ja równiez jeżdżę BPW z wyciętym DPFem, ale program mam dostrojony do oryginalnej mocy, czyli 140km
nic nie kopci - wiadomo, jak nie ma kata, czy DPF to zawsze coś tam puści, ale są to baardzo małe ilości, a najczęściej w garażu tylko czuć smrodek
różnie - zależy jak ją traktujemy - bardzo wazne jest, aby na zimnym nie piłować, a po ostrej jeździe nie gasić silnika.
u mnie zaczełą "warczeć" przy 180kkm - moc była, ale dziwnie warczała. w chwili obecnej turmo ma się bardzo dobrze - passat jest po chipie
z drugiej strony to zależy jak go się eksploatuje..
miasto - wiadomo, że go zaraz wykończysz, bo nie bedziesz w stanie go prawidłowo wypalić
trasa - to niwe powinno być problemu, gdyż utrzymuje się obroty ponad 2tys i wtedy śmiało się wypali
mało w tym temacie się orientuje, ale czy możesz wytłumaczyć, dlaczego sterowniki mogą się popsuć? trochę się przeraziłem bo ja u siebie mam nowe żarniki i jak na chwilę obecną jest oki
czyli może szybciej aku się wykończyć..
proponuje założyć taki, jaki być powinien i po sprawie.
---------- Post dopisany at 20:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ----------
czyli może szybciej aku się wykończyć..
proponuje założyć taki, jaki być powinien i po sprawie.
to wcale nie jest banalne!
ja miałem identycznie - sprawdź koło, jak kolega napisał.
---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------
to wcale nie jest banalne!
ja miałem identycznie - sprawdź koło, jak kolega napisał.