dzisiaj użyłem pianki plaka i jestem niezadowolony, piana zmieniła się w wodę i w kanałach bocznych na desce rozdzielczej została woda, musiałem kratki ściągnąć i wycierać bo kapało, najgorzej z lewej strony bo tam cała elektrownia.
no jest słyszalne jakby lekkie syczenie ale nie potrafię zlokalizować dokładnie gdzie,tylko tyle że w rejonie turbiny. Nieszczelności na opaskach nie zauważyłem. Próbowałem na 3biegu w miejscu gaz+lekkie sprzegło w środku jest słyszalne ale już w komorze silnika za głośno no i szkoda sprzęgła więc dalej nic z tego.
czytając temat i patrząc na moje logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wychodzi że też do ustawienia. Jesienią będę robił rozrząd to zobaczymy czy coś się zmieni.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że w upalne dni podczas jazdy gdy w komorze silnika robi się piekło kierownica chodzi ciężej i słychać dziwne trzeszcznie podczas skręcania, nawet jadąc prosto jest to słyszalne, lekki ruch kierownicą i słychać. Gdy są chłodniejsze dni objawy nie występują. Wymieniłem dwa razy płyn na febi i niema żadnej poprawy. Gdzie szukać przyczyny?
Przepływka wyczyszczona, zaraz zrobię nowe logi, filtr byl wymieniany po zrobieniu pierwszych logów. Ja jeżdżę dosyć dynamicznie, a na autostradzie nie schodze ze 150 a dochodze do 200.