Skocz do zawartości

Ruzmen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ruzmen

Osiągnięcia Ruzmen

0

Reputacja

  1. Witam , i jak tam doszedles co bylo powodem tego stukania? Mam identyczny problem:/
  2. Witam mam pewnien problem z autkiem dałem je znajomemu do zrobienia i cytuje jego słowa. zimny pali na dotyk chodzi wszystko jest ok zagrzeje się chodzi wentylator się włącza ,pojechałem się przejechac to mnie ciagneli z pod biedronki auto chodzi normalnie dopóki się nie pojedzie nim nie mam pojecia o co chodzi musze trochę pogłówkowac i poszukac po forum sprawdziłem zapłon filtr paliwa przepustnice komputer nic nie pokazuje wszystko jest ok nie jestem w stanie sprawdzic ustawienia rozrządu bo trzeba sciągnac ten przód a to się łączy z nowym płynem chłodniczym i nabijaniem klimy wiec to na razie odpada juz sprawdzilismy wszysto na co wpadłem swiece przekręciłem , autko zaczęło zapalac ale co mu się dalej dzieje to nie mam pojęcia muszę posiedziec jak coś się ruszy to dam znac więc poki co nic nie kupuj bo może się okazac nawet ze ten przepływomierz jest dobry bo komputer nie uważa zeby był z nim problem kable na pewno są do wymiany ale póki co to zbędny koszt bo da się go odpalic na tych co są problem leży gdzieś indziej ale nie mam pojęcia gdzie dodam jeszcze ze problemy zaczeły sie od tego za poprzedni własciciel stara kopułke na aparacie z jednej strony przymocował klejem i stopniowo sie odklejała i autko przerywało raz a raz nie , w kocu całkiem przestało odpalać a jak zapalało to typowo raz na jakis czas i nie dało sie silnika wkrecic na wieksze obroty gdy był na luzie..... Wymieniłem kopułke na nową i dzieje sie to co moj znajomy mi napisał.....
  3. Thx jutro oddaje auto do mechanika tylko dalej mnie zastanawia to co usłyszałem ze do wymiany łancucha i pompy trzeba wyjac silnik a samo wyjecie silnika w warsztacie jak pytałem 500 zł . Faktycznie trzeba wyjac silnik czy idzie z tym zrobic bez wyjmowania , za tak powiem nie chce dac sie naciagnac mechanikowi na zbedne koszy....
  4. Thx za pomoc w poniedziałek odwiedzam mechanika .[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:05_________________________________________________A takie pytanie jeszcze , jaki jest dostep do tej pompy bo znajomy mowił zeby łancóch wymienic to mozliwe jest ze trzeba wał opuszczac czy cos takiego i ze trzeba silnik wyciagac.... Jak to faktycznie wygląda??? Mam silnik 1.6 benzyna
  5. Czyli to poma lub ten łancuszek mowisz . Jaki moze byc koszt wymiany pompy z robocizną ? Myslałem ze zawory sa do ustawienia ze tak klekoczą . Po wymianie pompy zawory powinny sie uciszyc czy bedzie wymagane zeby je wyregulowac?
  6. Jadąc rano do pracy z autem wszystko było ok ..... ale w drodze powrotnej gdy odpaliłem samochód usłyszałem ze zawory stukaja prawie jak w dieslu i kontrolka oleju podczas jazdy nie gasnie . Sprawdzałem stan oleju i jest ok...... co sie stało z tym zaworami ze tak zaczęły stukac i dlaczego pali sie ta kontrolka jesli stan oleju jest ok?
  7. mam to auto od 3 tygodni , przed zakupem byłem na diagnostyce , sprawdził hamulce , amortyzatory i ok . JEdyne co powiedział jak wszedł pod auto to ze trcze są wytarte nierówno . Możliwe ze juz klocki sa dojechane i dojechały tez tarcze?
  8. to na pewno nie opony... sprawdze hamulce
  9. Witam Nie wiem o co chodzi poprostu jak zaczynam hamować słysze mocny szum w prawym przednim kole . Powód :/ ?
  10. Witam wszystkich . Od niedawna posiadacz audi a4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...