Skocz do zawartości

grzechu79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzechu79

Osiągnięcia grzechu79

0

Reputacja

  1. to silniczek jeszcze dobry, możesz też sprawdzić VAGiem wartości między jakimi pracuje wskazówka bo sam kiedyś sprawdzałem, 1. Test licznika 17-Instruments -> Output Tests 2. Adaptacja wskazówek paliwa 17-Instruments -> Adaptacja 030, powinno być 128. Wartości które powinny wejść to min 120 max 136 Fuel tank half full: *approx. 162 ohms () * Fuel tank full: *approx. 40 ohms * Fuel tank reserve: *approx. 250 ohms( ) tak powinieneś mieć w kompie w samochodzie
  2. jeżeli po włączeniu zapłonu wskazówka płynnie sie podnosi to zegar jest ok a jeżeli w mgnieniu oka przeskoczy w daną pozycje to silnik zegara do wymiany a to co opisujesz to mogą być początki końca zegara, to samo jest u mnie, pozostanie ci wymiana licznika i to o tym samym numerze seryjnym, w innym przypadku zablokujesz sobie kompa - to tak na pocieszenie:)
  3. dzięki za podpowiedzi - był to rozrusznik a konkretnie połaczenie kabli z rozrusznikiem. temat zamknięty
  4. WITAM. Szukałem, szukałem, oczywiście że szukałem i nic. jak w temacie wkładam kluczyk przekręcam zapłon zapalają się kontrolki wszystko elegancko do momentu przekręcenia dalej ... i cisza nawet nie burknie, bezpieczniki sprawdzone, odpalanie na krótko od innego też nic nie dawało - aku wporządku, nie wiem co z przekaźnikami i czy można to zdiagnozować VAGiem. POMOCY!
  5. u mnie było to samo, wentylator padł, wymiana na nowy 90 zeta i śmiga też jak zły, a u mnie włącza się jak jest potrzeba, przeważnie jak auto stoi na światłach, w każdym bądź razie nie chodzi cały czas jak u innych.
  6. koledzy czy ktoś z Was mógłby zrobić test licznika Vag-iem i ewentualnie ustawić zegar od wskaźnika paliwa? bo na teście na diagnostyce wszystkie zegary stały w pionie oprócz tego od paliwa i był wychylony na 3/4 zbiornika, oczywiście odpłatnie
  7. samochód mam od listopada i nic nie dolewałem i nie wymiemiałem płynu, wymieniałem tylko klocki i odpowietrzałem układ zaraz po zakupie
  8. a powiedzcie mi jeszcze czemu mi żyga z korka płyn hamulcowy, minimalnie ale widać płyn na korku od zbiorniczka wyrównawczego?
  9. wreszcie zrobiłem. rozebrałem klocek i podgiąłem blaszki na zewnątrz które wchodzą w gniazdo tłoka (pokazane na rysunku) i jest cicho. dzięki za wszelkie sugestie, temat zamknięty
  10. z zewnątrz te sprężyny są całe zobacze w poniedziałek od środka.
  11. fenks:)) chciałem zapytać o fote ale wpisałem nr na najczęści.pl i znalazłem dzięki bardzo:)
  12. kolega ma racje w avancie jest pod antena
  13. to sie dzieje od jakiegoś czasu moze od dwóch miesięcy, części nie wymieniałem, stukają mi tylko klocki (taki metaliczny dźwięk), jak chamuje to jest cicho, czytałem o tym brzęczeniu na forum i może to być blaszka która dociska klocki albo luz na swożniu co "pływają" klocki ale to mnie tak nie przeraża jak te hamulce. Co było nie tak to ten przewód od podciśnienia co idzie do serwa, był rozłączony z lekka(troche się wysunął) złączyłem ale dalej jest nie tak z hamulcami, płynu nie ubywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...