Skocz do zawartości

mazzy

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mazzy

  1. Witam serdecznnie. Od jakiegos czasu wydaje mi sie ze jeden z moich nawiewow nie pracuje prawidlowo. Podczas jazdy, w momencie gdy nawiew jest wlaczony, daje sie slyszec takie jakby piszczenie lub bardziej lub mniej podobny odgłos. Mozna je uslyszec tylko i wylacznie przy wlaczonym nawiewie! Co lepsze - mozna je uzaleznic od stylu jazdy. podczas jazdy na wprost jest prawie nieslyszalne, podczas skrecania w prawo - w ogole nie slyszalne, podczas skrecania w lewo - na maxa piszczy. Moze jakis lisc wpadl mi do tunelu i powoduje zawirowania powietrza, ale gdyby to byl lisc to nie uzaleznialo by piszczenia od skrecania. Dla mnie sytuacja bardzo dziwna. Ktokolwiek moze pomo - prosze o porady. Moze powyzsze odglosy zwiazane sa z jakims uszkodzeniem wiatraczka od nawiewu ??
  2. Zamontowalem podobnie jak Shiller display od parctronika pod nawiewami, z tym ze ukrylem przewod pod listwa. Sprawa dosc prosta - wystarczy podwazyc listwe i wcisnac kabel - latwo wejdzie. Ponizej na obrazku mozecie zobaczyc jak wyglada. Pozdrawiam
  3. u mnie rowniez jest rozmyta linia na scianie. Wiem na 100% ze mam odblysniki do regeneracji poniewaz rozbieralem soczewki. Zawiozlem odblysniki w Szczecinie do regeneracji, ale okazalo sie sie na miejscu nie robia tylko wożą do Poznania co czwartek. Pozniej Poznan przysyla gotowe zregenerowane odblysniki do Szczecina i mozna je sobie odebrac. Koszt 40 zl za sztuke. W razie czego moge dac namiary na serwis. Po czym poznac ze zarniki sie koncza ? Bo moje Xenony generalnie bardzo slabo swieca. Na poczatek mam zamiar zregenerowac odblysniki bo na pewno sa zuzyte. Ale jak sprawdzic zarniki ?
  4. Hehe podczas przestawiania kata wtrysku odlaczalem przewody paliwowe. Problem z odpaleniem byl spowodowany zapowietrzeniem przewodow paliwowych miedzy pompa wtryskowa a wtryskiwaczami. Po odpowietrzeniu przewodow paliwowych niunia pali jak zyleta !! Pozdrawiam
  5. Wiec gdzie szukac przyczyny? i jak to mozliwe aby podczas fizycznego przestawiania pompy wtryskowej poszlo cos z elektronika ? Znalazlem jeszcze jeden blad w dziale INSTRUMENTS: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Czyzby padl sterownik silnika ? Dziwne VAG laczy sie ze sterownikiem Udalo mi sie odpalic, skasowalem ten blad i od razu zakrecilem silnikiem. Bez rozlaczania zaplonu. W innym przypadku blad powracal. i nie moglem odpalic.
  6. Pomocy ! Probowalem zmienic poczatkowy kat wtrysku, poniewaz mialem za duze (64). Dziwnie, bo po regulacji zgodnie z instrukcja w dziale Zrob tO Sam, auto nie chce mi wcale odpalic. Dziwne, bo podczas przesuwania pompy wtryskowej - w ogole nie chciala sie ruszac - i tak jakby w ogole nie przestawilem tego kata. VAG pokazuje mi blad: 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open 29-00 - Short to Ground z tym, ze jest on w dziale Centr.Locks - czyzby to odciecie pompy ? i dlatego nie moge odpalic ? jak sie tego pozbyc? a moze przesadzilem ze zmiana kata wtrysku ? probowalem przywrocic poprzednie ustawienie na oko, ale nic z tego ? POMOCY ! P.S. DOdatkowo podczas krecenia silnikiem po kilku sekundach zaswieca mi sie kontrolka oleju (dziwne bo olej jest)
  7. SIlnik nie bierze w ogole oleju, tyle ile zostalo nalane podczzas wymiany - tyle jest !! To nie jest problem oleju. Stawiam na czujnik cisnienia oleju lub przewody. Wiecie gdzie znajduje sie czujnik cisnienia oleju w 2,5 V6 TDi ??
  8. sprawdz czy nie masz tapicerki mokrej pod nogami kierowcy a dokladnie pod dzwignia otwierania pokrywy silnika, u mnie tam tez bylo rozlaczone.
  9. szogun0 : dzieki za odpowiedz. Moze wiesz gdzie jest czujnik cisnienia oleju w tym modelu silnika?
  10. WItam serdecznie. Troche leszczackie pytanie, ale chcialbym abyscie mi podpowiedzieli gdzie znajduje sie czujnik cisnienia oleju w silniku 2,5 V6 TDi (AKN) oraz czujnik poziomu okeju (o ile nie znajduje sie w misce olejowej). Dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
  11. Ale ja nie potrzebuje prawidlowo zmierzyc poziomu oleju. Skoro chwile po za trzymaniu olej jest i jeszcze caly nie splynal to chyba lepiej jezeli by go w ogole nie bylo. Olej jest na 100% i nie na tym bym sie skupial.
  12. Dobry pomysl, jutro moze zdobede kabelek to sprawdze ewentualne bledy. Dzieki za podpowiedzi. Jesli macie inne pomysly to nie obawiajcie sie proponowac [br]Dopisany: 10 Grudzień 2007, 23:33 _________________________________________________Sprawdzilem vag-iem. Jedyny blad jaki znalazlem w sekcji silnika dotyczyl wentylatora. Ponizej błąd: 01028 - Fan Relay (J323) 31-00 - Open or Short to Ground po polskiemu: 1028 Przekaźnik dmuchawy - J323, Obwód wiatraka - J323 Gdzie znajde ten przekaznik ?? i o ktorym wiatraku mowa ?
  13. Witam serdecznie W moim przypadku okazalo sie ze jedynie wysunela sie wtyczka z zamka. Po rozebraniu drzwi najpierw sprawdzilem kostke zanim wykrecilem zamek. Okazalo sie ze po wsunieciu glebiej wtyku w zamek swiatelko zaswieciloe sie Moze to bedzie dobra rada dla niektorych. Pozdrawiam
  14. Witam serdecznie. Jak w temacie. Podczas jazdy zaswiecila mi sie kontrolka oleju na wyswietlaczu (1/2 FIS) oraz uslyszalem sygnal dzwiekowy (dwukrotne bip-niecie). Po chwili kontrolka zgasla. Po ujechaniu ok 500-1000 (m) sytuacja sie powtorzyla. Zatrzymalem auto, wyszedlem sprawdzic poziom oleju w silniku. Okazalo sie ze jest prawidlowy stan oleju. Wsiadlem i pojechalem dalej. Wedlug mnie dziwna sytuacja. Z tego co sie orientuje to niski poziom oleju zasygnalizowane jest kontolka oleju z dopiskiem MIN. Spotkala kogos podobna sytuacja ? Moze ktos sie orientuje dlaczego ow kontrolka zaswiecila mi sie i co bylo tego przyczyna?? Pozdrawiam serdecznie.
  15. Podłączam sie pod temat. U mnie pekla tak samo jak u wiekszoci - czyli przy samym koniuszku. Odgiąłem, naprostowałem i fruuuuwa jak nowa Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...