Skocz do zawartości

punkforever

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O punkforever

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompa czy filtr :-)? Jak pompa to warto byłoby zgłębić temat.Dzisiaj zlogowalem auto. Pompa daje radę w seryjnym BEXie. Przebieg wprawdzie niewielki (kilka kkm), po dłuższym postoju lekko zahuczy, ale działa. Pompa, ma bardzo podobne wymiary ale ma 3.5bara z tego co znalazłem...
  2. punkforever

    Sterownik BEX do BFB

    Panowie, po ostatnich deszczach zalało mi ECU i szlak go trafił... Mam dojście do sterownika BEX z wyłączonym immo w mojej okolicy. Teraz pytanie, czy mogę założyć do siebie ten sterownik i bezpiecznie jeździć jakiś czas dopóki nie ogarnę na wiosnę gratów do podniesienia mocy? Nie zależy mi na podniesieniu mocy w ten sposób, poprostu muszę mieć auto na chodzie jak najszybciej a ten sterownik mogę mieć w przeciągu kilku godz u siebie. Turbina powinna ogarnąć doładowanie z BEXa ale czy wtryski wydolą? Na tą chwilę mam tylko DP, innych modow brak.
  3. Mój tłumik środkowy jest strasznie zgnity z zewnątrz więc cholera wie jak wygląda w środku... nie wierzę żeby silnik aż tak się pochylił... rura włożona była do połowy obejmy...
  4. Miałem dzisiaj nie miłą niespodziankę. Sytuacja wyglądała następująco: Włączyłem się do ruchu z ulicy podporządkowanej dosyć dynamicznie, wkręciłem silnik wysoko na obroty na 1szym biegu, zmiana na 2, gaz w podłogę i nagle głośne bum i auto chodzi jak traktor... okazało się że rozłączyło wydech na fabrycznej złączce "rura w rurę" między plecionką a środkowym tłumikiem.... Musiałem to ogarnąć na poboczu żeby wrócić do domu, miałem niezły problem żeby włożyć rurę z powrotem w obejmę, wydech jest tak spasowany, że nie ma możliwości żeby rura sama wypadła. Jedyna opcja to drastyczny wzrost ciśnienia w wydechu... auto ostatnio jakieś mułowate było... Jak sprawdzić który tłumik się rozsypał w środku? Przy uderzeniu nie słychać żeby coś dzwoniło w środku... Miał ktoś taki przypadek?
  5. punkforever

    Solardach

    Nie wciska się całego pokrętła tylko jego końcówkę tam gdzie jest kropka ( przy zamkniętym szyberdachu wciska się pokrętło od strony tyłu auta).
  6. VW OMANYT 19x8.5 Opony 235/35ZR19 Zawieszenie 1BV Brak dystansu - na tył jak nic potrzebne 10mm[emoji12]
  7. Tak właśnie, trzeba poluzować tylne śruby od sanek, ok 1CM wystarczy żeby śruby wyszły z tulejek wahaczy
  8. To, że sączy po zgaszeniu nie jest prawidłowym objawem. Tak jak koledzy wspomnieli, wymień duszę. Innymi winowajcami mogą być zbyt niski poziom czynnika (co za tym idzie gdzieś jest nieszczelność ) lub zapchany osuszacz.
  9. punkforever

    Cieknie olej

    Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz czy uszczelka pod pokrywą zaworów się nie podwinęła. Jeżeli jest ok, to i tak rozbierz , wyczyść wszystko, odtłuść i na rogi uszczelki i w miejscach gdzie ma zalamania nanieść odrobinę silikonu.
  10. Znalezienie podstawowego nr części to nie problem. Na codzień używam etka.cc Problemem jest podanie pasujących części względem podanego nr katalogowego. W etce na windowsie po wyszukaniu nr kat. Można sprawdzić do niego notatki itp... Dodatkowo mam tylko w tej chwili urządzenia z Androidem i obsługa stronki która pisałeś jest dość problematyczna... :/
  11. Panowie, komp z ETKA umarł więc proszę o pomoc. Potrzebuję nr przewodów naprawczych do kostki o nr 8E0972701.
  12. Tak w zasadzie to co się stało turbinie i głowicy? Jakie były uszkodzenia? To co napisałem w poprzednim poście to sytuacja przykładowa oczywiście. Te wnioski to skąd bo jakoś nie wyczytałem nic o przebiegu czy jakiejkolwiek historii auta w pierwszym poście?
  13. Tuleja nie musi być wyrwana żeby kwalifikowala się do wymiany... guma mogła sparcieć że starości w aucie z oryginalnym przebiegiem autostradowym 100tys i wiekiem auta 10-15 lat... wtedy warto wymienić sama tuleję w ori wahaczu niż kupować zamiennik. Inna sprawa to to, czy wymiana tulei w aluminiowym wahaczu jest bezpieczna? Jeżeli ASO oferuje tuleje to ok, jeżeli nie to pytanie czy nie oferuje że względów finansowych czy bezpieczeństwa?
  14. Jak to nie ma takiej możliwości?! Co w sytuacji lejacego wtrysku przez długi czas? W turbinie i jej zmiennej geometrii zbiera się sadza, zmienna geometria zacina się w pozycji pełnego doladowania, turbina po przebiegu 300k lub kiepskiej regeneracji rozpedza się do niebezpiecznej prędkości, olej zmiany 20k temu nie spełnia zadania i wirnik się ukreca... to tylko jeden z przykładów uszkodzenia turbiny przez uszkodzony wtrysk.
  15. Panowie ma ktoś nr katalogowe pinów do czarnej kostki w słupku B tej od strony nadwozia, lub nr samej kostki, ostatecznie zdjęcia jak wyglądają? Chcę sobie przygotować wiązkę przed rozebraniem wszystkiego , poza tym piny które wyjmę z kostki chcę zaizolowac i zostawić a nie odcinać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...