Skocz do zawartości

damianoss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianoss

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kraków / Radom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia damianoss

0

Reputacja

  1. Wibracje silnika na jałowym do 1500 obr to nie jest wina koła. Po wymianie na nowe (na starym 180000km) było tak samo. Swoją drogą dziwna metoda sprawdzania dwumasy. Temat wibracji (poszarpywania) silnika raczej nie do przeskoczenia. Elektronik z serwisu WV Warszawa po długim sprawdzaniu auta powiedział ze to jest szukanie dziury w całym. Sam ma audi z skaczącym silnikiem pod maska i udało tylko odrobinę go uspokoić. Efekt był taki że silnik był niewiele spokojniejszy od mojego a nakłady finansowe spore. Pierwsze co wykonał w swoim samochodzie to sprawdzenie pompek na stole, regulacja wałków. Bez skutecznie. Wymienione szklanki i wałki i odrobinę się poprawiło, ale bez rewelacji. Co do mojego silnika to jeszcze miał podejrzenie co do synchronizacji wałków wyrównoważających w pompie olejowej, tylko je jak ja go kupiłem to ten problem już był a miska nigdy wcześniej nie była zdejmowana. Błąd fabryczny? Zrobiłem autem już 80 000 km (teraz był robiony rozrząd) i dałem sobie z tym spokój. Korci mnie tylko wymienić szklanki tym bardziej ze zdarza się na przykład podczas dojeżdżania do świateł (na biegu) ze spada do 800 obrotów, mocno rzuca silnikiem i po dwóch sekundach wraca do siebie. Nigdy nie udało mi się zrobić z tego loga. Usterka bardzo sporadyczna.
  2. Jak z olejem? Kiedy byl wymieniany, w jakim jest stanie i czy czasem nie przybywa? Czy po odpieciu przewodu odmy bardzo duzo leci oparow i czy czasem w komorze silnika nie czuc ropy, czy tyl silnika jest suchy?
  3. byleś na kompie?? jakieś odczyty w gr 004 ?? jakieś rzeźby przez mechaników w tym kierunku?? Rok temu miałem takie same objawy i wywlekłem : turbinę (czyszczenie strony gorącej) chłodniczkę spalin (czyszczenie tej klapki) kolektor ssący (czyszczenie bardzo dużej ilości nagaru sadzy i oleju i tam była nieszczelność kanału olejowego z głowicy i leciało prosto na tłok) klapa gasząca ( tam do modułu dostał się olej, ale wypłukałem i jest ok) EGR tam była usterka a mianowicie oberwała się klapka i się luzem kręciła. przyspawałem ją i jest ok. Przed i po robocie nie było błędów i uspokoiło się. Wczoraj przemyłem czujnik ciśnienia za IC sprawdziłem czy płynne chodzi gruszka przy turbo. Coś mi się wydaje ze tym razem sam EGR wyciągnę. Jeszscze jedno, odma strasznie rzuca olejem, w przewodach jest sporo oleju i pewnie w IC tez jest go sporo. Jest na to jakiś sposób? Dzisiaj jak będę wracał z pracy to podepne kompa i zrobię grupę 4. Coś jeszcze mogę sprawdzić? Jeszcze jedno, mam uszkodzone dwie świece ale to raczej nie wpływa na pracę silnika.
  4. Rok temu były regulowane na 180. Będe musiał to sprawdzić. Ale i tak coś mi sie wydaje że jakiś czyjnik tak miesza, bo czasem tak jest ze do 2000 obr nie ma mocy i strasznie dymi na czarno nawet dwa logi sa z tym efektem a nic nie widać po wynikach z innymi idczytami. Tak w ogule to przepraszam że podpiołem się pod temat ze swoim problemem.
  5. Może to przez kiepskie paliwo. A jak ciśnienie doładowania turbiny, mozesz sprawdzić ze swoimi w danym zakresie obrotowym?
  6. Witam. Po przeczytaniu tego widzę ze też czeka mnie taka wymiana Szarpie delikatnie na jałowym i od niedawna przy ruszaniu nie mam mocy, tak jak by się turbo wieszało i dymi na czarno. Pierwsze co to muszę zajrzeć do turbiny i egr. Jak na razie zrobiłem logi ale nie podobają mi się. http://vaglog.pl/log_216873.html http://vaglog.pl/log_216872.html Możesz zerknąć czy przed remontem miałeś podobne wyniki?
  7. Pewnie MCE jest obojętne jak dostanie plusa na przewód wyjściowy
  8. Ok, to powiedz mi jeszcze jedno. Jak sie zachowa MCE i kontrola żarówek w momęcie jak na przewody plusowe żarówek czy to do drogowych czy przeciwmgłowych podam plus z takiego moduliku. Widziałem juz efekty żarzenie kontrolek na desce od świateł drogowych.
  9. Jak by w karzdym aucie sie tak dała ale tak nie jest. Ja bym u siebie tak chciał zrobić ale bym musiał MCE wymienić.
  10. Moja siostra miała coś takiego (golf 5 1.9 143KM), ale do były bardzo silne drgania podczas ruszania i mniejsze podczas jazdy na niskich obrotach. Dwumas był wymieniany wcześniej, zrobione na nim 13000 km. Dwumas został uszkodzony przez śrubę w której urwał się łepek i sprzęgło nie spadało symetrycznie. Jak będę na kompie to dodam zdjęcie tego elementu. Ja tez mam w swojej b7 jakieś wibracje ale to na silniku przy 1700 obr nawet na postoju. Musze jakieś konkretne logi zrobić. Tak jak sprawdzałem to dawki i korekta jest w normie. Przypuszczam ze to regulacja wałków rozrządu by pomogła odrobinę.
  11. No i tak szukam jakie zrobić światła do jazdy dziennej i trafiłem na te rozważania i to jest chyba jeden z lepszych pomysłów, ale jeszcze do przerobienia. Zamiast wymieniać halogeny to nie prościej wstawić żarówki ledowe: http://www.aliexpress.com/item/2-Piece-Lot-80w-cree-white-hb3-9005-hb4-9006-h8-h11-High-Power-LED-Car/1194437101.html 80w cree white h11 High Power LED Car fog running light bulbs 12V 24V lamp Do tego przerobić instalacje, rezystor z diodami na zasilaniu, a sterowanie na przekaźniku tylko że załączenie zrobić ze stycznika ręcznego a nie od razu po zapłonie Ciekawe jak to by wyszło.
  12. W Krakowie też padał ale letnie już sa. Felgi odczyszczone, stare obciążniki zerwane, smoła usunięta i nowe oponki założone. Pirelli cinturato blue 235 45 r17 xl (wzmocnione klasa A A)
  13. Witam. Jak wyszło z tym wyciekiem ?? U mnie jest podobnie ale coś mi sie wydaje ze to z pod króćca z tyłu głowicy dokładniej z 038121132G. Teraz szukam jeszcze jaki jest numer uszczelki dla tego elementu.
  14. U mnie jest podobnie. Jak jadę ciągle tak samo to ma dokładnie o pół grubości strzałki poniżej 90. Mianowicie jak go przycisnę to potrafi się zrównać z 90 a jak jadę z góry na biegu tak z 1,5 km (okolice Nowego Sącza) to potrafi temperatura spaść nawet o grubość strzałki. Spadek temperatury jest związany z przebiegiem zimnego powietrza przez komorę spalania w momencie gdy do komory nie jest dostarczane paliwo.
  15. Witam. Ja właśnie też długo szukałem wycieku płynu ale na szczęście znalazłem wyciek za głowicą z 038121132G. Auto mi tez parowało po odpaleniu i bałem się że to uszczelka pod głowica lub pęknięcie głowicy tak jak to chyba niestety jest w twoim przypadku o ile nie znalazłeś jeszcze wycieku płynu na zewnątrz. Ja do momentu usunięcia wycieku jeżdżę i poluzowanym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego tak ze by nie było ciśnienia w układzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...