Skocz do zawartości

mart73301

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mart73301

Osiągnięcia mart73301

0

Reputacja

  1. to do poprzecznego 1.8t:wink: To nie problem. Przecież można przystosować podłużny 1.8T do turbo z poprzecznego silnika. Jeżeli chodzi o wiarygodność to polecam w pełni gdyż zakupiłem oryginał k03 od tego chłopaka i jest to faktycznie oryginał. Zresztą kogo ja uczę
  2. połowy z tych rzeczy na pewno nie użyjesz... Ale cena bardzo nęcąca nieprawdaż ??
  3. Szybkie pytanko. Co sądzicie o takim zestawie ?? http://www.amazon.com/HUGE-GT45-UNIVERSAL-TURBO-KIT/dp/B004G7JXBK/ref=pd_sim_sbs_auto_3
  4. I tu właśnie się zastanawiam. Mam napęd na przód więc z mocą nie poszaleję bo auto ma służyć na co dzień i zimą raczej nie bardzo z dużą mocą na FWD. Dlatego zastanawiam się jaka turbina byłaby najlepsza żeby bez wysiłku dmuchała tak pomiędzy 220 a 250 kM. Zastanawiam się też na stosunkiem koszt efekt. Nie znam się za bardzo na mechanice zwłaszcza na silnikach turbo ładowanych i ich przeróbkach dlatego szukam wszelkich porad w tym zakresie. Nie wiem czy wystarczy mi K03s czy lepiej wziąc K04 czy też zainwestować w jakiegoś garreta. Poradź coś Z góy dodam, że zdaję sobie sprawę, że zmianom pewnie będzie podlegać IC, wtryski, nie wiem jak z pompą paliwa, pewnie wydech przelot. Z racji kosztów pomału montuje poszczególne elementy. Wsadziłem już DP, zmieniłem DV na aluminium, TIP i przewody podciśnienia na silikon. Przed wsadzeniem turbiny chcę najpierw włożyć FMIC i zmienić wydech (nie wiem czy to dobra kolejność) na koniec wsadzić turbinę i pojechać na program. Może doradzisz coś w zakresie przeróbek i ich kolejności żeby osiągnąć zakładana powyżej moc. Będę wdzięczny za wszelkie rady. Co myślisz np. o hybrydach ??
  5. A drogie są takie poduszki ?? I ile mniej więcej poduszek idzie pod silnik a ile pod skrzynię ?? Przepraszam za pytania tego typu ale jestem zielony z mechaniki i dopiero się uczę swojego auta stąd te pytania.
  6. Witam. Mam pytanie związane z modami mechanicznymi. Planuję zrobić swoją Audi 1.8T (dodam, że to jest A6 APU) na jakieś 220-250 kM. Zobaczymy jak finanse pozwolą. Polecono mi przed takimi modami wzmocnić poduszki silnika i skrzyni. Stąd moje pytanie. Jak wzmocnić poduszki silnika i skrzyni ?? Kupuje się mocniejsze czy przerabia się seryjne. Pomóżcie proszę
  7. http://allegro.pl/vw-audi-1-8t-k04-180km-nowa-turbosprezarka-i1994691557.html Dziwnym trafem na obudowie zamazany jest model turbosprężarki. I taki ktoś śmie pisać że to nowa k04. Pewnie K03 po upgradzie albo i seryjna k03 po regeneracji. Chyba, że się mylę. Jak myślicie ?? Potraficie coś ocenić po tych zdjęciach ??
  8. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: A jaka jest różnica pomiędzy k03 a k03s. Jakie zyski z tej drugiej w stosunku do tej pierwszej ??
  9. A gdzie te cuda można dostać ?? Tylko zza wielkiej wody ?? np. na tej stronie: http://www.atpturbo.com/ Czy w kraju gdzieś też są dostępne ??
  10. Oczywiście liczę się z kosztami. Dlatego zagadałem do CoLo z prośbą o pomoc w zaplanowaniu poszczególnych etapów tak, żeby miało to ręce i nogi. No i oczywiście finalnie żeby dawało 300 kM+ Ciekawe ile zżera paliwa auto po takich modach Żeby dobić pod 300 PS (wiadomo że to nie kłopot, ale czy musi być akurat 300 i mieć wysilony silnik? nie lepiej bezpieczniejsze 280 koni, turbo nie musi aż tak pompować więc aż tak nie cierpi) zdajesz sobie sprawę że musisz wyłożyć około 15 tyś zł żeby to zrobić raz a dobrze i więcej nie grzebać i nie narzekać bo niestety, oszczędzanie to najgorsza i największa przyczyna niepowodzenia Powodzenia A czy to faktycznie taka różnica w rezaniu auta pomiędzy 280 a 300 kM ?? z czego to wynika ?? Wybaczcie mi moje pytania ale jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o tego typu tematy dlatego tak się dopytuję [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 23:45_________________________________________________Pucek Twoje APU chyba niczym się nie różni od mojego ?? A coTy byś zaproponował ?? Mój ma już nalatane 250 tys. km. Czy te 300 kM to faktycznie duży problem dla takiego silnika ??
  11. Tu jest fajne zestawienie turbo garrett'a. są też turbo, które proponujecie. http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-garrett-gt-ball-bearing-turbos-c-21_100.html[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 15:03_________________________________________________ Oczywiście liczę się z kosztami. Dlatego zagadałem do CoLo z prośbą o pomoc w zaplanowaniu poszczególnych etapów tak, żeby miało to ręce i nogi. No i oczywiście finalnie żeby dawało 300 kM+ Ciekawe ile zżera paliwa auto po takich modach
  12. Teoretycznie tak, ale auto cały czas w użyciu i nie mam czasu sie do niej dobrać. A chyba trzeba zdemontować filtr powietrza żeby sie do niej dobrać. Z mechaniki nie jestem najlepszy więc się mogę mylić [br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 11:18_________________________________________________ A co proponujesz ??
  13. No właśnie chodzi mi o numer oryginalnej gumowej rury, żeby zdobyć jej rysunek i na jego podstawie wyspawać z kwasówki K04,wtryski,przepływka 3" A gdzie kupiłeś K04 i jaka kwota za cały ten osprzęt. Daj znać na PW planuję zrobić swoje A6 na 300 kM+ i m.in. tego typu gadżety będą mi potrzebne [br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 23:11_________________________________________________ Termin angielski jest mi znany, ale jakbyś chciał iść do sklepu i kupić tą oryginalną gumę to jak ona się nazywa ?? Co do zakupu TIP-a to chętnie bym go kupił pod warunkiem, że będzie pasował do mojego APU
  14. Również pytanko na szybko: Jak fachowo nazywa się TIP, żeby można było go znaleźć w ETCE lub inym programie i czy do 1.8T APU w A6 pasowałby jakiś z tej wersji silnikowej montowanej w A4. Pilnie poszukuje tego w kwasie lub silikonie.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 19:50_________________________________________________ A jakieś przeróbeczki mechaniczne przed softem miałeś czy to na samej elektronice ?? Wstawiałeś DP, zmieniałeś DV i TIP ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...