Skocz do zawartości

Jacceek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacceek

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Wadowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacceek

0

Reputacja

  1. Jacceek

    Odczuwalne drgania.

    Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tkm. Pozdrawiam
  2. Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tym. Pozdrawiam
  3. Ok 900-1000km na 0,5l Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
  4. Moze i tak ale stosuje juz od 2 lat i wszystko gra . Oblukam w takim razie tez ten synthoil.. Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
  5. Olej Valvoline 5W50 VR1 Racing plus płukanka przy wymianie. Teraz robie ok 1800-2000km do kontrolki oleju.. Polecam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
  6. Kolego w ASO Audi kupisz, ja mam taki zalożony. Pobór oleju taki sam Wysłane z mojego W100S przy użyciu Tapatalka
  7. Również zgadzam się z ,,benyA4,, co do jakości oleju stosowanego w ALT. Wiem to z własnego doświadczenia..
  8. Kizior mogę Ci polecić Valvoline, ale VR1 Racing 5W50 plus przy każdej wymianie płukanka np: motul, liqu molly itp. Na Mobilu 5w50 dolewałem co 900-1000km, a na tym Valvoline robię ok 2000km. Płukankę robiłem już 4x. POZDRAWIAM
  9. Jak narazie pytam teoretycznie, bo kompletnie nie mam czasu by zająć się tym praktycznie . Czy osłabimy tłoka, coś na pewno, ale nie za wiele ponieważ zebrany byłby materiał pionowo a nie w głąb tłoka. Grubość tłoka w rowku byłaby taka sama. Nawiązując do postu kolegi, można by zastosować również te pierścienie jednoczęściowe firmy PRIMA. POZDRAWIAM
  10. Witam koledzy! Zastanawiałem się ostatnio trochę bardziej dogłębnie nad tym naszym problemem poboru oleju, przeczytałem jeszcze raz nasz temat oraz artykuły powiązane z tematem. Wychodzi na to, że wina leży po stronie pierścieni olejowych, mianowicie ich konstrukcji - wysokości (2mm) oraz budowy odmy silnika. Skupiając się na tym pierwszym, czyli pierścieniach. Wymiar pierścieni w ALT to: 82.51mm 1.2/1.5/2. Przeglądając sklepy z częściami w starszych samochodach np: Audi 80 stosowane były takie same pierścienie 82.50, lecz pierścień olejowy był 3mm wysoki. Opel również stosował 3mm, a w niektórych przypadkach nawet i 4mm. Teraz pytanie jak myślicie jak by tak przetoczyć rowki tłoka na pierścień olejowy np: 3mm z Audi 80 lub innego modelu? Zapraszam do dyskusji. POZDRAWIAM
  11. Witam! Dołączam do grona osób mających problem z szybami, gdzie winowajcą był przekaźnik w module komfortu. Po wymianie wszystko wróciło do normy POZDRAWIAM
  12. No każdy ma swoje zdanie, ja już drugi raz robiłem płukankę (pierwsza na gorszym środku), przejechałem prawie 20tys i nic się nie dzieje POZDRAWIAM
  13. W tej chwili nie jestem określić jak to wyjdzie bo wyjechałem i samochód będzie stał ponad miesiąc POZDRAWIAM
  14. Witam! Mój ALT pobiera ok 400ml/1000km, ostatnio zrobiłem wymianę na takich środkach. Zrobiłem od wymiany 2000km i lampka oleju jak na razie nie świeci, stanu nie sprawdzałem. <br /><br />
×
×
  • Dodaj nową pozycję...