
slaw86
Pasjonat-
Postów
58 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O slaw86

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam mam pewien problem bo po zamontowaniu nowej używanej pompy wspomagania (o tej http://allegro.pl/item1161416256_vw_passat_b5_audi_a4_pompa_wspomagania.html) koło kierownic pod koniec obrotu max prawo/lewo ciężej się obraca, ale jak dodam gazu to lżej. Nie wiem czy coś źle zrobiłem, może trzeba odpowietrzyć układ czy coś jest nie tak z pompą? nr pompy jest ten sam co miałem (ciśnienie 100bar). płyn svag mineralny do przekładni hydraulicznych. dodam że na pompie był wyczuwalny luz obracając kołem pasowym prawo-lewo nie wiem czy to normalne...
-
witam jestem na etapie poszukiwania pompy wspomagania, czy pompa z b5 1,8 podejdzie do AHU ? dokładnie z tego linka http://allegro.pl/item1071298482_pompa_wspomagania_audi_a4_b5_stan_idealny.html w odpowiedzi kupującego na pytanie o nr części dostałem taki nr: "110bar ZF M 7681 502 109" [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 23:50_________________________________________________nikt nie wie ?
-
znajomy miał tej samej firmy kraft... i nie uwierzycie ale kula sworznia wypadła podczas parkowania po niecałych 10tys km filtry to knecht nie kraft
-
łożysko wisko czy trzeba pompę wspomagania zdemontować ?
-
u mnie niemal że identycznie... ma ktoś może schemat jak to łożysko wydrzeć ;(
-
tylko czego ono takie drogie ;( logiczne byłoby że na zimnym obroty wiatraka mniejsze, a na rozgrzanym olej czy tam coś w środku wiska zmienia objętość i obraca sie pełną mocą...tyle że u mnie nie ma różnicy czy zimny czy rozgrzany obraca sie z taką samą prędkością- nie wiem czy to tak ma być czy nie, a zatrzymać na rozgrzanym nie próbowałem
-
teraz tak, co powinienem wymienić: http://allegro.pl/item936486227_lozysko_visco_wisko_audi_a3_a4_a6_1_8_1_9_tdi.html czy http://allegro.pl/item930858789_sprzeglo_wisko_audi_a4_a6_vw_passat.html jak zdiagnozować uszkodzenie jednego albo drugiego ? hałasuje niezależnie czy silnik rozgrzany czy zimny, napinacz delikatnie drga podczas pracy, wisko można zatrzymać podczas pracy silnika czy to na zimnym czy nagrzanym silniku
-
Lukas4334 rozwiązałeś zagadkę co to tak hałasuje, bo mam podobny problem...wymieniłem już napinacz paska, łożyska alternatora bez sprzęgiełka alternatora bo nie mam. czyli pozostaje łożysko wisko i pompa wspomagania bo na pompie cieczy zaledwie 30tys km przejechałem ciężko sie wymienia łożysko wisko, jeżeli w ogóle jest rozbieralne ?
-
Navi na laptopa
slaw86 odpowiedział(a) na Filutek temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
bardzo nie praktyczne rozwiązanie, laptop zajmuje dużo miejsca i podgląd trasy jest niebezpiczny. kupuj nawigacje na systemie windows CE i pakuj automapę. :gwizdanie: -
[B5 AFN] Problem z włącznikiem podgrzewania tylnej szyby
slaw86 odpowiedział(a) na seltom temat w Audi A4 B5
ten włącznik jak jest załączony to jest w takiej samej pozycji jak jest wyłączony, świeci sie tylko żółty trójkąt. sprawdz czy grzeje szyba i/lub lusterka jak występują podgrzewane. -
odgrzewam temat czy jak zmienie samą manetkę na taką z przełącznikiem czasowym to już będzie to działać ?
-
ja w tamtym tygodniu przekręciłem 300 000km i nadal śmiga aż miło :gwizdanie:
-
[B5 ACK] Klocek nie "bierze" w dolnej części tarczy
slaw86 odpowiedział(a) na M3I temat w Audi A4 B5
kurka mam to samo...miesiąc temu wymieniałem klocki i płyn 1kkm zrobiłem i dalej nie równomiernie zużywają sie klocki. zacisk rozebrałem, prowadnice przeczyściłem ale przyznam że nie sprawdziłem jak tłoczek przy wymianie(oring na tłoczku cały) może to być przyczyną ? dzieje sie tak od zewnętrznej strony tarczy... -
[B5 AHU] Czyszczenie odpływów wód podszybia - fotostory
slaw86 odpowiedział(a) na trebor6 temat w Audi A4 B5
u mnie wyglądało to tak po pół roku od ostatniego czyszczenie rozwiązałem to wstawiając plastikową tulejkę w miejsce zwężenia gumowej przelotki w odpływie -
podejście nr 2- udane dla potomnych :gwizdanie: trzyma się na trzech (góra, środek i dół) metalowych zaczepach dość mocnych... najpierw górny przesuwamy do szyby i do siebie; następnie środkowy zaczep, odpychamy boczek z wnętrza auta i do siebie; zaczep na dole, cała ta wyściółka boczna w dół i do siebie... i już jest zdjęte