
Jacceek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jacceek

Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Wadowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tkm. Pozdrawiam
-
Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tym. Pozdrawiam
-
Ok 900-1000km na 0,5l Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
-
Moze i tak ale stosuje juz od 2 lat i wszystko gra . Oblukam w takim razie tez ten synthoil.. Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
-
Olej Valvoline 5W50 VR1 Racing plus płukanka przy wymianie. Teraz robie ok 1800-2000km do kontrolki oleju.. Polecam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
-
Kolego w ASO Audi kupisz, ja mam taki zalożony. Pobór oleju taki sam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
-
Również zgadzam się z ,,benyA4,, co do jakości oleju stosowanego w ALT. Wiem to z własnego doświadczenia..
-
Kizior mogę Ci polecić Valvoline, ale VR1 Racing 5W50 plus przy każdej wymianie płukanka np: motul, liqu molly itp. Na Mobilu 5w50 dolewałem co 900-1000km, a na tym Valvoline robię ok 2000km. Płukankę robiłem już 4x. POZDRAWIAM
-
Jak narazie pytam teoretycznie, bo kompletnie nie mam czasu by zająć się tym praktycznie . Czy osłabimy tłoka, coś na pewno, ale nie za wiele ponieważ zebrany byłby materiał pionowo a nie w głąb tłoka. Grubość tłoka w rowku byłaby taka sama. Nawiązując do postu kolegi, można by zastosować również te pierścienie jednoczęściowe firmy PRIMA. POZDRAWIAM
-
Witam koledzy! Zastanawiałem się ostatnio trochę bardziej dogłębnie nad tym naszym problemem poboru oleju, przeczytałem jeszcze raz nasz temat oraz artykuły powiązane z tematem. Wychodzi na to, że wina leży po stronie pierścieni olejowych, mianowicie ich konstrukcji - wysokości (2mm) oraz budowy odmy silnika. Skupiając się na tym pierwszym, czyli pierścieniach. Wymiar pierścieni w ALT to: 82.51mm 1.2/1.5/2. Przeglądając sklepy z częściami w starszych samochodach np: Audi 80 stosowane były takie same pierścienie 82.50, lecz pierścień olejowy był 3mm wysoki. Opel również stosował 3mm, a w niektórych przypadkach nawet i 4mm. Teraz pytanie jak myślicie jak by tak przetoczyć rowki tłoka na pierścień olejowy np: 3mm z Audi 80 lub innego modelu? Zapraszam do dyskusji. POZDRAWIAM
-
Witam! Dołączam do grona osób mających problem z szybami, gdzie winowajcą był przekaźnik w module komfortu. Po wymianie wszystko wróciło do normy POZDRAWIAM
-
No każdy ma swoje zdanie, ja już drugi raz robiłem płukankę (pierwsza na gorszym środku), przejechałem prawie 20tys i nic się nie dzieje POZDRAWIAM
-
Nie bo tata czasem przepali
-
W tej chwili nie jestem określić jak to wyjdzie bo wyjechałem i samochód będzie stał ponad miesiąc POZDRAWIAM
-
Witam! Mój ALT pobiera ok 400ml/1000km, ostatnio zrobiłem wymianę na takich środkach. Zrobiłem od wymiany 2000km i lampka oleju jak na razie nie świeci, stanu nie sprawdzałem. <br /><br />