
Ronin
Pasjonat-
Postów
285 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ronin

-
Koledzy dobrze mówią, trochę przecieka, prawdopodobnie na uszczelce i stąd niedomaganie katalizatora. Nie czekaj, bo uszczelka sama się nie naprawi, a katalizator to tez duży wydatek. Zdrówka
-
Z mojego punktu widzenia im urządzenie prostsze tym lepsze. Samochody turbo są świetne ale jak są nowe, a potem to trzeba się liczyc z wydatkami serwisowymi. Nie powinny one byc bardzo duże dla normalnego jeżdżenia ale jak chcesz utrzymać samochód w super stanie, tak aby turbo znaczyło turbo a nie jedynie znaczek na karoserii to wszystkie części powinny być nowe. Spojrzyj w cennik części oryginalnych i odpowiedź sama się nasuwa. 2.8 to super jednostka tylko dużo pije benzyny, na autostrady super, do miasta ... ? , no zabawa napewno jest. Ja bym kupował 2.8 - bardziej niezawodny i moment inny. Zdrówka Ron
-
Cobradd: Vag był w ps'sie
-
Jak mechanik odkręcał korek od wody przy ciepłym silniku to nie wracaj do niego. Musisz znaleźć kogos myślącego. Podjedź do warsztatu gdzie naprawiają chłodnice, powinni sprawdzić układ chłodzenia - powinno byc najtaniej. Zdrówka
-
Pytanie jest także, jak działa ?????????????? :bla: Także oszczędności rzędu 200 złotych są idiotyczne. Najpierw ktoś kupuje samochód turbo, który jest urzadzeniem bardziej skomplikowanym niż wolnosący, a potem nie ma pieniedzy na serwis np. oryginalną sondę lambda. Z samochodu turbo tylko naklejka zostaje, nie wspominam tutaj już o innych rozwiązaniach co tylko śmiech wywołuje. A sonde można wymienić bez względu na voltomierz, po 10 latach napewno. Zdrówka mechaniory
-
Musiałeś robić coś jeszcze, ale zobacz adaptacja przepustnicy i wykonaj zgodnie z opisem.
-
Od wymiany oleju nie faluja obroty. Pomysl, moze odłaczyłeś akumulator? Albo jeszcze coś innego ?
-
Panadol, ja wole Margerite i sól na ramieniu
-
eeetam, tylko ze zdjęciem zderzaka i chłodnicy jest sporo odkręcania. Reszta jak po maśle, wystarczy raz zobaczyć i pomagać. :gwizdanie:
-
możesz zrobić samemu jak masz garaż i narzedzia. opisy na na necie.
-
Takich usterek nie naprawia się w ten sposób, ze znajdziesz konkretną przyczyne w jednym niedomagającym urządzeniu. Twój samochód ma już 12 lat więc musi byc zrobiony duży serwis auta. Jeżeli go nie ma, to żadne porady nic nie dadzą i jest to szukanie po ciemku. Moze akurat ktoś cos poradzi i będzie dobrze ale to jest wątpliwa metoda. Proponuję sprawdzić kable wysokiego napięcia. To jest typowa sprawa, póki się nie osuszą i ogrzeją to jeden z nich ma przebicie. Zapal samochód nocą, gdy jest zimny i gdy są zdjęte osłony tak aby było widać czy miedzy kablami są przebicia. Mozna zmienić nieco położenie kabli za pomocą oizolowanego śrubokręta i zobaczyć czy praca silnika się zmienia. Moze też przyczyna leżeć w czujniku temperatury wody - to jest niedrogie i wymiane możesz zrobic samemu. Jak nie pomoże to wymień wszystkie te elementy które podlegają serwisowej. Wrzuć na forum zdjęcia świec one wiele mówią. Wszystkie części tylko nowe i oryginalne, bo wtedy jest pewność ich działania, innej drogi nie ma. A sprawdzanie części np. cewki ?????? może i można, ale to już są metody starsze i obecnie lepiej wymienić na nowe. Po prostu nie wiadomo jak ta część działa pod obciążeniem, gdy się nagrzeje itd. Oczywiście to są jakieś pieniądze . Ja bym sprawdził i wymienił czujnik temperatury, kable i świece. Części muszą być oryginalne tj. z serwisu, bedzie wiadomo o co chodzi. Dopiero potem szukac dalej. No zdrówka mechaniory
-
Z mojego doświadczenia samochód nie puszcza żadnego białego dymu przy LPG, wręcz przeciwnie. Czasami leci para wodna, jak ktoś ma jeszcze katalizator . Uszczelka i tyle.
-
Lepiej założyć na silikon plus uszczelka, ja juz nie pamietam jak to się nazywa bo robiłem to z ponad rok temu ale jest to specjalny uszczelniacz, wygląda jak silikon. W moim wypadku pracuje bez wycieku. Zdrówka
-
Nagraj jeszcze raz, nic nie słychać
-
Zmień pompe, na forum było parę takich przypadków, że nie pracował wirnik pompy. Powiem szczerze, że jestem zaskoczony jak moze nawalić wirnik, tam jest jedna ośka i łożysko. Jak się zaciera to słychać. No ale inni użyktownicy mieli takie przypadki. Z mojego doswiadczenia w ADR'e nie wystepuje problem zapowitrzania układu wodnego. Zdrówka