Witam, miałem takie same objawy w swojej B6, szarpało i rwało na jałowym, po wejściu na wyższe obroty, wszystko ustawało. Diagnoza: uszkodzone wtryskiwacze 2 i 4. Wymieniłem wszystkie 4 na regenerowane używki i jak ręką odjął.
U mnie zaobserwowałem ten sam problem. Przymierzam sie do wymiany dolnych wahaczy + łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Plan na najblizsze tygodnie. Ciekawe czy sie poprawi, a u was jak?
Slyszalem bardzo rozne opinie te dobre gdzie ludzie byli zachwyceni jak i te mniej przychylne. Generalnie koncem sierpnia bede w Krk i napewno bede chcial zrobic regeneracje w swoim.
Nowy wtryskiwacz ok 2 tys. za sztuke, regeneracja pewnie ok 2 tys za calosc z wyciagnieciem, wyczyszczeniem, oczywiscie + czesci. Sztuka jest znalezc dobry zaklad gdzie to zrobia jak trzeba.
Witam, podepne sie pod temat. Sam w najblizszym czasie bede chcial zrobic regeneracje pompowtryskiwaczy w moim AWX, najlepiej gdzies w okolicy Krakowa. Osobiscie slyszalem o "Gladysku" ale sa rozne opinie na jego temat.
Czesc, witam wszystkich forumowiczów, mam na imie Dawid, pochodze z Krakowa, obecnie mieszkam w UK. Jestem szczesliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDI 131PS. Pozdrawiam