-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
15O qujot
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
RKL
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CTUA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dropbox WWW.DROPBOX.COM z elsy
-
Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE
qujot odpowiedział(a) na slaweq temat w Podkarpackie
Chyba się litrówka wkradła nie poniedziałek a sobota -
Zostaw sobie ori puchę ewentualnie zrób dziurki na górnej części jak jest w s/rs w to jakiegoś dedykowanego kn, albo pipercrossa
-
Oto chodzi? 4G0911075A na aliexpress pod numerem 4G0911075 występuje też sama ta czerwona klapka jeśli tylko jej brakuje.
-
Do bagażnika to chyba tutaj w tym temacie ktoś dawał numery lampek od polifta które są ledowe, tylko trzeba wtyczkę zmienić
-
bez wymiany hardware'u (sam moduł gsm telit albo całe mmi na europę) się chyba nie obejdzie więc raczej nie warto
-
A6 C7 Avant - Rodzinny białas - 3.0 TFSI (CGWB)
qujot odpowiedział(a) na jnow temat w Audi A6/S6/RS6
@H4mm3R no właśnie w 4.0 tak łatwo dźwięku nie zepsujesz jak 3.0 bo tu fałszywy ruch i masz drona albo pierdzi jak polonez albo uszy odpadają. @jnow podpytaj , jak rezonatory zostaną to na luzie powinno być ok. Z tego co kojarzę to @Ogi ma właśnie od MG ale on chyba na forum rzadko zagląda już. Musiałbyś na jakiejś grupce na fb zapytać jak to robią/brzmi bo być może będzie nadal okej. -
A6 C7 Avant - Rodzinny białas - 3.0 TFSI (CGWB)
qujot odpowiedział(a) na jnow temat w Audi A6/S6/RS6
Ale panowie bo @jnow mówi o 3.0tfsi a @H4mm3R to ma chyba 4.0tfsi a to inna bajka. Bo jak w 3.0 wstawisz w miejsce ori a dodatkowo zrobisz softa to szlak je trafi prędzej czy później. Jak je przeniesiesz pod auto to chyba trafiają w miejsce rezonatorów a wyrzucenie rezonatorów nie wiem jak przy oryginalnej reszcie wydechu ale u mnie przy przerobionym zrobiło dość znaczącą różnicę w przedziale 2-3krpm gdzie jest to dość użyteczny zakres obrotów i robi się dron. Ale to mówię u mnie jest cały wydech ruszony. Oryginalne tylne puchy tłumią dość mocno więc może nie będzie źle. Tak tylko piszę żebyś sobie potem w brodę nie pluł, że jest głośno No chyba że jakoś wspawają katy i zostawią te rezonatory to git nie było tematu. -
A6 C7 Avant - Rodzinny białas - 3.0 TFSI (CGWB)
qujot odpowiedział(a) na jnow temat w Audi A6/S6/RS6
wychodzi na to że 4I3 albo 4K6, 4K7 takich frykasów to fabryka za darmo nie daje te kwadraciki na klamkach są zawsze ale keyless nie -
A6 C7 Avant - Rodzinny białas - 3.0 TFSI (CGWB)
qujot odpowiedział(a) na jnow temat w Audi A6/S6/RS6
Czy są inne tego nie wiem, awg w miejscu oryginalnych wytrzymały 2 lata w aucie soft+małe kółko. -
A6 C7 Avant - Rodzinny białas - 3.0 TFSI (CGWB)
qujot odpowiedział(a) na jnow temat w Audi A6/S6/RS6
Jeśli bierzesz pod uwagę tylko przeróbkę dp,front pipe to wielkiej różnicy między firmami nie będzie bo chyba wszyscy robią na katach awg polonez. Do MG z tego co pamiętam a się nie zmieniło to nie musisz jechać fizycznie autem, demontujesz i wysyłasz do nich wydech a odeślą Ci odwzorowany w BAQ może być podobnie. -
A benepol nie prowadzi sklepu?
-
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
qujot odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
Źle to napisałem, brzmi jakby audi nakazywało użytkownikom A7 zakładać 20" -
A6 C7 Lift "niby złota, a skromna" rodzinna firmóFka by KoJ@K 20' Eibach Full led RS-line pack
qujot odpowiedział(a) na KoJ@K temat w Audi A6/S6/RS6
265/35/20 jest zalecane przez audi do A7 -
I ponoć śmierdzi niemiłosiernie