Skocz do zawartości

cancer83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cancer83

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

284 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cancer83

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Zdecydowałem się podpiąć ze swoim problem z immobilizerem w A4 B5 1.8 T AEB 1998 pod ten wątek, żeby nie tworzyć kolejnego. Problem z uruchamianiem silnika, który gasł zapalając na tablicy przyrządów kontrolkę z Immobilizerem. W pamięci sterowników wyskoczyły błedy: 1. w ECU benzynowym [01]: 17978 - Sterownik silnika zablokowany przez immobilizer P1570 - 35- 00- 2. w ECU Instruments [17]: 01176 -Kluczyk 65-10 - Nieuprawniony - sporadyczny 01176 -Kluczyk 07-10 - Za niski sygnał -sporadyczny Auta nie da sie odpalic zadnym z 3 kluczyków, wydaje mi się mało prawdopodobne żeby wszystkie 3 na raz padły. Czy zegary mogły "zapomnieć" kazdy z 3 kluczyków (procz serwisowego bo wyczytałem że nie ma on transpondera). Posiadam kod PIN do auta. Co sądzicie o wykonaniu wyzerowania i dopisania kluczyków ponownie? Obawiam się trochę, że jeśli to problem z brakiem ciągłości odcinka przewodu zegary - antena immo to wyzeruje wszystkie 3 transpondery posiadanych kluczyków z pamieci zegarów i nie zakoduje ich ponownie. Sprawdzilem i popsikałem kontaktem S po rozlaczeniu ze zlaczem cewki anteny immobilizera wtyk 2-pinowy z przewodami czarnym i zielonym. Wygląda normalnie, nie wiem jak wyjąć terminale z wtykow w celu dogięcia zeby nie uszkodzic złącza. Cewke z wkładem stacyjki zdemontowałem i sprawdziłem na pinach rezystancje (23,5 Ohm) i indukcyjnosc uzwojenia cewki (1,5 uH). Czy mimo wszystko może być niesprawna? Zastanawiam sie jeszcze nad wyjeciem zegarow i sprawdzeniu przejscia na obu przewodach miedzy zlaczem zegarow a wtykiem anteny immo. Jeśli to nie pomoże to nie wiem co dalej robić. Czy macie może jakieś pomysły? Immobilizera nie chciałbym deaktywować. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki Pozdrawiam Paweł
  2. cancer83

    Woda pod kierowcą

    Cześć wszystkim No niestety, po 2 tygodniach w trakcie, których było trochę opadów (m.in. śniegu) podniosłem wycieraczkę kierowcy i widok jak na załączonym zdjęciu. Przy puszce sterownika sucho, podobnie przy odpływach (zdj. w załączniku). Zastanawiam się jeszcze czy nie zdjąć osłony przedniego słupka (A) od strony kierowcy, czy przypadkiem tamtędy się nie sączy. W związku z tym mam pytanie do kogoś kto już zdejmował ww. osłonę (z tego co czytałem łatwo o ułamanie zaczepów klipsów). Czy jest jakiś dodatkowy myk, czy po prostu użyć ściągacza do odczepiania 4 klipsów od góry do dołu wg poniższego opisu? O co chodzi w tym opisie z uszczelką w powiększeniu na obrazku w poniższym opisie? I jeszcze jedno. Który z poniższych ściągaczy będzie najbardziej odpowiedni do ściągania osłony tego słupka. Z góry dzięki za odpowiedzi. Jeśli macie jeszcze jakieś inne pomysły też będę wdzięczny. Pozdrawiam Paweł
  3. cancer83

    Woda pod kierowcą

    Dziś udało mi się zasylikonować wycinek maty znajdujący się pomiędzy puszką ECU a mechanizmem wycieraczek. Poniżej parę fotek przed i po sylikonowaniu. Dodatkowo pogłębiłem dren znajdujący się pomiędzy nadwoziem a dołem puszki ECU -wyciąłem fragment poprzedniego uszczelnienia podstawy puszki ECU, żeby obniżyć poziom lustra wody podczas opadów. Podłoga wysuszona. Gąbka wykładziny była przesiąknięta na całej długości od nóg kierowcy do nóg pasażera tylnej kanapy. Mam nadzieję, że po kilku dniach najbliższych opadów nie będzie śladu wody pod nogami kierowcy. Jeśli znajdę ślady wody w kabinie, to szczerze powiedziawszy nie mam już pomysłów. Pozdrawiam Paweł
  4. cancer83

    Woda pod kierowcą

    Dzięki za odzew. Czy chodzi Ci o cienką plastykową prostokątną płytkę widoczną na poniższym zdjęciu pod zielonym i brązowym kabelkiem? Powiedz mi jak poradziłeś sobie z tymi pęknięciami i jak wyjąłeś osłonę? Kiedy rozbierałem podszybie uszczelniajac ECU próbowałem nią poruszyć ale wydawała się być jak przyklejona, profilaktycznie jedynie "zasmarkałem" ją silikonem jak widać na zdjęciu, ale zdaję sobie sprawę, że ewentualnego wycieku tamtędy to nie powstrzyma.
  5. cancer83

    Woda pod kierowcą

    Witam Panowie Od ok. roku mam problem z wodą gromadząca się pod wykładziną kierowcy. Zdjęcia uchylonej wykładziny poniżej: https://zapodaj.net/c447fa92a99b9.jpg.html Wydaje mi się że woda dostaje się na wykładzinę od jej spodniej strony ściekając na nią i nasączając ją spod gumowej osłony wejścia kolumny kierowniczej do kabiny: https://zapodaj.net/f9823bdf8a7fc.jpg.html Wiosną pozbyłem się piankowej uszczelki pod ECU benzynowym i zastąpiłem ją masą klejącą Wurth: https://zapodaj.net/f67a82de5395f.jpg.html Udrożniłem też 2 główne odpływy pomiędzy w przestrzeni pomiędzy grodzią a silnikiem (uszczelek się pozbyłem) -ten pod akumulatorem: https://zapodaj.net/3370fbe9709f6.jpg.html oraz ten pomiędzy serwem a akumulatorem. https://zapodaj.net/c39d826bbb3e3.jpg.html Z tego co zauważyłem po bardziej obfitych opadach woda ścieka powyższymi odpływami natomiast wciąż przez dłuższy czas stoi pod serwem -zdjęcie przedstawiające stojącą wodę poniżej: https://zapodaj.net/dfce6be644aaa.jpg.html Jak widać na zdjęciu znajdują się tam przewód od serwa i 2 gumowe uszczelki. Pytanie czy woda może się dostawać tamtędy i czy też należy te uszczelki udrożnić/usunąć? Za wszelkie sugestie co jeszcze mógłbym sprawdzić celem ustalenia źródła przecieku wody do kabiny będę szczerze zobowiązany. Pozdrawiam Paweł
  6. Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Poszperałem jeszcze w grafikach googla i znalazłem fotę, która potwierdza twoją tezę, w przypadku Passata z tym samym motorem 1.8T AEB (zdjęcie wklejam poniżej). Zaślepki co prawda nie posiadam, ale skoro już wiem, że nie wyjścia nie trzeba nigdzie podłączać to skrócę zaślepiony wężyk do 2 cm.
  7. Witam wszystkich Auto to A4 B5 1.8T AEB. Mam pytanie dotyczące wyjścia podciśnienia zaworka widocznego na zdjęciu -dokąd powinien iść, a może powinien być zaślepiony (tylko po co?). Zawór umieszczony jest na przewodzie idącym z kolektora dolotowego do serwa hamulców. Tymczasowo podłączyłem wężyk podciśnieniowy który zaślepiłem śrubką i uszczelniaczem (po wyjęciu śrubki zasysa).
  8. Witam wszystkich Mam na imię Paweł i w najbliższym czasie noszę się z zamiarem zakupu A4 z silnikiem ADR (125KM). Mam nadzieje ze znajdę tu informacje, które pomogą mi w zakupie. Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...