Skocz do zawartości

kamiluban

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamiluban

Osiągnięcia kamiluban

0

Reputacja

  1. To wiem, że światło przeciwmgielne działa po załączeniu mijania, tak samo jak i przednie przeciwmgielne. Ale dzięki za pomoc, nikt inny chyba więcej mi nie doradzi.
  2. Witam ostatnio pod czas kontroli okazało się że nie działa mi tylne światło przeciwmgielne. Po przyjeździe do domu już bez dowodu postanowiłem usunąć banalną usterkę. Mimo że żarówka wyglądała na dobrą to i tak ją wymieniłem, lecz nadal nie świeciło. Następnie myślałem, że to przekaźnik. Na forum wyczytałem że jest jeden odpowiadający za tylne i przednie światła przeciwmgielne, więc wydaje mi się że jest dobry bo przednie światłą działają bez zarzutu. Sprawdziłem również włącznik, okazał się dobry. Nawet zamiast włącznika łączyłem przewody, a światło nadal nie świeciło. Pomierzyłem i wyszło, że napięcie dochodzi do włącznika, a skoro jest dobry to napięcie idzie dalej, niestety do lamp już nie dochodzi, jak i do gniazda przyczepki. Teraz chcę się dowiedzieć co się znajduje pomiędzy włącznikiem a tylną lampą, gdzie jest przeprowadzona wiązka ? Dodam że mam przedlifta 95r AFN pełny fis
  3. Problem rozwiązany. Trzeci stop podłączony do lewej lampy jak w schematach, tylko zamiast żarówek wsadziłem diody superjasne białe+opornik do każdej. W efekcie 3ci stop jest bardziej widoczny, a FIS nie wywala komunikatu "brems licht" do puki nie spali się żarówka, czyli wszystko jak być powinno. Może komuś się przyda moje rozwiązanie.
  4. Ja kilka dni temu wywaliłem kata i wspawałem rurę (nie chciało mi się bawić). Długo się zastanawiałem nad tym zabiegiem. Ale nie żałuję, autko zyskało DUŻO mocy przy przebiegu 280tyś km. Teraz wycięcie kata to będzie czynność przy każdym następnym moim samochodzie :-)
  5. kamiluban

    Virtual Tuning

    Białe fele czarne fele
  6. kamiluban

    Prośba o analizę logów

    W logach ci nie pomogę. Ale sprawdź dobrze wszystkie wężyki podciśnienia(w moim przypadku to było przyczyną), ewentualnie zawór n75(pod filtem powietrza, na forum jest opisane jak to zrobić) lub zapieczone łopatki w turbinie. Na forum ten błąd i notlauf (tryb serwisowy) był wałkowany wiele razy.
  7. To jest ori stop w półce. Nie spodziewałem się kompa który sprawdza oporność w audi z 95roku. Czy powiedział by mi ktoś gdzie w takim razie podłączyć te światło ? Ewentualnie zmierzę oporność układu bez 3-go światła, a następnie pokombinuje z innymi żarówkami,diodami i opornikami aby się ta oporność się nie zmieniła. Teoretycznie FIS powinien to łyknąć i działać prawidłowo.
  8. Ostatnio podłączyłem orginalne 3-cie światło stop(miałem zamontowane ale nie miałem wiązki). Podłączyłem do lewej lampy. Wszystko świeci pięknie, żarówki są orginalne, nie żadne diody. Ale ciągle mam błąd Brems licht. Jak usunąć? Czy trzeba jakoś przeprogramować FISa(mam vaga) ?
  9. Witam, w mojej Audianie posiadam trzecie światło stop. Niestety nie mam podpiętej żadnej wtyczki. Z kąd ta wtyczka powinna wychodzić, bo nie mogę jej odnaleść w bagażniku (sedan) ? Czy jeżeli podłącze 3-cie światło do np. lewego światła to wszystkie będą świecić tą samą jasnością ? Czy mój pełny FIS będzię prawidłowo działał, nie będzie komunikatu Brems Licht czy coś takiego ?
  10. Obroty mam do 5tyś, widocznie ktoś źle wsadził kontrolkę grzania świec. Rozwiązałem problem dlaczego mi ciężko palił, nie miał buta i spalanie na FISie było w granicach 30litrów, a ostatnio nawet gasł pod czas jazdy. Otóż jakiś debil wsadził kawałek gumy do wężyka doprowadzającego paliwo tuż przed filtrem. Doszedłem do tego przypadkowo ponieważ mając odkręconą tą pokrywkę w bagażniku i po odłączany filtr paliwa, pomyślałem że przedmucham rurkę. Okazało się że nie mogę dmuchnąć ustami, dopiero jak sprężarką podałem 8barów to wyleciało to. Nie wiem po co ktoś to zrobił, bo samo na pewno by nie wpadło bo było na wcisk. Myślę że w komisie ponieważ dzień przed odbiorem samochodu na jeździe próbnej było wszystko ok. Jedynie czasami turbina przeładuje i włączy się tryb awaryjny, ale to zrobię jak będą cieplejsze dni :> Dzięki wszystkim za pomoc, resztę myślę że sam dojdę
  11. Licznik wydaje mi się, że jest jednak z benzyny bo po wyjęciu zamiast żarówki do kontrolki grzania świec była ori zaślepka,a do kontrolki check engine wsadzona żarówka z oddzielnym zasilaniem która zapala się gdy testuje vagiem grzanie świec, wymieniłem zaślepke na żarówkę ale nie działa. Wczoraj wracając zgasł mi jak bym wyłączył zapłon, okazało się że było byle jakie paliwo i odtrąciła się parafina i filtr paliwa był nie zmieniany od nowości, po wymianie filtra i paliwa odpalił i kilka razy się samoczynnie zapowietrzał pod czas jazdy, ale jest już ok. Nawet przestał się włączać tryb awaryjny i błąd 575. Ciekawe jak odpali z rana bo z tym miał ostatnio problemy. Wskaźnik poziomu oleju wrócił do normy, nie skacze. Czy jak wejdę vagiem w instruments(licznik) to w nazwie sterownika piszę KOMBI. To znaczy że licznik jest z kombi, czy to tylko nazwa sterownika ? Bo zamierzam wrócić do komisu i zrobić zadymę bo koleś podmienił grzane fotele na nie grzane i mam tylko leżące wtyczki.
  12. Dzieki za szybką odpowiedź. W takim razie w którym miejscu znajduję się kontrolka grzania świec, gdyby spaliła się kontrola to vag by coś powiedział? Czytałem o błędzie 575 i zapytałem tylko jak sprawdzić ten zawór. Jeżeli uda mi się uruchomić vaga na interfejsie "polski vag" to zrobię logi i będziemy działać dalej.
  13. Witam zakupiłem niedawno Audi a4 sedan AFN z 1995 roku i mam kilka pytań i problemów 1. Mam pełny Fis, czy orginalnie ? Słyszałem że był montowany od 98roku 2. Spalanie średnie przy delikatnej jeździe 17l, a gdy depnę to rośnie do 40l/100km 3. Nie pokazuje mi fis otwarcia drzwi i nie przełącza na postoju spalania z l/100km na l/h. Rozumiem że mam starszego fisa . 4. Nie działa sterowanie centralnym z kluczyka od strony kierowcy, ale reaguje gdy zamykam od pasażera. Zepsuty zamek, czy przerwany kabel ? 5. Pod czas zabawy polskim vagiem wpisałem błędny pin do licznika po czym straciłem z nim połączenie, Teraz nie mogę się w ogóle połączyć z licznikiem . Jak naprawić ?? 6. Skacze wskaźnik od temp. oleju. I jeszcze dwie najbardziej denerwujące rzeczy 1. Nie zaświeca mi się ani na chwile kontrolka grzania świec, a przy teście vagiem pod czas grzania świec zapala się check engine. Czy w tym liczniku zastąpiono kontrolkę świec kontrolką check engine 2. Mam błąd 575 jak sprawdzić czy mam zapieczone łopatki w turbo i zawór e75. Rozumiem, że tylko to może być przyczyną ponieważ węże wydają się być szczelne a ten pręd z gruszki przy turbo porusza się. Każde wyprzedzanie nawet bez redukcji kończy się trybem awaryjnym. Znajomi twierdzą że nie zbiera się jak 110tka (ja nie wiem bo się przesiadłem z b3 1.6d :>). Filtr powietrza wymieniony Przeszukałem forum i nie znalazłem jedno znaczej odpowiedzi.
  14. Witam właśnie stałem się posiadaczem A4-ki z silnikiem AFN. Posiada na wyposażeniu elektryke, szyberdach, immo, pełny FIS, grzane fotele to tyle co pamiętam. Jak dopieszczę detale to dam fotki. Noi napewno będę potrzebował waszej pomocy bo mam kilka drobnych usterek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...