Skocz do zawartości

kfulko

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kfulko

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    ZDR

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kfulko

0

Reputacja

  1. Kolego, wygląda to rzekłbym jak fabryczne. Szacun dla Ciebie. A jak z elektryką to rozwiązałeś? Przez przekaźnik czy prosto od żarówki podłączyłeś?
  2. Możesz wrzucić fotkę jak to u ciebie wygląda ? Podłączam się również do pytania
  3. To jest wężyk odpowietrzania zbiornika paliwa.
  4. Za oświetlenie podsufitki odpowiedzialna jest pompka centralnego zamka, może tam szukajcie przyczyny. Gdy miałem awarię pompki to wcale się nie podświetlała żarówka podsufitki.
  5. Będzie cieplej to zakupię i zamontowanie :-)
  6. Wiecie, montaż w dokładce zderzaka by wyglądał bardzo fajnie, nic nie rzucało by się w oczy jak w montażu w zderzaku. Jeszcze żeby kolor czerwony na aukcji pokrywał by się z tym jaki mam zderzak to był bym w siódmym niebie i bym się nie cykał.
  7. Witam kolegów, nie wiedziałem gdzie zacząć ten temat więc zacząłem tu. Mam już jakiś czas Audi a mam problem z cofaniem . Mam zamiar zamontować czujnik parkowania do mojej czerwonej strzały i trapi mnie kilka pytań odnośnie montażu. Czy można taki czujnik zamontować w dokładce zderzaka, mam hak i czy przypadkiem czujniki nie będą wychwycać haku i będą podawać złe dane? Dla przykładu coś takiego bym zamontował: http://allegro.pl/czujnik-czujniki-cofania-parkowania-4-sensory-led-i5029679757.html lub http://allegro.pl/czujnik-4-czujniki-parkowania-cofania-buzzer-buzer-i5007861540.html Co myślicie o tym pomyśle?
  8. Widzę kolego że masz ten sam rocznik co ja, w moim wypadku był brak zasilania do wzmacniacza antenowego znajdującego się w słupku tylnym lewym stojąc za samochodem. Do wzmacniacza poprowadzone są 2 przewody białe jeden odpowiada za grzanie szyby a drugi za zasilenie wzmacniacza. Nie pamiętam który biały za co odpowiada, ale po zapodaniu zasilania radio moje ożyło i podłączyłem je z kablem niebieskim przy kostce ISO przy radiu. Oryginalny kabel przeprowadzony jest razem z kablem antenowym w tunelu aż do radia. Ja przezornie jeszcze na tym przewodzie zamontowałem bezpiecznik i śpię spokojnie. Mam gdzieś zdjęcia tego zasilacza, poszukam i wstawię. https://drive.google.com/file/d/0B1jZwyHGvtFgdWI0NnZnY19FYmc/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B1jZwyHGvtFgYnhKbjhVbGFHa0k/view?usp=sharing
  9. Przy radiu oryginalnym było podświetlenie nawet gdy radio było wyłączone, w oryginalnej kostce zasilającej na jednym kablu jest zasilanie po włączeniu świateł. W nowych (nie ori) radiach nie spotkałem się jeszcze z podświetleniem przy wyłączonym radiu. Ja nie podłączałem tego przewodu do nowej kostki zasilającej, w radiach co montowałem w żadnym radiu nie było na to pinu. Radzę poszukać tego przewodu i po prostu zaizolować bo być może z czymś zwiera.
  10. Tak mi mój "magik" mówił. W Cpc zaczęło się od synchronizatora trzeciego biegu, później to samo na czwórce, piątka rzadko kiedy bez siły zaczęła wchodzic, a na wstecznym aż skrzynie blokowało. Mam nadzieję że jutro jak odbiorę to wszystko będzie cacy. EDIT: Witam serdecznie. Odebrałem Audi na następny dzień i do dziś dnia nie zauważyłem żadnych problemów z "nową" skrzynią. Mam wsadzoną DHL. Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.
  11. Wysprzęglik trochę zużyty jest ale da jeszcze radę.
  12. Byłem w sklepie dzisiaj i kompletnie sprzęgło kosztuje ok 600 zł, zamontował bym ale grosze nie śmierdzę. Chciał wcisnąć skrzynie ale się nie dałem, ja miałem Cpc ale takiej skrzyni akurat nie znalazł.
  13. Już trafił na reklamację, jutro odbieram i dam znać czy wszystko jest ok. Jak byłem dzisiaj to widziałem że ma naszykowane DHL. Jutro na dzień dobry będzie montaż.
  14. Witam szanowne grono znawców tematu B5. Zacznę od tego że wymieniłem skrzynie z powodu gdyż wbijając 3 i 4 bieg był zgrzyt podczas wbijania, piątego biegu nie mogłem wbić, a przy cofaniu to potrafiło coś w skrzyni strzelać. Teraz gdy odebrałem samochód po wymianie skrzyni to nadal jest niewielki zgrzyt przy wbijaniu trójki, inne biegi ładnie wchodzą. Do tego nie działa prędkościomierz ale na naprawienie tego jestem umówiony, również nie dostał całej kwoty za wymianę. Poszperalem w internecie i skrzynia wsadzona była z oznaczeniem cpc i to się zgadza. Powiedzcie proszę czy kod 012 301 103 L lub P ma znaczenie przy montażu skrzyni? Chcę również zapytać czy zgrzyt gdy wbijam trójkę to jest wina tego że sprzęgło się wykańcza czy została włożona felerna skrzynia? Czekam na wasze komentarze. Dodam zdjęcia skrzyni wyciągniętej. http://www.directupload.net/file/d/4240/jecb24nb_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4240/9b54opp2_jpg.htm
  15. Ten przewód nr 4 podłączasz do zasilania po włączeniu radia, czyli niebieski przewód w kostce ISO zasilającej i powinno działać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...