie bylo czasu zebys zgral sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malatay 0 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 No właśnie ,jeżeli ktoś niema czasu albo możliwości żeby sobie zgrać ,to zadaje takie pytanie ,i nie oczekuje odpowiedzi żeby sobie zgrał). Kaszana zapodana. więc muszę sobie zgrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A czy jest taka możliwość w silnikach benzynowych aby turbina "zassała" olej z miski i zaczęła "wtryskiwać" go do cylindrów? Moje pytanie wynika z zaistnienia takiego przypadku w Renault Megan (ale diesel) - mojemu tacie podczas jazdy turbina zaczęła zasysać olej z miski, silnik (bez dodawania gazu) sam się rozpędził zadymiając całą ulicę. Pomimo przekręcenia kluczyka w pozycję zgaszenia samochód dalej jechał (oczywiście samozapłon). Samochód udało się zgasić wkładając bieg V i starając się "przepchać" muldę śnieżną (zerwanie sprzęgła). Finał jest taki, że turbina jest do wymiany a silnik nie chce zaskoczyć, czyli i silnik jest do remontu. Dlatego moje pytanie: czy taki przypadek może się zdarzyć w silnikach Audi - AEB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A czy jest taka możliwość w silnikach benzynowych aby turbina "zassała" olej z miski i zaczęła "wtryskiwać" go do cylindrów? Moje pytanie wynika z zaistnienia takiego przypadku w Renault Megan (ale diesel) - mojemu tacie podczas jazdy turbina zaczęła zasysać olej z miski, silnik (bez dodawania gazu) sam się rozpędził zadymiając całą ulicę. Pomimo przekręcenia kluczyka w pozycję zgaszenia samochód dalej jechał (oczywiście samozapłon). Samochód udało się zgasić wkładając bieg V i starając się "przepchać" muldę śnieżną (zerwanie sprzęgła). Finał jest taki, że turbina jest do wymiany a silnik nie chce zaskoczyć, czyli i silnik jest do remontu. Dlatego moje pytanie: czy taki przypadek może się zdarzyć w silnikach Audi - AEB? pierwsze słyszę o takim przypadku ale ty raczej nie masz się co obawiać takiej sytyłacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Renault Megan (ale diesel) - mojemu tacie podczas jazdy turbina zaczęła zasysać olej z miski, silnik (bez dodawania gazu) sam się rozpędził zadymiając całą ulicę. Pomimo przekręcenia kluczyka w pozycję zgaszenia samochód dalej jechał (oczywiście samozapłon). Samochód udało się zgasić wkładając bieg V i starając się "przepchać" muldę śnieżną (zerwanie sprzęgła). Finał jest taki, że turbina jest do wymiany a silnik nie chce zaskoczyć, czyli i silnik jest do remontu. Eee tam, Renówki ta jakiś wynalazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A czy jest taka możliwość w silnikach benzynowych aby turbina "zassała" olej z miski i zaczęła "wtryskiwać" go do cylindrów? Moje pytanie wynika z zaistnienia takiego przypadku w Renault Megan (ale diesel) - mojemu tacie podczas jazdy turbina zaczęła zasysać olej z miski, silnik (bez dodawania gazu) sam się rozpędził zadymiając całą ulicę. Pomimo przekręcenia kluczyka w pozycję zgaszenia samochód dalej jechał (oczywiście samozapłon). Samochód udało się zgasić wkładając bieg V i starając się "przepchać" muldę śnieżną (zerwanie sprzęgła). Finał jest taki, że turbina jest do wymiany a silnik nie chce zaskoczyć, czyli i silnik jest do remontu. Dlatego moje pytanie: czy taki przypadek może się zdarzyć w silnikach Audi - AEB? Jest. Jak się uszkodzi turbina to w ekstremalnych przypadkach turbo zacznie zasysać co popadnie. Tak się stało w tym 1.9 DCI. Oczywiście silnik benzynowy raczej samozapłonu nie dostanie tak jak diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 To jak "benzynowa" turbina zassie olej i będzie podawał go do cylindrów, czy może spowodować to jakieś konsekwencję inne niż kopcenie z rury wydechowej (np. uszkodzenie silnika - zakładam, że nie dojdzie do zatarcia bo w porę zostanie samochód zgaszony i turbina nie wyssie całego oleju)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Raczej nie - świece dostaną oleju i silnik zgaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal21o2 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 miałem takie rozszczelnienie w golfie 3 ,1.9tdi .Udało mi się go zadławić od razu ,ale mimo to za pózno. Przetopiło mi jeden tłok na wylot i silnik do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 oszzz ale kotlet.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się