
punkforever
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O punkforever

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pompa czy filtr :-)? Jak pompa to warto byłoby zgłębić temat.Dzisiaj zlogowalem auto. Pompa daje radę w seryjnym BEXie. Przebieg wprawdzie niewielki (kilka kkm), po dłuższym postoju lekko zahuczy, ale działa. Pompa, ma bardzo podobne wymiary ale ma 3.5bara z tego co znalazłem...
-
Panowie, po ostatnich deszczach zalało mi ECU i szlak go trafił... Mam dojście do sterownika BEX z wyłączonym immo w mojej okolicy. Teraz pytanie, czy mogę założyć do siebie ten sterownik i bezpiecznie jeździć jakiś czas dopóki nie ogarnę na wiosnę gratów do podniesienia mocy? Nie zależy mi na podniesieniu mocy w ten sposób, poprostu muszę mieć auto na chodzie jak najszybciej a ten sterownik mogę mieć w przeciągu kilku godz u siebie. Turbina powinna ogarnąć doładowanie z BEXa ale czy wtryski wydolą? Na tą chwilę mam tylko DP, innych modow brak.
-
Mój tłumik środkowy jest strasznie zgnity z zewnątrz więc cholera wie jak wygląda w środku... nie wierzę żeby silnik aż tak się pochylił... rura włożona była do połowy obejmy...
-
Miałem dzisiaj nie miłą niespodziankę. Sytuacja wyglądała następująco: Włączyłem się do ruchu z ulicy podporządkowanej dosyć dynamicznie, wkręciłem silnik wysoko na obroty na 1szym biegu, zmiana na 2, gaz w podłogę i nagle głośne bum i auto chodzi jak traktor... okazało się że rozłączyło wydech na fabrycznej złączce "rura w rurę" między plecionką a środkowym tłumikiem.... Musiałem to ogarnąć na poboczu żeby wrócić do domu, miałem niezły problem żeby włożyć rurę z powrotem w obejmę, wydech jest tak spasowany, że nie ma możliwości żeby rura sama wypadła. Jedyna opcja to drastyczny wzrost ciśnienia w wydechu... auto ostatnio jakieś mułowate było... Jak sprawdzić który tłumik się rozsypał w środku? Przy uderzeniu nie słychać żeby coś dzwoniło w środku... Miał ktoś taki przypadek?
-
Nie wciska się całego pokrętła tylko jego końcówkę tam gdzie jest kropka ( przy zamkniętym szyberdachu wciska się pokrętło od strony tyłu auta).
-
VW OMANYT 19x8.5 Opony 235/35ZR19 Zawieszenie 1BV Brak dystansu - na tył jak nic potrzebne 10mm[emoji12]
-
Tak właśnie, trzeba poluzować tylne śruby od sanek, ok 1CM wystarczy żeby śruby wyszły z tulejek wahaczy
-
To, że sączy po zgaszeniu nie jest prawidłowym objawem. Tak jak koledzy wspomnieli, wymień duszę. Innymi winowajcami mogą być zbyt niski poziom czynnika (co za tym idzie gdzieś jest nieszczelność ) lub zapchany osuszacz.
-
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz czy uszczelka pod pokrywą zaworów się nie podwinęła. Jeżeli jest ok, to i tak rozbierz , wyczyść wszystko, odtłuść i na rogi uszczelki i w miejscach gdzie ma zalamania nanieść odrobinę silikonu.
-
Piny / przewód naprawczy do kostki 8E0972701
punkforever odpowiedział(a) na punkforever temat w Audi A4 B6
Znalezienie podstawowego nr części to nie problem. Na codzień używam etka.cc Problemem jest podanie pasujących części względem podanego nr katalogowego. W etce na windowsie po wyszukaniu nr kat. Można sprawdzić do niego notatki itp... Dodatkowo mam tylko w tej chwili urządzenia z Androidem i obsługa stronki która pisałeś jest dość problematyczna... :/ -
Panowie, komp z ETKA umarł więc proszę o pomoc. Potrzebuję nr przewodów naprawczych do kostki o nr 8E0972701.
-
Tak w zasadzie to co się stało turbinie i głowicy? Jakie były uszkodzenia? To co napisałem w poprzednim poście to sytuacja przykładowa oczywiście. Te wnioski to skąd bo jakoś nie wyczytałem nic o przebiegu czy jakiejkolwiek historii auta w pierwszym poście?
-
Tuleja nie musi być wyrwana żeby kwalifikowala się do wymiany... guma mogła sparcieć że starości w aucie z oryginalnym przebiegiem autostradowym 100tys i wiekiem auta 10-15 lat... wtedy warto wymienić sama tuleję w ori wahaczu niż kupować zamiennik. Inna sprawa to to, czy wymiana tulei w aluminiowym wahaczu jest bezpieczna? Jeżeli ASO oferuje tuleje to ok, jeżeli nie to pytanie czy nie oferuje że względów finansowych czy bezpieczeństwa?
-
Jak to nie ma takiej możliwości?! Co w sytuacji lejacego wtrysku przez długi czas? W turbinie i jej zmiennej geometrii zbiera się sadza, zmienna geometria zacina się w pozycji pełnego doladowania, turbina po przebiegu 300k lub kiepskiej regeneracji rozpedza się do niebezpiecznej prędkości, olej zmiany 20k temu nie spełnia zadania i wirnik się ukreca... to tylko jeden z przykładów uszkodzenia turbiny przez uszkodzony wtrysk.
-
Montaż elektrycznych podnośników tylnych szyb w Audi A4 B6/B7
punkforever odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Panowie ma ktoś nr katalogowe pinów do czarnej kostki w słupku B tej od strony nadwozia, lub nr samej kostki, ostatecznie zdjęcia jak wyglądają? Chcę sobie przygotować wiązkę przed rozebraniem wszystkiego , poza tym piny które wyjmę z kostki chcę zaizolowac i zostawić a nie odcinać.