evo_
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O evo_
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia evo_
0
Reputacja
-
W sumie to za bardzo na oko się nie da jedynie wykręcić i do masy styknąć i sprawdzić jaka iskra. Kable jak są stare to są takie twarde mniej elastyczne ale to czuć jedynie różnice pomiędzy nowe/stare. Od tego bym zaczął. Zwykle świece 2 elektrodowe w gazie powinno wymieniać się co 15tyś km. Z mojego doświadczenia nie polecam świec 5 elektrodowych jest to poprostu badziew i chwyt marketingowy. Najlepiej wymieniać regularnie na normalne świece komplet z Bosch płaciłem coś kolo 40zł. Robiąc to powiedzmy raz w roku uchronisz się od awarii silnika.
-
Nie wiem czy to pomoże ale 1.6 to demon mocy nie jest sam myślałem że jest coś nie tak w zakresie 1-2 tyś min^-1 ale po przejechaniu się bliźniakiem co prawda po lifcie odkryłem to iż mój egzemplarz jest jednak bardziej wyrywny.
-
Polecam na początek świece i kable tylko kable dobrej jakości. Po wymianie można sie naprawdę zaskoczyć. Dostęp do wymiany trochę utrudniony ale da radę. Ja odkręciłem zbiorniczek plynu chłodzącego.
-
W tym tygodniu podepnę się pod kompa i zobaczymy czy coś będzie. A jaką sondę polecacie kupić? Z używanego czy jakiś zamennik na alledrogo widziałem z Bosch'a. i są też jakieś getze czy coś takiego warte to jest tych 100zl? No i jeszcze jedno ważne pytanie czy można sonde sprawdzić np multimetrem? ali1983 czy rozwiązałeś ten problem jeśli tak to co było przyczyną? narazie trochę mam zamęt i brak czasu dlatego nie podpiąłem jeszcze audika pod kompa Macie jakieś pomysły/ odpowiedzi na ww? No i sprawa wygląda tak że błędów żadnych nie ma. Dowiedziałem się też że sonda zaczyna działać jak osiągnie temp spalin 100 stopni.
-
sprawa wygląda tak że już wymieniłem i nic to nie zmieniło
-
No więc po próbie bez gazu dalej go zalewa. Dodam że mam gaz sekwencję stag Kiedyś podpinając pod jakiś taki malutki komputerek do diagnostyki byl bląd z sondy lambda ale gość mi powiedział ze przy gazie tak może byc Co myślicie? Podepnę go w przyszlym tygodniu pod kompa i zobaczymy czy cos jest
-
No więc panowie tak: po zakręceniu gazu przy butli i wypaleniu całego gazu (zdjąłem przewód co idzie do wtryskiwaczy gazu) odpalam i nadal czuję że autko przez chwilę po odpaleniu ma za bogatą mieszankę bo przy ostrym dodaniu gazu go dusi delikatnie za jakąś godzinkę dwie pójdę i sprawdzę czy odpali normalnie czy coś będzie nie tak ale pytam od razu czy macie jakieś kolejne propozycje co sprawdzić. pompa paliwowa jest na 100% sprawna ciśnienie sprawdzane jest dobrze. Pytanie techniczne czy po podpięciu pod komputer można zmienić mieszankę paliwowo powietrzną?
-
reduktor ma 100tys km zrobione raczej nikt tam nie zaglądał a jak go sprawdzic
-
Witam Sprawa wygląda tak: 1.6 AHL B+G Wymienione kable(NGK), świece(Bosch), nowy czujnik temperatury. Rano czy -10 czy 0 odpala bez problemu przez chwile ma lekkiego zamula w sensie jak dodaje gazu to nie wkręca się na obroty ale po kilkunastu sekundach jest wszystko ok. No i tak jak jadę do sklepu czy coś wystarczy 1km gaszę auto odpalam wszystko jest dobrze przelącza się na gaz itd itp książkowo. Ale gdy odpalę i wyjadę tylko z garażu i zgaszę to np po godzinie dwóch jak chce odpalić to zalewa go trzeba dość długo kręcić rozrusznikiem ok minuty dwóch i odpala i chodzi na 200 obr/min potem odpala i jedzie normalnie.
-
Witam kolegów nazywam się Kuba jestem studentem jeżdżę A4 B5 z 1997 na budziku prawie 300 ale ma się całkiem dobrze silniczek 1.6 pb+lpg Pozdrawiam
-
Witam panowie odświeżę temat mam 1.6 ahl lpg podpinany pod komputer brak błędów po wymianie listwy wtryskowej gazu( stara juz na 2 cyl klepała) plus ustawieniu przez gazownika auto na pb i lpg szarpie w przedziale 1-2 tys obrotow dodam że na starej listwie tego nie bylo
-
Już się rozglądam za b6 w 1,8 turbo takze witam