Skocz do zawartości

Giede

Pasjonat
  • Postów

    176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Giede

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Giede

0

Reputacja

  1. Też potrzebuję to ustrojstwo. Jest możliwość zamówienia?
  2. Mogę jeszcze ja prosić o rozmiar tarczy przód i rodzaj klocka? VIN: WAUZZZ8E42A072024 Dzięki
  3. 14 i 15 to pierwsze jakie sprawdziłem i lipa. Następnego dnia rano otwieram drzwi, zegary się podświetlają i wciąż widnieje napis FUSE, po przekręceniu stacyjki zniknął i pojawił się spowrotem stan przebiegu. Do dziś jest ok. Już nie wiem o co chodzi. A może chodzi o temperaturę zewnętrzną i wilgoć powietrza bo w dzień pojawienia się problemu był upał, a następnego dnia przyszło ochłodzenie... Będę szukał dalej jak problem wróci.
  4. Czyli który, bo 15 już sprawdzałem. Po za tym wszystko działa,,, no oprócz ogólnego przebiegu :/
  5. Jak by nie było masy to chyba by nie było prądu w aucie, a przecież wszystko inne działa bez zarzutu... a jak by się sypnął alternator to chyba kontrolka akumulatora by się świeciła sygnalizując brak ładowania aku. Czy źle rozumuję?
  6. Dziś podczas jazdy zaczął migać napis FUSE w miejscu wyświetlania całkowitego przebiegu km. Na początku co jakiś czas mignął, ale po chwili wyglądało to jak zwarcie "stroboskop", aż po około 5 min napis FUSE zaczął świecić ciągle. Po wyjęciu bezpiecznika 15 i ponownym jego włożeniu ponownie pojawił się przebieg i gdy już myślałem, że jest ok - po włączeniu stacyjki ponownie wrócił napis FUSE. Autem jeżdżę już 7 rok i jeszcze takiej akcji nie miałem. Ktoś wie o co chodzi?
  7. Giede

    Pompowtryski

    Ja też tak mam, ale żadnych efektów negatywnych z tego powodu nie odczuwam, a mój mechanik (który 16 lat przepracował w serwisie VW) stwierdził, że grupy 23 nigdy w serwisie nie sprawdzali, choć wiedzieli oczywiście o jej istnieniu. Powiedział, że pompki sprawdza się tylko w grupach 13 i 18 i jeżeli tam jest ok to nie warto sobie zawracać nimi głowy. Natomiast w grupie 23 nawet nie ma określonych przedziałów w których powinny się znajdować wartości bipów więc ta grupa jest bardziej informacyjna niż diagnostyczna.
  8. Ostatnio byłem na diagnostyce i na kompie wyskoczył błąd czujnika obrotów. Mechanik stwierdził, iż to może być to, ale nie musi. Niestety nie miał czasu na grzebanie w motorze. Ja im więcej czytam na forum tym bardziej pasuje mi ten czujnik g28. Z uwagi na to, że żaden z mechaników nie ma czasu przed moim urlopem -chciałbym sprawdzić to sam. Czytałem, że ten czujnik steruje pracą pompek, więc to on może wybijać pompkę z rytmu. Czytałem też, że czasami winowajcą są zaśniedziałe styki przy czujniku lub przerwane kabelki, ale wtedy by chyba nie odpalił wcale. Znalazłem na forum schemat, gdzie szukać tego czujnika, ale może ktoś z kolegów miałby zdjęcie miejsca w silniku gdzie jest ten czujnik. Jak się do niego dostanę to można go wykręcić i jakoś przeczyścić? jak tak to czym to zrobić? czy lepiej kupić nowy? ---------- Post dopisany 08-08-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2013 at 22:43 ---------- ... i w ogóle co o tym pomyśle sądzicie? ---------- Post dopisany 25-08-2013 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-08-2013 at 12:07 ---------- No i czujnik obrotów wymieniony. Efektu szarpania i gaśnięcia już nie ma. Zamienione miejscami pompki z pierwszego i drugiego cylindra. Niestety duże bity w grupie 23 występują teraz na drugim cylindrze, więc coś zaczyna się dziać z tą pompką. Mój mechanik twierdzi jednak, że pompki sprawdza sie tylko w grupie 13 i 18, a tam jest ok. Zagwostka rozwiązana, więc temat do zamknięcia. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 4
  9. Ja jakiś czas temu wymieniałem łożysko na skf. Jakie było moje zdziwienie jak 2 tygodnie temu zaczęło mi hałasować -wytrzymało tylko 50 000 km, no i w zeszłym tygodniu musiałem znów wymienić w tym samym kole. Tym razem kupiłem fag -zobaczymy ile potrzyma. Przy wymianie nie obyło się bez szlifierki kątowej i odcinania łożyska od piasty łącznie z przecinaniem śrub
  10. Dziś zauważyłem, że w dwóch miejscach mam zawilgocony silnik: Ktoś wie o co chodzi?
  11. od roku mam nikona d5100 Fotki wychodzą super, ponoć ma matrycę od d7000, a jest o niebo tańszy... a tak naprawdę każda lustrzanka będzie dobra jak będzie miała dobre jasne szkło z punktu widzenia amatora to teraz bym chyba wybrał jakiegoś soniacza z półprzezroczystym lustrem -mają mega szybki i dokładny autofocus
  12. Jeszcze nic z tym tematem nie robiłem, bo nie mam kiedy. Niestety efekt szarpania się mocno nasilił i zaczął mi gasnąć podczas jazdy. Gaśnie najczęściej podczas stania na światłach i co niebezpieczne podczas dojazdów do skrzyżowań i jakichś łuków czy zakrętów przy małych prędkościach gdy mam zrzucony bieg. Najgorsze, że jak z zaskoczenia zgaśnie to nie jestem przygotowany na zniknięcie wspomagania kierownicy i hamulcy, i tak raz jadąc po łuku w prawo, bym się wpakował na samochód jadący z przeciwka. Na to wszystko w sobotę zamierzam wyjechać na urlop, a do tego czasu chyba żaden mechanik mi tego tematu nie ogarnie. Nie wiem czy regenerować pompki, a może kupić już zregenerowane, czy też sam zestaw naprawczy wystarczy -jak myślicie? Miał już ktoś takie objawy? Jazda z taką przypadłością ma jakiś negatywny wpływ na silnik?
  13. Dmuchnąłem ze sprężarki w kierunku parownika i odpływu -na razie jest ok (pewnie do następnego razu)
  14. Też się nad tym zastanawiałem, ale nie mam pojęcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...