Skocz do zawartości

evo_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O evo_

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia evo_

0

Reputacja

  1. W sumie to za bardzo na oko się nie da jedynie wykręcić i do masy styknąć i sprawdzić jaka iskra. Kable jak są stare to są takie twarde mniej elastyczne ale to czuć jedynie różnice pomiędzy nowe/stare. Od tego bym zaczął. Zwykle świece 2 elektrodowe w gazie powinno wymieniać się co 15tyś km. Z mojego doświadczenia nie polecam świec 5 elektrodowych jest to poprostu badziew i chwyt marketingowy. Najlepiej wymieniać regularnie na normalne świece komplet z Bosch płaciłem coś kolo 40zł. Robiąc to powiedzmy raz w roku uchronisz się od awarii silnika.
  2. Nie wiem czy to pomoże ale 1.6 to demon mocy nie jest sam myślałem że jest coś nie tak w zakresie 1-2 tyś min^-1 ale po przejechaniu się bliźniakiem co prawda po lifcie odkryłem to iż mój egzemplarz jest jednak bardziej wyrywny.
  3. Polecam na początek świece i kable tylko kable dobrej jakości. Po wymianie można sie naprawdę zaskoczyć. Dostęp do wymiany trochę utrudniony ale da radę. Ja odkręciłem zbiorniczek plynu chłodzącego.
  4. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    W tym tygodniu podepnę się pod kompa i zobaczymy czy coś będzie. A jaką sondę polecacie kupić? Z używanego czy jakiś zamennik na alledrogo widziałem z Bosch'a. i są też jakieś getze czy coś takiego warte to jest tych 100zl? No i jeszcze jedno ważne pytanie czy można sonde sprawdzić np multimetrem? ali1983 czy rozwiązałeś ten problem jeśli tak to co było przyczyną? narazie trochę mam zamęt i brak czasu dlatego nie podpiąłem jeszcze audika pod kompa Macie jakieś pomysły/ odpowiedzi na ww? No i sprawa wygląda tak że błędów żadnych nie ma. Dowiedziałem się też że sonda zaczyna działać jak osiągnie temp spalin 100 stopni.
  5. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    sprawa wygląda tak że już wymieniłem i nic to nie zmieniło
  6. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    No więc po próbie bez gazu dalej go zalewa. Dodam że mam gaz sekwencję stag Kiedyś podpinając pod jakiś taki malutki komputerek do diagnostyki byl bląd z sondy lambda ale gość mi powiedział ze przy gazie tak może byc Co myślicie? Podepnę go w przyszlym tygodniu pod kompa i zobaczymy czy cos jest
  7. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    No więc panowie tak: po zakręceniu gazu przy butli i wypaleniu całego gazu (zdjąłem przewód co idzie do wtryskiwaczy gazu) odpalam i nadal czuję że autko przez chwilę po odpaleniu ma za bogatą mieszankę bo przy ostrym dodaniu gazu go dusi delikatnie za jakąś godzinkę dwie pójdę i sprawdzę czy odpali normalnie czy coś będzie nie tak ale pytam od razu czy macie jakieś kolejne propozycje co sprawdzić. pompa paliwowa jest na 100% sprawna ciśnienie sprawdzane jest dobrze. Pytanie techniczne czy po podpięciu pod komputer można zmienić mieszankę paliwowo powietrzną?
  8. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    reduktor ma 100tys km zrobione raczej nikt tam nie zaglądał a jak go sprawdzic
  9. evo_

    AHL 1.6 odpalanie

    Witam Sprawa wygląda tak: 1.6 AHL B+G Wymienione kable(NGK), świece(Bosch), nowy czujnik temperatury. Rano czy -10 czy 0 odpala bez problemu przez chwile ma lekkiego zamula w sensie jak dodaje gazu to nie wkręca się na obroty ale po kilkunastu sekundach jest wszystko ok. No i tak jak jadę do sklepu czy coś wystarczy 1km gaszę auto odpalam wszystko jest dobrze przelącza się na gaz itd itp książkowo. Ale gdy odpalę i wyjadę tylko z garażu i zgaszę to np po godzinie dwóch jak chce odpalić to zalewa go trzeba dość długo kręcić rozrusznikiem ok minuty dwóch i odpala i chodzi na 200 obr/min potem odpala i jedzie normalnie.
  10. Witam kolegów nazywam się Kuba jestem studentem jeżdżę A4 B5 z 1997 na budziku prawie 300 ale ma się całkiem dobrze silniczek 1.6 pb+lpg Pozdrawiam
  11. Witam panowie odświeżę temat mam 1.6 ahl lpg podpinany pod komputer brak błędów po wymianie listwy wtryskowej gazu( stara juz na 2 cyl klepała) plus ustawieniu przez gazownika auto na pb i lpg szarpie w przedziale 1-2 tys obrotow dodam że na starej listwie tego nie bylo
  12. Już się rozglądam za b6 w 1,8 turbo takze witam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...