Zarówno a4 przed liftem i a6 przed liftem (analogowy zegarek) mają 2x32pin +1x20pin, a a4 i a6 po II lifcie (cyfrowy zegarek) mają 3x32pin . Tak jak piszesz niezależnie już czy przedlift czy polift to z a6 wskazanie paliwa będzie odwrotne, ale da się to załatwić (jest gdzieś na forum opis). A do założyciela tematu - od biedy możesz go zastąpić praktycznie każdym innym(nawet z przedlifta ale to mija się z celem bo brzydszy i wtyki by trzeba było przerabiać). Może być od benzyny anglika nawet skoro masz swoje tarczki (tylko wtedy trzeba wgrać wsad licznika nowy, a do tego jest potrzebny interface specjalny). Jeśli nie chcesz zmieniać przy okazji licznika na taki z pełnym fisem, to mam na zbyciu właśnie licznik 8D0920900, pół fis, diesel, europa, z pinem i mogę Ci przebieg w nim ustawić na właściwy z tym że jest on bez tarczek, ale w 100% sprawny (zmieniałem na pełen fis angielski benzyne i zabrałem od niego tarczki )