Skocz do zawartości

krisek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krisek

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Przasnysz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krisek

0

Reputacja

  1. Panowie mam ten sam problem. Wyciągnąłem PIN C7 (zielony z niebieskim paskiem) i w wpiąłem do pinu B5 (nie mam niebieskiej kostki więc bezpośrednio na pin w gniezdzie radia). Niestety komunikacji z VCDS brak. Ma ktoś jakiś pomysł? Idzie podprowadzić wiązkę z panelu klimatronika?
  2. Siemanko, W mojej A4 B7 mam fabryczną stację BNS. Sprawiłem sobie jednak RNS-E. No i niestety jak to zwykle bywa przy wymianie pojawiła się garść problemów. Postaram się je opisać, ale gdyby coś było niejasne to wybaczcie i pytajcie. Po podłączeniu RNS-E potrzebuje kodu. Przygotowałem sobie płytkę z Audi Aisin navigation RNS-E unlock CD. No i tutaj pojawia się pierwszy problem: 1. Stacja nie reaguje na przycisk otwierania ekranu (aby móc umieścić płytę w czytniku). 2. Wyczytałem, że "wyjąć płytę" - otworzyć ekran za pomocą VCDS. No i tutaj problem numer 2 - brak komunikacji VCDS - 56 - RADIO. 3. Co ciekawe sprawdziłem i z VCDS również nie łączy się z BNS, który był tam do tej pory. Dodam, że ze wszystkimi innymi modułami VCDS łączy się prawidłowo. 4. Wyczytałem, aby sprawdzić rozpiskę pinów. No i tutaj pojawia się światełko w tunelu. PIN B5 w RNS-E to K-Line. Zapala się światełko w tunelu. Tylko, że w mojej wiązce z nie ma w ogóle konektora B. Wyczytałem w sieci, że przy przekładce należy zamienić piny w kostkach: 1. BOSE wire from B5 to B7 blue connector 2. K-line from C7 (green) to B5 (blue) Teoretycznie zgadza się z rozpiskami na stacjach. Jako, że nie miałem kostki B, po prostu wypiąłem PIN C7 i podpiąłem bezpośrednio do pinu B5 w RNS-E. Nadal brak komunikacji z VCDS. Płytki CD nie mogę wrzucić do czytnika. Co mi chodzi po głowie to zorganizować zmieniarkę CD i do niej wrzucić Unlock-CD choć śmiem wątpić, że zadziała. Ktoś może przerabiał temat? Może coś doradzić?
  3. Panowie, co sądzicie o pracy turbo w mojej B7 2.0TDI BRD 170km? Mam wrażenie że wstaje zbyt późno, a mianowicie ok. 2000 obrotów dostaje "kopniaka". EGR i DPF usunięte przez poprzedniego właściciela - może ma to znaczenie? Link do Loga 011: TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM Będę wdzięczny za opinie i sugestie.
  4. Witam, W mojej A4 usłyszałem dziś dziwne dźwięki dochodzące spod maski - coś jakby chrobotanie, ocieranie czegoś o coś. Trudno mi dokładnie ocenić skąd dochodzą jednak bardziej wyraźnie słychać je po lewej stronie silnika (stojąc przodem do samochodu). Dołączam filmik z dźwiękiem do posłuchania: 1.9TDI AWX 130KM Audi A4 - dziwny dźwięk - YouTube Samochód normalnie jeździ, przyspiesza itd. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o porady co to może być.
  5. nie preferuje PSJ i myślę, że moje turbo ma okazję się podmuchać. Trochę czytałem i zastanawiam się czy to nie wina zaworu n75. Szukałem na forach i niektórym pomagała wymiana. Co o tym myślicie?
  6. Witam, Jakiś czas temu prosiłem o analizę logów: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-259357/ Okazało się, że turbo przeładowuje z powodu zapieczonych kierowniczek, ale jeszcze jakiś czas tak jeździłem, bo nie było to zbyt uciążliwe a czasu brakowało. Niedawno jednak napotkał mnie problem z brakiem przyspieszenia na niskich obrotach. Turbo załączało się powyżej 2200 obrotów, poniżej tej wartości samochód był totalnym mułem. Gdy turbo się załączyło czuć było wyraźne przyspieszenie (aż w siedzenie wlepiało) a za samochodem zostawała spora chmura dymu. Następnego dnia już przyspieszał normalnie. Pogooglowałem i okazało się że wina turbiny. Oddałem zatem samochód do warsztatu na wyczyszczenie turbiny. Okazało się że turbina zaciągneła sporo oleju do intercoolera. Mechanik powiedział, że trzeba ją oddać do regeneracji co też zrobiłem. Mechanik wyczyścił olej z przewodów i intercoolera, zamontował zregenerowane turbo i wszystko fajnie było przez pół dnia. Wszystko fajnie chodziło samochód ładnie przyspieszał, turbina ciszej pracuje, przestał nawet kopcić Ale gdy wracałem do domu zauważyłem że samochód znowu stracił moc poniżej 2200obrotów. Po drodze zajechałem do mojego mechanika, przejechał się dość ostro i stwierdził że wszystko jest ok, że silnik może być już zjechany itd. Troche nie podobała mi się jego przejażdzka ponieważ mocno cisnął, że nie dał nawet zejść samochodowi poniżej 2000obr. żeby zrozumieć o co mi w ogóle chodzi. Stwierdził, że można by spróbować zmienić dawkę paliwa, ale że on tego nie robi, a jak nie to jeździć i nie narzekać. W drodze od mechanika do domu, turbo już pracowało normalnie od niższych obrotów. Co o tym sądzicie?
  7. krisek

    Prośba o analizę logów

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Turbo na pewno postaram się wyczyścić. A co z tym EGR wspomianym przez @SprawdzAutoPl? Wczoraj nie zrobiłem trybu BS bo coś mi tam vag-com wyrzucał brak aktywacji. Dzisiaj pokombinowałem i się udało. Statyczne BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Edytowałem pierwszy post w tym temacie i uporządkowałem tam wszystkie logi z pozostałych postów.
  8. krisek

    Prośba o analizę logów

    Poprawione statyczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Poprawione dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam nadzieje, że teraz będzie wszystko ok.
  9. krisek

    Prośba o analizę logów

    Poczytałem FAQ, i rozumiem że chodzi o to że nie dociągnąłem do 4500rmp? Na filmiku instruktażowym też każda z grup była mierzona oddzielnie, czy jest to jakaś różnica aby mierzyć 3 grupy jednocześnie lub każdą osobno? 001,003,011 wystarczą czy coś jeszcze? Czekam na odpowiedź i idę robić poprawkę
  10. krisek

    Prośba o analizę logów

    Możesz podpowiedzieć co zrobiłem nie tak? Jak wspominałem robiłem to pierwszy raz dlatego proszę o wyrozumiałość. Z turbo coś może być ponieważ jakiś czas temu samochód złapał not-laufa i był tam jakiś błąd o przeładowaniu turbo, ale był to jednorazowy przypadek, po zgaszeniu i odpaleniu silnika wszystko wróciło do normy. Ogólnie samochód jeździ dobrze, przyspiesza tylko ta czarna chmurka...
  11. krisek

    Prośba o analizę logów

    Witam, Proszę o zerknięcie na logi z mojego silnika - Audi A4 B6 2001r. 1.9TDI AXW Samochód przy wciśnięciu gazu w podłogę zostawia za sobą chmurę czarnego dymu. Statyczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale temperatura na zewnątrz -13st. ale silnik podczas robienia logów był rozgrzany. Logi robiłem pierwszy raz dlatego jeśli coś zrobiłem nie tak to podpowiedzcie co, postaram się poprawić
  12. Witam, W mojej A4 mogę sterować szybami tylko gdy kluczyk jest w stacyjce. Chciałbym aby sterować nimi można było też po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, a najlepiej jeśli to w ogóle możliwe np. przez 10 minut od wyjęcia ze stacyjki (względy bezpieczeństwa:D). Co o tym sądzicie? Jak się do tego zabrać?
  13. Witam, Halogeny przednie działają tylko przy włączonych światłach pozycyjnych, włączając światła mijania halogeny gasną. Tą okrągłą ramkę z ikonami świateł udało się zdjąć bez problemu. Nie wiem teraz tylko jak sobie poradzić z samym włącznikiem (tą częścią którą się przekręca). Da się ją jakoś wyjąć?
  14. Witam, Jestem z Olsztyna i na razie poszukuję Audi A4 b6 1.9TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...