Skocz do zawartości

JaCuŚ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JaCuŚ

Osiągnięcia JaCuŚ

0

Reputacja

  1. Rozumiem że tylko mase trzeba podac??
  2. A może przy podłączaniu po prostu najpierw wpiąc kostki dopiero potem dorzucic mase a jak nic nie będzie robic to +??
  3. Wystają całkowicie osobno z kabla. To ten http://allegro.pl/oryginalny-kabel-audi-do-zmieniarki-cd-a3-a4-a6-tt-i2073197330.html na fotce widac luźny czerwony i brązowy.
  4. Witam wszystkich. Mam problem z podpięciem zmieniarki do radia Concert Plus. Mianowicie kupiłem zmieniarkę i kabel. Kabelek rzekomo jest oryginalny i wychodzą z niego dwa luźne kable,czerwony i brązowy przy mini iso. Co trzeba z tymi(luźnymi) kablami zrobic?? Pytam bo nie chce czegoś popalic. Jeden mówi że "+" i "-" podłączyc, jeden że wystarczy "-", a jeszcze inny mówi że nie trzeba wcale podłączac tych kabli. Proszę o poradę. Bo nie wiem co mam robic. Pozdrawiam.
  5. Witam odgrzewam kotleta. Jak widzę co wy tu wypisujecie to nie moge uwierzyc. Podajecie spalanie chyba z silnika 1,8 albo z jakiś sieczkobrzączków z silnikiem 1,4 w porywach do 1,6. Miałem kilka aut. Każde z silnikiem V6 i co najlepsze żaden nie spalił mi poniżej 10 literków na trasie. A miasto to już bajka 15-23 aczkolwiek 15 miałem tylko raz max mojego życia to 47 litrów(BMW 528). Ogólnie uśredniając to 18 wychodzi bez lipy. Jeżdząc dynamicznie. bo chyba po to kupuje się V6 ?? <lol> dlatego prosze was. Po co wypisywac takie głupoty. Chcesz jeździc oszczędnie to kup sobie 1,9 sdi bo 1,9TDI(VP) to też złom i uprawiaj ECO DRIVING.
  6. No teraz mi się pojaśniło. Zatem zabieram sie jutro do prac. Napisze co i jak. dzieki i pozdro dla wszystkich
  7. Witam panów. Odgrzewam delikatnie kotleta. Nie mogę połapac się w tych kostkach. mam radio chorusa. Które złącze będzie dla mnie. Chodzi mi też o odnalezienie impulsu prędkości.
  8. Witam. Jak w temacie. Mam problem ze wspomaganiem. Tzn. nie mam wspomagania jak silniczek cyka na wolnych obrotach :/ Pojawia się dopiero do dodaniu gazu tak na około 900-1000 obrotów. Ktoś wie co to może byc?? Doda że pompa i płyn były wymieniano prawda na używkę ale gośc mówił ze 100% sprawna.
  9. Witam wszystkich klubowiczów. Od trzech dni jestem posiadaczem A4 avant 2,6 V6 B+LPG. I pragnę się ze wszystkimi przywitac. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...