-
Postów
61 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Ckamil89
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Ckamil89
0
Reputacja
-
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/ zapoznaj się z tym wątkiem dobrze a jak nie to udaj się do dobrego elektryka
-
mam to samo, na 99% obstawiam napinacz łańcucha tyle że ja na to generalnie wyłożyłem i nic się specjalnie nie dzieje, najbardziej się to u mnie objawia po przegonieniu i w upalnie dni np w korku
-
jak nie ciśnienie oleju to sprawdź napinacz łańcucha rozrządu, jest sporo wątków o tym
-
sprawdź czy nie daje Ci z akumulatora, ja tak miał u siebie że elektrolit się gotował i wydzielał smród coś na wzór padliny, a to wszystko zaciągała dmuchawa do środka
-
myśle ze jeszcze jakieś -40 by sie przydało żeby dobrze tarło wahaczorem i szurało dokładą
-
dwumase możesz sprawdzić np wrzucając załóżmy 5 przy niskiej prędkości i gaz do dechy, wtedy nasłuc**j czy nic Ci nie terkocze lub też przy gaszeniu silnika, ewentualnie jak nie to to może napinacz łańcucha rozrządu ale to raczej byś słyszał w okolicach pokrywy zaworów
-
sprawdź może dwumas
-
Pierwsza kwestia przepustnica z którą i ja mam problem z tym że moja jest uszkodzona, czyszczenie i vagiem adaptacja, jak to nie pomoże to sprawdź cały układ dolotowy czy nie ma gdzieś dziury albo po prostu wejdź w mój profil i poczytaj moje wątki a jest tam sporo informacji na ten temat
-
Tak jak w temacie co doradzacie kupić ori używke? czy regenerowaną bądź jakiś zamiennik? mój problem polega na tym że kupiłem używkę ale niestety jest uszkodzona ponieważ ma wytarte jakieś tam ścieżki i dość ostro świruje przez co musze znowu kupić i teraz nie wiem co lepsze jak radzicie? chyba że ktoś może ma w 100% sprawną przepustnice o numerach 058 133 063 w jakiś w miarę rozsądnych pieniądzach?
-
Audi A4 2.0TDi 2007 kalibracji czujnika kąta skrętu - elektroda.pl tu jest cos na temat Twojego błędu
-
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/ generalnie temat lipa, mam ten sam problem, mi nie raz potrafi załapać za 10-15 razem ale jak patrze ile z tym zabawy jest to mi sie odechciewa, aczkolwiek kminie nad tym zeby spróbować wyjąć sam wkład stacyjki z cewką od immo, z reszta masz wszystko opisane co i jak
-
heh stare Audi to wredne samochody
-
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-209/falujace-obroty-juz-rece-opadaja-273497/
-
no i elegancko, mam ten kod pin przy jednym z kluczyków jeszcze nie zdrapany w każdym razie podziękował a obczajałes kolego moze moj drugi temat odnośnie falujących obrotów? moze miałeś jakieś problemy z tym związane i wiesz za co się zabrać
-
Kolego, podgrzej je palnikiem i zejdą bez problemu, u mnie tak mechanik robił i zeskoczyły bez problemu