Jump to content

Jarecki80

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Jarecki80

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chlopaki nie jestem pewien ale ja mysle ze moze plecionka do wymiany ja poskrecalem ja troche i teraz jest lepiej a szczegolnie slychac to buczenie bylo w zakresie od 1500-1800 takze moze wezcie pod uwage pecionke
  2. Cześć koledzy mam takie małe pytanko jak wyregulować tlumik by nic nie buczało tak przy około 1.5tys obrotów na pierwszych trzech biegach słychać buczenie zaglądałem ostatnio pod samochód i wydaje mi sie, że wszystko jest ok tlumiki zdrowe, żadnych rozszczelnień no i nie wiem co o tym sadzić, może wymienić gumy, znaczy te wieszaki tlumika na nowe? Słyszalem, ze można wyregulować tlumik, znaczy ostawić go ale nie wiem jak to zrobić. Jeśli ktoś ustawiał już to dajcie odpowiedz. Będę wdzięczny. Troszkę mnie to denerwuje! pozdro dla wszystkich
  3. No dzieki jak znajde troszke czasu w tym tygodniu to uwaznie przyjrze sie temu mojemu tlumnikowi ale jeszcze zapomnialem dodac ze czasem jak ostro wcisne gaz to tak jakby przytykalo cos znaczy traci moc moze to juz faktycznie katalizator ale wogole chyba bede musial zainwestowac w przylacze i oprogramowanie vag to wtedy bedzie wiecej wiadomo i dzieki za info cos pokombinuje
  4. Czesc koedzy mam problem z moim tlumnikiem jak przyspieszam to slychac takie buczenie od tlumnika tlumnik jeszcze w calosci chyba raczej orginal no i zastanawia mnie czy to katalizator brzeczy czy plecionka jesli wymienialiscie ta plecionke sami duzo pracy z tym bedzie bo nigdy tego nierobilem pozdro dla wszystkich klubowiczow!
  5. No hej kolego zeby dostac sie do przyciskow musisz zdemontowac boczek drzwi nie jest to trudne dosyc szybko powinienes sobie z tym poradzic jakies male 5minut no a pozniej przepiac wtyczki bo o to pewnie pytasz?
  6. ok koledzy dzieki jak tylko znajde chwilke to pokombinuje bo ostanio mi czasu brakuje jeszcze raz dzieki za info
  7. a jak obrocic czy mozna go wkrcac bez sciagania boczku
  8. a czy ten koreczek da sie wkrecac i wykrecac bo nie chcial bym go zlamac
  9. hej koledzy moze ktos powie mi jak wyregolowac korek od blokady drzwi jak zamkne smochod wszystkie mam ladnie schowane tylko od strony kierowcy wystaje wiem ze to drobiazg ale troszke wkurza mnie to gdzies czytalem ze mozna go wyregolowac ale nienapisano jak jesli wiecie dajcie odp pozdrawiam
  10. Kolego podejrzewam ze tak jak mowia koledzy to zaroweczka padla a te migajace pozostale to moze cos we wtyczce nielaczy bo przy wuciaganiu i wymianie przeciez musiales odpiac sprubuj jeszcze raz rozebrac wymienic ta zaroweczke od kilometrow i dokladnie podepnij wtyczki podejrzewam ze bedzie ok pozdro!
  11. dzieki koledzy za info pozdrawiam Czyli wszystko jasne. zamykam [cayenne]
  12. no niestety moj net szwankujei nieuda mi sie chyba dodac tego zdjecia a tak w skrocie to patrzac z przodu samochodu to jest ta wtyczka zaraz za silnikiem i ma kolor czarno fioletowy i znajduje sie kolo przewodow cisnieniowych i grubego przewodu plynu chlodzacego moze to cos podpowie [br]Dopisany: 04 Grudzień 2007, 22:36 _________________________________________________ale jak by to byla od czujnika temperatury to niepokazywala by mi a temperature mi pokazuje moze sie myle nie wiem
  13. Czesc koledzy niedawno kupilem moja a4 i ostatnio jak ogladalem silnik zauwazylem niepodlaczona wtyczke wszystkie inne sa podlaczone wszystko dziala no ale niewiem od czego ona jest wkoncu pomyslalem ze moze od klimy a moja wersja jej nieposiada wiec mysle ze to moze to wtyczka bedzie widoczna na zalaczonym zdjeciu odp mi jak wiecie do czego ona i gdzie ja podlaczyc z gory dziekuje http://img212.imageshack.us/my.php?image=s5000314hm3.jpg
  14. Czesc koledzy to ja nowy klubowicz Jarek z Bostonu pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Create New...