
sparki
Pasjonat-
Postów
258 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sparki

-
ja jestem użytkownikiem AHL'a od 5 lat i powiem ci że ten typ tak ma, że przy odpalaniu czasem łapie 1200 obr/min na zimnym, a przy dotknięciu gazu schodzi do ~900 i to nie jest nic złego najwyraźniej sterownik tego silnika tak zarządza paliwem przy rozruchu na zimnym i tyle. Powiem tylko że po uzyskaniu temp 60st w układzie chłodzenia taki stan rzeczy nigdy nie występuje, sprawdź u siebie
-
ja mam podobne odczucie i jest to efekt starzejącego się katalizatora i nic więcej, oczywiście może to być problem z sondą lambda bądź przepływomierzem, ale jesli wykluczycie te 2 ostatnie to prawie na pewno problemem jest katalizator to urządzenie ma to do siebie ze przy małej temperaturze spalin nie działa efektywnie i nie stawia zbyt dużych oporów spalinom ale gdy temp staje sie optymalna i zaczynaja w nim zachodzić reakcje chemiczne (katalityczne) zaczyna ubywać Nm i to jest wlasnie to co odczuwa się po rozgrzaniu silnika
-
katalizator panowie
-
[B6 BKE] Biegi wchodzą z oporem na ciepłym silniku
sparki odpowiedział(a) na pbialystok temat w Audi A4 B6/B7
Witam Miałem bardzo podobnie na zimnym wchodziły bardzo dobrze, na ciepłym pojawiał się opór, choć nie zawsze, skrzynie wykluczyłem po konsultacji z kilkoma mechanikami diagnoza jedna - problem z wyrobionym lewarkiem i przeniesieniem ruchu ręki na wbicie biegu, tam bym szukał problemu, grupa VAG ma pewne niedociągnięcia jeśli chodzi o precyzyjność pracy tego elementu nawet w nowych samochodach niestety -
To nie jest normalne spalanie dla zdrowego silnika 1.6 Zacznij od czujnika temperatury i termostatu. W takich warunkach jak teraz powinieneś dobić do dychy ale nie więcej. Przynajmniej tak jest w moim przypadku
-
i avatarki Wam sie pozmieniały krolowi urosły suty
-
Bry Streść mi który ostatnie pińcet stron bo ja już nie wyrabiam z wami
-
Was na chwilę zostawic i człowiek z obiegu wypada :gwizdanie: no i widzę że goście z warszafki nas odwiedzają
-
już myślałem że się na wytarmoś-mi-suty.eu przeniosłeś ale widziałem ostatnio furmankę i się zastanawiałem a ja wróciłem ale niebawem lecę znów nie tam wieje nudą, a że sprzedałem kilka organów to w końcu paździoch na aluskach pogina jest lans na wsi, a co
-
a tak mnie jakoś nosi po Polsce rzadko kiedy łapie zasięg z forum a Ty SMS wrócił z zielonej krainy :?:
-
przepraszam zachowałem się jak gówniarz moje zachowanie było naganne, i wecej nie bedzie to miało miejsca panie prezesie to ja nie wiedziałem że państwo prezesostwo się tak dobrze od tej strony znają
-
Witam po dłuższej przerwie Wzieli zj***li prezesa prezesów i tyle.... poodbiera wam te wszystkie pedalskie kolorki i na tym sie skończy
-
po pierwsze to nie masz silnika awx bo ten był montowany dopiero w b6 a kable wychodzące z fotela u Ciebie to airbag który od 1998r był w standardzie w ilości 4szt. ale z ciekawości pokaż fotki wtyczek może faktycznie przez pomyłkę wsadzili Ci grzane taborety
-
Tak wygląda orginalny termostat wyciągnięty z mojego auta firmy BTT najprawdopodobniej to 1 termostat wkładany jeszcze w fabryce: Ten kupiony przezemnie w ASO wygladał identycznie z tym że bez nadruku firmy BTT tylko logo VW/AUDI na twoim miejscu jednak kupił bym w ASO, wymieniasz raz i masz spokój mimo ze kosztuje 2,5 razy tyle co ten w aukcji to przynajmniej masz pewność że nie bedziesz tam musiał grzebać znów za tydzień a płyn G12+ tani nie jest.
-
To Wy już do tysiaka dobiliście ale mam zaległości Co do pucka to bez jaj ja mam w rowerze felge 26 i komfort jest ok a wy mu jakąś 18stkę każecie kupić nieładnie koledzy nieładnie ...mam nadzieje że w piątek w końcu obejrzę to twoje padło