Skocz do zawartości

slaw86

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O slaw86

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam pewien problem bo po zamontowaniu nowej używanej pompy wspomagania (o tej http://allegro.pl/item1161416256_vw_passat_b5_audi_a4_pompa_wspomagania.html) koło kierownic pod koniec obrotu max prawo/lewo ciężej się obraca, ale jak dodam gazu to lżej. Nie wiem czy coś źle zrobiłem, może trzeba odpowietrzyć układ czy coś jest nie tak z pompą? nr pompy jest ten sam co miałem (ciśnienie 100bar). płyn svag mineralny do przekładni hydraulicznych. dodam że na pompie był wyczuwalny luz obracając kołem pasowym prawo-lewo nie wiem czy to normalne...
  2. witam jestem na etapie poszukiwania pompy wspomagania, czy pompa z b5 1,8 podejdzie do AHU ? dokładnie z tego linka http://allegro.pl/item1071298482_pompa_wspomagania_audi_a4_b5_stan_idealny.html w odpowiedzi kupującego na pytanie o nr części dostałem taki nr: "110bar ZF M 7681 502 109" [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 23:50_________________________________________________nikt nie wie ?
  3. znajomy miał tej samej firmy kraft... i nie uwierzycie ale kula sworznia wypadła podczas parkowania po niecałych 10tys km filtry to knecht nie kraft
  4. łożysko wisko czy trzeba pompę wspomagania zdemontować ?
  5. u mnie niemal że identycznie... ma ktoś może schemat jak to łożysko wydrzeć ;(
  6. tylko czego ono takie drogie ;( logiczne byłoby że na zimnym obroty wiatraka mniejsze, a na rozgrzanym olej czy tam coś w środku wiska zmienia objętość i obraca sie pełną mocą...tyle że u mnie nie ma różnicy czy zimny czy rozgrzany obraca sie z taką samą prędkością- nie wiem czy to tak ma być czy nie, a zatrzymać na rozgrzanym nie próbowałem
  7. teraz tak, co powinienem wymienić: http://allegro.pl/item936486227_lozysko_visco_wisko_audi_a3_a4_a6_1_8_1_9_tdi.html czy http://allegro.pl/item930858789_sprzeglo_wisko_audi_a4_a6_vw_passat.html jak zdiagnozować uszkodzenie jednego albo drugiego ? hałasuje niezależnie czy silnik rozgrzany czy zimny, napinacz delikatnie drga podczas pracy, wisko można zatrzymać podczas pracy silnika czy to na zimnym czy nagrzanym silniku
  8. Lukas4334 rozwiązałeś zagadkę co to tak hałasuje, bo mam podobny problem...wymieniłem już napinacz paska, łożyska alternatora bez sprzęgiełka alternatora bo nie mam. czyli pozostaje łożysko wisko i pompa wspomagania bo na pompie cieczy zaledwie 30tys km przejechałem ciężko sie wymienia łożysko wisko, jeżeli w ogóle jest rozbieralne ?
  9. bardzo nie praktyczne rozwiązanie, laptop zajmuje dużo miejsca i podgląd trasy jest niebezpiczny. kupuj nawigacje na systemie windows CE i pakuj automapę. :gwizdanie:
  10. ten włącznik jak jest załączony to jest w takiej samej pozycji jak jest wyłączony, świeci sie tylko żółty trójkąt. sprawdz czy grzeje szyba i/lub lusterka jak występują podgrzewane.
  11. odgrzewam temat czy jak zmienie samą manetkę na taką z przełącznikiem czasowym to już będzie to działać ?
  12. ja w tamtym tygodniu przekręciłem 300 000km i nadal śmiga aż miło :gwizdanie:
  13. kurka mam to samo...miesiąc temu wymieniałem klocki i płyn 1kkm zrobiłem i dalej nie równomiernie zużywają sie klocki. zacisk rozebrałem, prowadnice przeczyściłem ale przyznam że nie sprawdziłem jak tłoczek przy wymianie(oring na tłoczku cały) może to być przyczyną ? dzieje sie tak od zewnętrznej strony tarczy...
  14. u mnie wyglądało to tak po pół roku od ostatniego czyszczenie rozwiązałem to wstawiając plastikową tulejkę w miejsce zwężenia gumowej przelotki w odpływie
  15. podejście nr 2- udane dla potomnych :gwizdanie: trzyma się na trzech (góra, środek i dół) metalowych zaczepach dość mocnych... najpierw górny przesuwamy do szyby i do siebie; następnie środkowy zaczep, odpychamy boczek z wnętrza auta i do siebie; zaczep na dole, cała ta wyściółka boczna w dół i do siebie... i już jest zdjęte
×
×
  • Dodaj nową pozycję...