-
Postów
169 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O xcentriq

Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jeszcze jedno... Który warsztat w Szczecinie ogarnie wypoziomowanie bi Xenon -ów bo robiłem przednie zawieszenie i światła świecą mi w podłogę teraz. Wiem że trzeba to z kompa załatwić a warsztaty po których dzwonię udają że to czarna magia... Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
-
Wpiszę w kalendarz [emoji4] [emoji6] Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
-
Ostatnio udostępniłem film dotyczący klekotania na zimnym, rozwiązaniem była wymiana pompy vacuum ponieważ po wymianie łańcucha i ślizgów wałków rozrządu oraz popychacza wysoko ciśnieniowej pompy paliwa, bez zatartego wałka w wersji B i oleju na stykach złącza w zaworze N205, uszczelka się wyrobiła a panowie z warsztatu ukręcili jedną ze śrub w tej właśnie trzymającej się tej obudowy do pompy vacuum, olej sp***dalał mi niesamowicie przez 2 lata. TERAZ po przejechaniu trasy Szczecin - Oslo stwierdzam brak zużycia oleju. Nie bój się zadawać konkretne pytania i nie oczekuj konkretnych odpowiedzi... chyba że będziesz pytał mnie lub Dev'a ten koleś otwiera oczy.
-
Ej czemu ty się mnie czepiasz ? Wyraziłem tylko swoją opinię że nie trafiam na nic nowego... Staram się być profesjonalny i dzielić się wiedzą opartą na zdobytym materiale przez analizę dostępnych mi informacji, które potrafię znaleźć i wyciągnąć z nich wnioski. Miałem na myśli też, iż sformowanie... nie nadaje się w ogóle, jako nośnik rzetelnej wiedzy. Jak zresztą pozostałe 95% postów. W tym tak samo jak i twoje retoryczne pytanie, które ma na celu wykazanie poziomu twojej elokwencji. Mam nadzieję że rozumiesz teraz o co mi chodzi. Wiem że jestem aspołeczny, nie powinienem komentować i wytykać błędów, bo zawsze się znajdzie ktoś komu to nie pasuje. Więc proponuje rozluźnienie tematu, to nie jest odpowiednie miejsce na takie wypociny, zarówno twoje jak i moje. Skończymy temat? Czy...
-
A ty co tym czepianiem się wnosisz do wątku ? Posty nabijasz ?
-
Cały ten dział 2.0tfsi na którym jestem od dawna, nic z malutkimi wyjątkami nie wniósł do mojej wiedzy jeśli chodzi o ten silnik. Niekiedy wchodzę i sprawdzam co nowego i powiem wam "nic", czasem aż
-
Uszczelka nie trzymała, klekotało na zimnym. Już wymieniona. Udostępniam tak dla info.
-
Dzień dobry. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
-
Musisz tylko znaleźć warsztat. Mam łańcuch febi i oryginalny napinacz INA, oddam po kosztach. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
-
http://m.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja,4rp09 http://www.dragzine.com/tech-stories/engine/tech-how-external-vacuum-pumps-free-up-horsepower/ https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://z4.frix.pl/frix444/38190dc70003025f50ba57cb/R3-1.pdf&ved=0ahUKEwi_l8rJ1fPTAhVDJcAKHRxVARs4ChAWCB4wAQ&usg=AFQjCNEQkdhljnnKgUrjfWNUG08Z1p-yWA&sig2=wAU9ZNxTnLpzWNSz_ThMVg Nie chcę mi się więcej szukać, miłego dnia. Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
-
A ja z tego co wiem to ich ogrzewanie odpala jak jest coś koło zera +4 lub -4 nie pamiętam do końca, no i ogrzewanie tylniej też musi być włączone. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
-
Wymień ten solenoid odprowadzający opary z baku, on ma oznaczenie N80 Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
-
No jak? A łańcuch na wałkach i ślizg kiedy wymieniłeś? Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
-
Ten zawór cyrkulacji powietrza w turbo nie pamiętam oznaczenia, może być przyczyną takiego zachowania. Termostat do wymiany na 100%. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
-
Raczej Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka