Skocz do zawartości

litwin91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O litwin91

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia litwin91

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z moją audi A4 B5 1.6 B+G z 2001r mianowicie od czasu do czasu przy odpalanie zaczyna"cykać przekażnik" nr 372 (jest to przekaźnik od pompy paliwa) i samochód nie chce odpalać .Byłem na komputerze i wyszło tylko to ze przekaźnik nie załącza i reszta jest ok. Sprawdziłem przekaźnik, jest dobry gdy cyka to masa nie dochodzi tzn na mierniku skacze napięcie miedzy 5 a 7v. Plus jest dobry ok 12v. Wszystko byłoby fajnie gdyby tylko ta masa lecz gdy dam osobno masę przekaźnik już nie 'cyka' pompa pracuje lecz samochód nadal nie odpala.Dziś odkryłem ze nie ma wtedy jeszcze iskry. Immo zaświeca się i po chwile gaśnie przy załączonej stacyjce więc chyba to nie to odcina napięcie na pompę i iskrę.Jak samochód odpali to ładnie pracuje nigdy mi nie zgasł na odpalonym.Problemy są przy odpalaniu. Nie wiem co dalej sprawdzać ani gdzie dalej szukać przyczyny. Przegrzebałem kable pod kierownicą i wydaje się wszystko w porządku. Dodam ze ten problem powtarza się coraz częściej i coraz dłużej trwa tzn z początku działo mi się tak raz na 3-4 tyg , wystarczyło odczekać kilka minut i auto normalnie paliło a teraz jak już zacznie cykać to muszę trochę się namachać kluczykiem żeby zaskoczyło i odpalił samochód.Proszę bardzo o jakieś porady gdzie dalej szukać i co ewentualnie sprawdzić bo naprawdę nie mam już pomysłów.
  2. to jest model b5 z 2001r po lifcie. W lampach mam jakieś wtyczki na 3 kable prawdopodobnie na swiatła dzienne[br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 16:40_________________________________________________panowie byłem u "fachowca" podłączył mnie pod komputer i mi powiedział ze w tym modelu nie było załączenia świateł po przekręceniu kluczyków, więc pozostaje mi szukać gdzieś jakiś przepinek. Ma ktoś jakieś pomysły?
  3. w sumie możliwe bo po przekręceniu stacyjki zapalają się postojówki oraz mijania lecz nie podświetla wnętrza samochodu. Myślisz że to będzie to?
  4. Witam wszystkich, poprzedni właściciel samochodu przerobił swiatła tak aby się zapalały po przekręceniu stacyjki. Chciałbym to zlikwidować ponieważ chcę zamontować swiatła do jazdy dziennej na ledach, no i nie wiem gdzie on to podłączył aby tak swieciło. Sprawdzałem przekażniki pod kierownicą ale to nic mi nie dało. Doszłem tylko do wniosku ze swiatła nie swiecą jak odłącze czarno żółty kabel od przekażnika 370 ale nie wiem gdzie on idzie.Po odłączeni go jest spoko ale nie działają wtedy swiatła przeciwmgłowe. Może któryś z kolegów powie mi gdzie może szukać miejsca w którym mogł się wpiąć poprzedni właściciel.
  5. Witam mam mały problem a zarówno pytanie do uzytkowników Audi A4 B5. Chodzi mianowicie o ogrzewanie tylnej szyby. Posiadam wersję po lifcie, strasznie długo trwa nagrzanie a przy tym odparowanie tylnej szyby. Przy temp 6*C po przejechaniu 7km (tyle mam do pracy) szyba odparowała mi do połowy. Boję się co będzie w zimie przy dużych mrozach. Stąd pytanie jak jest u was z czasem odparowania tylnej szyby. Jak można sprawdzić czy ma się podgrzewanie lusterek bo nie chcą mi odparowywać. Wiem ze mam podgrzewane dysz spryskiwaczy to tez uważam ze powinny być lusterka podgrzewane.
  6. Witam wszystkich, posiadam swoje Audi A4 B5 już 2 tyg i zaczęły pojawiać się już pierwsze problemy. A mianowicie problem z otwieraniem auta. Wczoraj nie dało się go zamknąć z pilota a w ogóle dziś nie chce się otwierać. Alarm niby otwiera mruga kierunkowskaz słychać przekaźnik. Tzn jest tam zamontowany alarm po próbie otwarcia nim "cycki lekko drgną do góry tyle. Nawet jak drzwi otworze kluczem to po wyciągnieciu klucza same się zamykają. Wcześniej było tak ze po włączeniu zapłonu otwierały się wszystkie drzwi a teraz nic. Nie da się ich otworzyć nawet z przycisku na drzwiach kierowcy. Po chwile te otwarte kierowcy się nie zamykają ale jak je celowo przyciskiem zamknę to nie da się ich otworzyć. Jest to bardzo uciązliwe ponieważ mam zastany zamek od kierowcy i musze kombinować oby otworzyć auto. Alarm jest srednio zamontowany kable są poprzerabiane ale dobrze ze chociaż są "polutowane" a nie 'poskręcane' i owinięte taśmą. Mam jeszcze taki problem ze po przekręceniu stacyjki coś skuta tzn tak jakby wł i wył sie jakiś przekażnik. Wtedy nie można odpalić samochodu. Muszę troche odczekać albo poprubować kilka razy i dopiero wtedy ustępuje. Doszłem do tego że to prawdopodobnie cyka z tej wielkiej puszki przy przekażnikach.[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 16:26_________________________________________________Zrobiłem dokładniejsze ogledziny i wygląda to tak jak by dochodził za mały prąd do centralki tzn 'cycki lekko drgają ale nie ma wystarczającej siły by otworzyć drzwi, lecz po włożeniu i przekreceniu kluczyka drzwi sie normalnie otwierają i zamykają a propo tego przekaznik to jest przekażnik nr 372. Rozebrałem go z obudowy i wyglada na to ze sie włącza i wyłącza. Przy tym nie uruchania się komper i wskaznik paliwa oraz temp.[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 18:53_________________________________________________jeżeli kogoś to interesuje to problem rozwiązany, szkoda ze nikt mi nie powiedział ze pompka od centralnego jest z tylu w bagazniku obeszło by się bez rozbierania całych drzwi oraz połowy tapicerki. Rozsypał się wirnik w pompce i nie tłoczyła powietrza. Wymieniłem na inny i teraz śmiga.
  7. Witam wszystkich forumowiczów :hi:jestem tu nowy .Mam na imię Paweł jestem z Jaworzno i zaczynam dopiero przygodę z audi. Niedawno kupiłem Audi A4 B5 z 2001r w benzynie 1.6 z gazem. Wcześniej jeździłem turbodieslem Renault Laguna 1.9DTi. Jest to mój pierwszy benzyniak. 2 lata jeździłem dieslem. Z początku miałem ciężko się przyzwyczaić do osiągów 1.6 ale jestem zdania ze będę jeździł powoli, lecz z klasą. Miałem na oku jeszcze Audi z silnikiem 1.8T lecz bałem się trochę spalania oraz był to starszy rocznik bo 1995r a wiec przed FL. Ogólnie mam wiele planów i pomysłów co pozmieniać w swoim aucie. Myślę ze znajdę na tym forum ludzi którzy mi z przyjemnością pomogą oraz doradzą co jak i gdzie. Człowiek uczy się na błędach i lepiej żeby uczył się na cudzych to też lepiej wcześniej zapytać kogoś obeznanego jak coś zrobić, rozebrać, ewentualnie naprawić. Przy Lagunie wiele rzeczy robiłem sam i tez wiele rzeczy udało mi się naprawić ale było też kilka które zepsułem hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...