Skocz do zawartości

kicoro

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kicoro

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kicoro

1

Reputacja

  1. Taki update dla innych, mnie tez to spotkało benzyna 2.0 TFSI (BPG, MY 2005) na pewno podstawa na 4 śrubach jest, 2 dolne się stosunkowo łatwo wykręca, 3-cią trochę gorzej (bit pękł i został w śrubie) ale da się 4-ta wymaga już sporo gimnastyki, nie widać jej, jest głęboko, po demontażu/poluźnieniu wspornika wiązki alternatora-wtryskiwaczy też się udało... wszystko niby fajnie po 3 godzinach podstawa luźna można by niby wyciągnąć ale jest za ciasno, ona jest gabarytowa duża i wadzi o kilka elementów, inne dwie rury od chłodzenia idące wzdłuż silnika, gumową rura dolotu też przeszkadza... Generalnie i tak nie da się wyciągnąć bez demontażu części osprzętu z silnika, więc szkoda było czasu, lepiej zacząć od tego, filmy poniżej (nie musiałem demontować kabla od alternatora oraz rury idącej bliżej bloku silnika, tylko ja poluźniłem) 2.0T (BWT) Część 1 2.0T (BWT) Część 2 Jeśli robisz po omacku jak to np. o-ring się wysunie to nawet tego nie widziałbyś, skręcisz, odpalasz i zaczynasz od nowa.. PS. U mnie przyczyną nieszczelności było skorodowany/bardzo rozpuszczony wlot chłodziwa do chłodnicy oleju
  2. odnośnie B7 / 1.8T czy ogarnia ktoś symbole liczników z czerwonym FIS ? (dla odmiany
  3. Możesz przyjechać do Gliwic, ew. jest jeszcze opcja zdalna ale jeśli miałbyś moduł VFIZ, wygląda to tak że szafa kolorowa jest u nas, a ty robisz na chwilę dostęp zdalny przez laptopa podłączonego z VFIZ w aucie, na podstawie z czytanego wsadu możemy zrobić klona w kolorze i wysłać zegary.
  4. Na czerwonym w B6 też działa - czakolwiek bez białego koloru ;-) i prędkość da się też wyświetlić.
  5. Teoretycznie powinno dać się, jednak nie w sposób prosty, ale strasznie na około (bo nie ma zdefiniownych fontów o takim rozmiarze w zegarze trzeba je na piechotę robić), A z jakiego modelu ten screen ?
  6. Symbole/oznaczenia podzespołów audi zaczynają się od 8E...
  7. To raczej nie jest webasto montowane w fabryce, tylko jakiś gotowy zestaw innej firmy, możliwe że poźniej przez kogoś dołożone.
  8. OK, dzieki odezwę się jak będę gotów. Odnośnie zegarów i sterowania, moje testy pokazały że zegary B7 potrafią obsłużyć też panel / wysyłają informacje o naciśnietych przyciskach na can-bus, to może i B6 potrafią obsłużyć manetkę Potrzebuję wiecej info na temat różnic pomiedzy B7 a B6, może ktoś wskaząć link do informacji, po czym je rozpoznać, wiem że jedne teoretycznie są RB4 a drugie RB8, ale możlwie też są mieszane kombinację ja np mam ECU i zegary w mieszanej konfiguracji RB4/8 (nie pamietam w tej chwili co jest RB4 a co RB8)
  9. OK, częsciowo sam sobie odpowiem na pytania może przyda sie innym, w przypadku B7 2.0T/2.0TDI watpliwosci rozwiewa opis dla webasta pionowego, widac tam że może sie zmiescic w taki sposob ze zastepuje i staje się jednoczenie mocowaniem intercoolera a zbiorniczek jest trochę z boku a nie w ciągu. Nadajnik/odbiornik - tzn pilot i moduł do zdalnego sterowania - wzmacniacz antenowy raczej nie jest konieczny. Tez znalazlem w innych zrodłąch że w przypadku b7 nie jest konieczny panel navi gdyz da sie sterować manetką, pytanie od czego to zależy ze można sterować manetką w B7 a B6 nie, czy od licznika (czy b6 i b7 liczniki czy różnią się ?) czy różnica jest w samym sterowniku webasta ?
  10. Cześć, Mam pare tematów/pytan do was: Zastanawiam sie nad montazem webasta pionowego w b7 2.0t fsi ale mam wątpliwości czy ono tam sie wogołe zmieści, widziałem auto z sciagnietym blotnikiem i nie wyglada na to aby w dostępne przed kołem miejsce zmieściły sie intercooler i zbiornik spryskiwaczy i Webasto. Czy moze ktoś potwierdzic ze webasto pionowe da sie zamontowac w 2.0T ? lub w b7 2.0TDI gdyż lewy intercooler jest chyba też taki sam jak 2.0T (prawy jest taki sami) Drugi temat, zastanawiam sie nad dodaniem możliwości sterowania webastem przez modul VFIZ za pomoca sieci GSM i np sms, potrzebowalbym jednak podsluchac logi z komuniakcji ze zdalnym sterowaniem, pytanie czy bylby ktoś chetny do pozyczenia odbiornia z nadajnikiem do webasta na ok 2 tygodnie ? - oczywiście byłbym jakoś wdzieczny Trzecia sprawa to czy w b7 da sie sterować webastem za pomocą manetki wycieraczek czy konieczne jest dodanie panelu navi ?
  11. @BeyerBrown: Powinno pójść, aby zakodować moduł AFS pociągnij sobie tylko can-drivetrain do zlacza OBD na odpowiednie piny.
  12. No i tu jest rozbieżność opinii bo z innych źródeł wiem że maska jest ta sama, a różnica szerokości RS4 jest tylko w błotnikach które są bardziej "nadmuchane". Powyższe ma dotyczyć tylko przodu bo z tyłu jest inne mocowanie, są inne błotniki/ćwiartki.
  13. A dlaczego błotniki trzeba zmianiać skoro maska jest tego samego rozmiaru ? Blotniki są inne, ale to ma wpływ chyba tylko na zderzak, tak ?
  14. Też mnie ten temat interesuje, wiadomo już czy jest p&p, ze zderzakiem w s-line?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...