Skocz do zawartości

henry

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O henry

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. henry

    [B5 ADR] Wymiana pompy

    Pięć razy wymieniałem pompy ZF zakupione w Internecie u duch różnych dostawców. Każdą reklamowałem bo ciekła i buczała. Dopiero piąta wymiana przyniosła zamierzony skutek. Nie wiem jak długo pochodzi bo dopiero od tygodnia na niej jeżdżę. Cena tych pomp 290 zł.
  2. Sprawdź czy prawidłowo założone są klocki hamulcowe. Czy zgadzają sie kierunki obrotu tarczy z oznaczeniami na klockach. Na klockach powinny być takie strzałki. Spróbuj zamienić klocki zewnętrzne i wewnętrzne- najpierw sprawdź czy są to pary na każdej tarczy.
  3. henry

    Jaki płyn hamulcowy do Audi?

    A ja myślę, że tu nie chodzi o 80 zł za wymianę w ASO. Ważna jest jakość usługi. Myślę, ze nikt nie zrobi tak starannie jak ja sam sobie. Dokładne wyczyszczenie, przemycie i przesmarowanie zacisków, wyczyszczenie i odtłuszczenie tarcz i okładzin przynajmniej raz na dwa lata przedłuża żywotność o 100% i zapewnia komfort hamowania. Wymiana płynu to żadna filozofia. Potrzebne są dwie osoby. Jedna do pompowania pedałem hamulca a druga do odpowietrzników przy zaciskach. Tak jak przy odpowietrzaniu układu. Pompujemy kilka razy i trzymamy naciśnięty pedał - druga osoba odkręca odpowietrznik i za pomocą wężyka spuszcza płyn do pojemniczka- około 200 g z każdego zacisku. Należy pamiętać aby dolewać świeżego płynu do zbiornika - nie wolno zapowietrzyć układu. Jeżeli ktoś odpowietrzał układ hamulcowy to sobie z tym poradzi. Jeżeli nigdy tego nie robił to niech lepiej da do serwisu.
  4. Ja mam coś takiego, ale u mnie coś puka w okolicach przedniego prawego słupka, tok gdzieś nad głową pasażera. Dzieje się to nieregularnie, od czasu do czasu. Jadę sobie a tu jakby jakiś owad w dach.
  5. Niestety to już przerabiałem. Zatarty trzpień hamulca ręcznego - zacisk do wymiany
  6. Od 2 miesięcy walczę ze wspomaganiem. Już mogę się doktoryzować. Według mnie nic nie kombinuj jak wspomaganie działa prawidłowo. Audi stosuje czerwony i zielony - zależy w jakim okresie produkcji i typie samochodu. Wymiana wymaga spuszczenia oleju przepłukania ukadu - trzeba to zrobić dobrze i dokładnie. Nie wiadomo też czy zielony będzie miał odpowiednie parametry do twojej pompy. Po takiej operacji może być jeszcze gorzej. Reasumując j abym nie wymieniał. henry
  7. [br]Dopisany: 09 Grudzień 2007, 10:24 _________________________________________________Sprawdz uszczelki na tłoczkach hamulcowych. Jak trochę pojeżdzisz to sprawdz czy któryś zacisk się nie grzeje. Wystarczy ręką dotknąć felgi. Jeżeli się grzeje to znacz że tłoczek się blokuje, może być uszkodzona uszczelka i woda dostaje się do środka do cylinderka. Jeżeli nie, a problem występuje tylko w czasie deszczu to może być związane z okładzinami. Masz takie, które na zamoczonych i zabrudzonych tarczach gorzej hamują. Zresztą podczas jazdy w deszczu nakleży co jakiś czas uruchamiać hamulce w celu oczyszczenia tarcz z wody i błota.
  8. Witam wszystkich uczestników forum. Jestem nowym uczestnikiem. Obecnie A4 B5 1,6 DPL. 10 lat eksploatowałem B3 1,8 S. Lubię trochę popracoawć przy autku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...