Skocz do zawartości

Fabian_7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fabian_7

Osiągnięcia Fabian_7

0

Reputacja

  1. Po założeniu innej vacuum pompy okazało się, że usterka dalej występuje i w końcu okazało się, że serwo było jednak wadliwe, podobno była w nim rdza i ona w połączeniu z zebrana wodą zamarzała i blokowała cały układ. wymieniłem serwo na inne używane i wszystko działa jak należy nawet na dużym mrozie. Pozdrawiam.
  2. Udało się, wymieniłem tą blaszkę i wszystko działa prawidłowo i z kluczyka i z zamka w klapie bardzo dziękuje za pomoc krzysiekml pozdrawiam.
  3. Super dziękuje za pomoc wszystko fajnie opisane zabieram się za naprawę oby się udało z pozytywnym skutkiem
  4. Witam w mojej audi A4 1.9 TDI pojawił się problem związany z migającymi (pulsującymi) światłami w całym aucie podczas gdy auto pracuje na biegu jałowym światła pulsują jaśniej i słabiej to samo dotyczy lampek w aucie na podsufitce bardzo proszę o pomoc. w aucie ktoś wymieniał alternator na nowy ale nie jest to bosch tylko jakaś włoska firma akumulator jest dobry i nie wiem co może być tego przyczyną
  5. Witam, mam problem z bagażnikiem w sedanie A4 2001 bagażnik nie otwiera się przez zamek w klapie po naciśnięciu i przez guzik w kluczyku słychać tylko jak silniczek tak lichutko chodzi jak by nie miał siły go otworzyć w słoneczne dni gdy jest gorąco już w ogóle nie działa czasami ma przebłyski jak jest chłodniej na dworze kiedyś otwierał się normalnie ale jak zamknąłem klapę to jak chciałem go znowu otworzyć to już nie działał tylko tak słabo silniczek było słychać jakby chciał otworzyć ale nie miał siły takie same objawy występują po próbie otwarcia z kluczyka przez guzik proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić jak muszę gasić auto żeby otworzyć bagażnik :/
  6. Witaj Koleżanko mam ten sam problem co Ty i okazało się ze do wymiany jest Wakum pompa od podciśnienia, mechanik sprawdzał mi serwo i było wszystko w porządku w środku było troszkę zardzewiałe ale po złożeniu usterka dalej mi występowała. u n mnie przy - 11 st. jak jechałem przy drugim wciśnięciu hamulca stawał się twardy czasem łapały mi klocki tarcze i zapiekało się ;/. idąc dalej okazało się ze ta Wakum pompa jest zepsuta i trzeba ją wymienić, czekam na używkę jak zamontują napisze czy to pomogło oby to było to Pozdrawiam.
  7. mechanik sprawdził serwo i okazało się ze jest tam rdza, po wyczyszczeniu i złożeniu problem pojawiał się dalej po dalszym szukaniu okazało się ze pompa Wakum jest do wymiany i ona jest powodem problemu z hamowaniem teraz czekam na używkę jak zamontują mi to napisze czy problem został rozwiązany. pozdrawiam
  8. Witam, posiadam Audi A4 1.9 TDi 130 Km podczas dużych mrozów ok -12 st. kiedy jade i hamuje a następnie przy drugim wciśnięciu hamulca pedał staje się twardy i auto nie hamuje w ogóle, wymieniałem płyn hamulcowy klocki tarcze, takie coś dzieje się tylko przy dużym mrozie. kiedy pedał jest twardy a docisnę go "na chama" to klocki się zapiekają i po kilku sekundach jak wcisnę hamulec słychać takie metaliczne puknięcie i odblokowują się klocki. bardzo proszę o pomoc bo nie wiem już co mam robić. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  9. Witam serdecznie i Pozdrawiam Olek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...