Skocz do zawartości

Fr0styyy.

Pasjonat
  • Postów

    2032
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O Fr0styyy.

Informacje

  • Imię
    Mae
  • Miasto
    Węgry

Auto

  • Model
    S3 8L
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DFVA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Najpierw sprawdź błedy VCDSem, jak padła antena to powinno pokazywać przerwa w obwodzie/zwarcie.
  2. Dramat.. Ta uszczelka kosztuje 23€ w oryginale
  3. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    1k to tak lekką ręką imo się wydaje. Panowie jakie logi w 2.0TDI BRD powinienem zrobić żeby? Auto ma zero mocy, zero błędów, jedzie jakoś tako dopiero od 2.5/3tyś obr. Przy odpalaniu na zimnym nie idzie w ogóle gazu dodać, bo max 1200obr. W sumie żeby ruszyć z miejsca to trzeba palić sprzęgło, bo silnik zgaśnie:D
  4. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    Pytam tu, może ktoś kojarzy. B5 batalion ktoś mądry usunął.
  5. Fr0styyy.

    B6 DIVISION

    Pany czyje to, bo widzę ramki klubowe https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-audi-a4-b5-2-4-arj-165-km-bose-eibach-oettinger-ID6Dhnmb.html#55c424ea36
  6. Ja jeszcze dodam od siebie, że koło pasowe wału lubi się urwać, wtedy najlepiej wymienić wszystkie rolki + nowy pasek i napinacz żeby mieć "dożywotnio" spokój. Z DPFem raczej problemów nie ma, u mnie rozrząd już przy 120kkm był robiony, lubi ciec olej spod pokrywy zaworów, spod miski i też z gumowych uszczelniaczy wtryskiwaczy. Standardowo podkładki pod wtryskiwacze i frezowanie gniazd wtrysków jak już są kompletnie wypalone. Najróżniejsze wycieki płynu chłodniczego począwszy od EGR, króćców pod kolektorem dolotowym i innymi bebechami, nieszczelności chłodnicy oleju, zawory sterujące obiegiem płynu i takie tam pierdoły.
  7. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Siemanko ? Wiecie może czy wzmacniacze od ASS są ze sobą zamienne? Obecnie mam z końcówką J, ale ten z końcówką E też działa tylko włącza się ochrona komponentu a potrzebuje wymienić, bo nie gra mi sub (na innym wzmacniaczu gra normalnie)
  8. Za jakiś czas będę wymieniał duży zestaw naprawczy, sprzęgło i zobaczę co jeszcze tam, jeszcze trochę to chyba zrobię sobie specjalizacje z rozbierania stronic ?
  9. Fr0styyy.

    B8 TrOOOOp

    Jest na forum jakiś temat z wersjami navi i fw do mmi 3g+? Obecnie mam HN+_EU_AU3G_P0662 i 8R0060884BC ECE 6.16.3 Nie mam pojęcia jaka to wersja i z którego roku :/
  10. Pierwsze co bym zrobił to sprawdził soft skrzyni jeżeli mechatronika jest używana/od innego auta a dopiero wtedy gdybał co jest nie tak.
  11. Stronic tak zmienia biegi ale w 3.0TDI gdzie jest 245ps i 500Nm :> Mechatronika na pewno ta sama? Może stary soft w niej jest.
  12. Zajrzyj do mnie do tematu, może coś przyjdzie do głowy
  13. Nie liczyłbym na to, aczkolwiek u ciebie może to faktycznie pomóc.
  14. Historia pewnego 2.0TFSI CDNC, objawy to wypadanie zapłonów, nierówna praca, czasami przez 5 sekund chodzi jak zegarek żeby znowu za chwile chodzić na 3 cylindry, strzelać w dolot, wydech, puszczać marchewy z wydechu aż do tego stopnia, że katalizator na jałowych się rozgrzewał do czerwonego. Błędy to multiple missfire, zbyt bogata mieszanka i takie tam. Zaczęło się od wymiany świec, cewek, zero poprawy. W pewnym momencie wywaliło błąd od czwartego wtryskiwacza, został wymieniony, nadal nic. No to lecimy dalej czyli grubo, nowy rozrząd, wariator, "okular" też wymieniony, bo było pęknięte sitko i poszło dalej w obieg. Wszystko poskładane do kupy - zero jakiejkolwiek poprawy, dalej strzela w dolot i w wydech Zapadła decyzja dobra walić to wszystko, silnik i tak brał olej więc poszedł na remont. Głowica, gniazda zaworów, nowe zawory, cylindry zostały ogarnięte też, nowe tłoki bez wady olejowej. Efekt? W końcu nie strzela w dolot Worek pieniędzy poszedł w auto a tak naprawdę nie zmieniło się nic, bo dalej są identyczne błędy, wypadanie zapłonów, za bogata mieszanka, strzelanie w wydech, czerwony katalizator na wolnych obrotach.. Aaaa katalizator też prewencyjnie został wymieniony Odmę pominę, bo raczej takich objawów nie daje, przepustnica też nowa jest. Jutro będzie wymieniana pompa wysokiego ciśnienia na próbę, może uszczelnienia wewnątrz pompy puściły i paliwo dostaje się oleju gdzie od razu odparowuje i odmą leci bezpośrednio do kolektora ssącego, ale to tylko gdybanie... Ktoś się zetknął z takim problemem?
  15. Odkąd kupiłem auto subwoofer mi nie gra, czasami jak otwierałem auto to było słychać jak wydaje jakieś bliżej nie zidentyfikowane dźwięki tzn. pierdzi, strzela, ale muzyki z niego nie ma. VCDS nie pokazuje błędu a jak go odłączę to pokazuje, że jest przerwa w obwodzie. Tak samo przedni głośnik centralny pokazuje, że jest nie podłączony (bo nie jest, wystaje tylko przewód z kostką, biało niebieski chyba). Mam MMI 3G+ chyba ze wszystkim, bo w VCDS pokazuje mi, że mam nawet Tuner TV, przez MMI też mogę w to wejść ale nie ma tam żadnego sygnału, może nie ma anteny, mniejsza z tym. Co mogę zrobić? Który to jest wzmacniacz dźwiękowy, bo już nie wiem. Tam z lewej strony jest jedna puszka gdzie wpięte są światłowody i inne pierdy i pod nią jest jeszcze jedna, ale to chyba tylko zasilanie, bo idą do niej grube przewody, aczkolwiek do samego wzmacniacza też idzie gruby przewód, ale idzie on gdzieś do przodu do auta a nie widzi mi się gonić za kablem i w ciemno wszystko rozbierać. Jakieś sugestie? Złe kodowanie? Mam ASS 10 głośników. EDIT: dodam, że podpinałem też inny subwoofer i efekt ten sam - brak dźwięku i błędu przerwa w obwodzie, testu też nie przechodzi VCDSem tzn. nie wydaje dźwięków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...