Skocz do zawartości

Kombik84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kombik84

Osiągnięcia Kombik84

0

Reputacja

  1. Wyczyścić zalać świeżą ropą i jeździć Będzie śmigać....
  2. Oki sprawdze tak jak napisałeś i sie odezwie. Próbowałem maxymalnie do silnika i od silnika ale nie popuszczałem przewodów. Może jak popuszcze to jeszcze bardziej sie da przestawić. Trzeba będzie spróbować wszystkiego... Dziwnie że nie chce nawet troszke zagadać chyba że jest za zimno. Jak jest tak mocno przestawiony żeby mógł odpalić. Świeczki grzeją więc nie mam już pomysłów...[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 14:58_________________________________________________Witam ponownie Temat zamknięty.... Auto odpalone i chodzi jak ta lala. Przyczyną był zerwany klin na pompie wtryskowej i przestawienie sie koła względem pompy o ząbek Gdybym mógł komuś kiedyś pomóc to zapraszam i Pozdrawiam....
  3. Ale jak kręciłem motorem i popuściłem nakętke na pierwszym wtryskiwaczu przy pompie to po przejechaniu cyklu tryska mi paliwo jak minie oznaczenia na silniku... Więc punkt "0" jest i cykl pracy dobrze sie zaczyna na pompie tłok zaczyna opadać a pompa podaje paliwo na pierwszy wtrysk... A silnik AFN nie ma fasolek na kole zębatym na pompie tylko jędną śrubę z klinem..... A bynajmniej ten co ja mam nie ma....
  4. Witam Ponownie dziś poswięciłem godzinke w garażu i dalej to samo. Auto zapala na samostarcie i puki mu podaje to chodzi w między czasie odczyt w grupie 000 poz.2 to 255 i regulowanie w lewo lub w prawo nic nie pomaga. Albo ja zle coś ustawiam albo sam juz nie wiem 255 to ustawienie pompy poza zakresem ale w dziesięciu różnych pozycjach ustawienia pompy dalej pokazuje tak samo 255. Na chłopski rozum jak ustawie na fasolkach na środku to kulawo le powinien chodzić nawet jak pomoge mu samostartem s tu nic silnik staje i d*pa. Zaznaczam że pompa jest ustawiona na blokadzie serwisowej wałek zablokowany a wał w GP zwrotnym na pierwszym tłoku. Musiałbym mieć cholernego pecha żeby przy wymianie rozrządu pompa padla w ciągu godziny bo dostała nowy pasek pod choinke hehe... Może ja coś robie źle przy ustawianiu pompy? Jak mocno wychylać ją w lewo lub prawo skoro odczyt pokazuje ciągle 255. Jakies pomysły??
  5. Żadnej dodatkowego zabezpieczenia nie ma.... Bracik niczego nie zakładał więc ta teoria odpada... Niby prosty bo mój nie pierwszy rozrząd w życiu ale niestety jest ten pierwszy raz i kłopot stoi w garażu No i brak jakichkolwiek DTC no chyba że alternator musi byc podpięty??? Bo teraz mam rozebrany przód i wyciągnięty alternator tez... Jedyna rozpięta część związana z motorem...
  6. Jeszcze nie próbowałem ale odpowietrzałem go odpuszczajac koronki na wtryskach i sprawdzałem cykl pracy pompy czy na pierwszym GP zwrotnym tłoka podaje paliwo na pierwszy wtrysk i jest ok. Ostatecznie sprawdze go plakiem ale myśle co może byc nie tak. Jedno co zauwazyłem to że jak ruszam pompą i ja przestawiam to czasem kopci a czasem nie. Jak kopci to tak jakby próbował zapalić przez 3-4 sek i d*pa potem znów kręci bez oznak próby odpalenia. Narazie ładuje aku więc do wtorku staram sie wykąbinowac co może byc jeszcze nie tak.
  7. Witam wszystkich i mam proźbę o pomoc. A4 z silnikiem AFN po wymianie rozrządu na blokadach nie odpala motor. Wszysko zgrane jest na znakach tak jak powinno być i d*pa nie pali. Ustawienie pompy i regulacja kąta wtrysku nic nie pomaga a wręcz przeciwnie gdy obracam pompą wartoś w blokach 000 pozycja 2 sie nie zmienia i wynosi 038. Nie mam już pomysłów co jest nie tak. Rozrząd dobrze poskładany świeczki grzeją paliwo podaje. Jeśli ma koś jakiś pomysł to prosze o pomoc. Dziękuje i pozdrawiam Krzysiek
  8. Witam Wszystkich i Życze Wesołych Świąt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...