Skocz do zawartości

kladi

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kladi

Osiągnięcia kladi

0

Reputacja

  1. kladi

    Ciężko odpala na zimnym

    moze byc ze jakies lipne paliwo (nieswiadomie) kupujesz i robi sie terpentyna powierzchownie i wtedy bedzie ciezko odplal, moze byc ze jezdzisz na rezerwie i zasysa smieci, albo filtr paliwa do wymiany, wtedy tez bedzie ciezko palil, albo swiece zarowe padly...
  2. Witam! Moj problem polega na tym ze po wylaczeniu wycieraczek nie chca one wrocic na pozycje dolna (zostaja u gory). Jak wlacze na pierwszy bieg to normalnie zadzialaja pojda najpierw na dol potem do gory i niestety zostaja na gorze, po wylaczeniu nie wracaja na dol... jak wlacze na 2 i 3 bieg dzialaja normalnie chodza gora dol gora dol itd. dopuki nie wylacze, jak wylacze je to zostaja na gornej pozycji... Co moze byc przyczyna? W serwisie powiedzieli mi ze te auta nie maja Przekaznika wycieraczek tylko jest to komputerowo sterowane... jest to mozliwe? Pozdrawiam!
  3. Powiem szczerze ze ja jestem laikiem w tych tematach ale dałem rady jak znalazłem tą zaślepke włożyłem ją do zamrażarki i ponownie wbiłem na razie jest ok a co do dokręcania pokrywy nie miałem klucza dynamometryczneo dokręcałem na wyczucie ---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ---------- Szkoda że nie zrobiłem fotek>>> Kolego mozesz powiedziec czy autko sie wtedy uspokaja jak wbijesz ta zaslepke? I jak dlugo mozna z tym jezdzic zaczym znowu wypadnie? Jeszcze bym mial pytanko czy istnieje mozliwosc wyeliminowania tej przyczyny wypadania zaslepek na stale btw. na dluzszy okres? Pozdrawiam!
  4. kladi

    Zalety wycięcia KAT'a

    Kazda B5 od 2001 roku na pewno ma euro 3 czy 2000 rok tez ma to nie wiem
  5. kladi

    Zalety wycięcia KAT'a

    Kolega powyzej ma po czesci racje... Ogulnie jest tak, ze B5 maja euro 3 obojetnie czy masz kata czy nie! Jezeli masz filtr czasteczek stalych to ma wtedy euro 4. Prawda jest taka mieszkam prawie 20 lat na poludniu Niemiec, gdzie przeglady sa bardzo pilnowane. Co sie okazalo po wybiciu Kata wartosc spalania sie poprawila! A nie tylko, bo i moc! Wiec z doswiadczenia mowie ze oplaca sie wybic kata tym bardziej w takim autku jak ty masz, bo i tak nie masz prawdopodobnie euro 4. Pozdrawiam!
  6. No niby tak, ale czy w B7 czujnikow pomiaru temperatury nie jest wiecej niz jeden?
  7. wlasnie nie wiem, bo to jest "nowy" termostat mam go z 3 miesiace w srodku, ale bede musial sprawdzic
  8. A teraz to juz kompletnie nie wiem o co chodzi... od wczoraj auto mi sie nie dogrzewa :P, caly czas jezdze po miescie i wskazowka mi nie chce przekroczyc 70°C jeszcze co prawda nie bylem na autostradzie, ale wedlug mnie to bardzo dziwne, acz kolwiek cieszy mnie to z jednej strony, byc moze na autostradzie tez sie nie bedzie grzal :?
  9. Dolewalem kilka razy, ale zawsze na zapalonym silniku żeby uszczelki ani glowicy nie uszkodzić i pomału lałem... Jak mi sie dziś uda wcześniej z pracy wyjść to spróbuje sobie załatwić nowa chlodnice, bo od momentu napisania tematu do dziś jeżdżę po mieście nawet silne auto do 3,5 tys obr. I nic sie nie dzieje kompletnie nic.... Więc muszę sie na własnej skórze przekonać ze to nie wina chlodnicy...
  10. Witam! Posiadam tester do sprawdzania CO2 w ukladzie chlodniczym, jednak mam takie pytanie jak najlepiej testowac, bo ktos mi mowil ze na goracym silnik trzeba podpiac tester CO2 do zbiorniczka wyrownawczego, napompowac miedzy 1- 1,5 bar i poczekac 10 minut az sie cisnienie wyreguluje. potem dopompowac na 1,5 bar i czekac 20 do 30 minut jak cisnienie bedzie stalo to jest wszystko w porzadku z uszczelka i glowica... Jednak nieda sie tak zrobic bo jak nagrzeje silnik na 90°C podepne tester i czekam 10 minut to temperatura woda po 10 minutach juz ma zaledwie 70°C potem jak dopompuje na 1,5bar to woda znowu stygnie (bo wiadomo jak samochod zgaszony jest to stygnie wszystko) i zeby potem odczekac te 20- 30 minut to uklad w tym momencie juz jest ponizej 50°C a niby powinno sie sprawdzac jak uklad ma 90°C caly czas... Wiec jak ja to mam zrobic? Pozdrawiam!
  11. Ale uszczelka tylko strzelona była, czy glowica tez? Pozdrawiam
  12. nie nie chodzi o tester ktorym sie testuje czy uklad chlodniczy trzyma cisnienie
  13. Znacz wiadoma sprawa, DPF i naped pompy juz zmieniony teraz cos z woda pozostaje, w piatek ma mi dojsc zestaw do sprawdzenia cisnienia w ukladzie chlodniczym to zobaczymy co wykaze...
  14. Ciekawe żeczy piszesz, to potwierdza po raz kolejny potwierdza górę 1.9 tdi nad 2.0 tdi.... No coz pozostaje ubolewanie nad starym dobrym 1,9 tdi 131 km :/
  15. Powiem tak moja glowica byla wymieniana na szybko, bo musialem wracac do Niemiec osobiscie tego nie widzialem ale podobnie ze byla planowana nie pytalem czy na szczelnosc sprawdzana, ale wczesniej normalnie moglem jechac 230km/h i nic sie nie dzialo dopiero od jakichs 4-5tys km takie zeczy sie dzieja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...