Skocz do zawartości

krzysiek s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek s

Osiągnięcia krzysiek s

0

Reputacja

  1. Po wielu kombinacjach odpiolem niebieski i czerwony wezyk od turbo i gruszki i zmostkowalem wezykiem turbo z gruszka. Efekt- auto juz idzie na kazdym biegu normalnie bez przerywania, lecz wydaje mi sie ze jakby slabszy bardziej mulowaty. Za usterke odpowiedzialny chyba bedzie n75 a nie wtrysk. CZy odpiety n75 moze byc przyczyna slabszego auta i czy mozna bez niego jezdzic ?
  2. Witam. Podczas jazdy na wysokich obrotach np. przy wyprzedzaniu jest takie szarpnięcie ( tak jakby się coś przytkało i trwa to ułamek sekundy) i auto dalej jedzie tylko tyle że jak by miało zatkany filtr paliwa i tak właśnie po pierwszym razie myślałem,ale po wymianie na nowy dalej dzieje się tak samo.wszystko mija gdy zgaszę auto i odpale wszystko wraca do normy,nie pokazuje żadnych błędów.Proszę o podpowiedż co może być przyczyną.
  3. Witam. W moim przypadku jest podobnie jak u młody1206 z tą tylko różnicą że podczas jazdy na wysokich obrotach np. przy wyprzedzaniu jest takie szarpnięcie i auto dalej jedzie tylko tyle że jak by miało zatkany filtr paliwa i tak właśnie po pierwszym razie myślałem,ale po wymianie na nowy dalej dzieje się tak samo.wszystko mija gdy zgaszę auto i odpale wszystko wraca do normy,nie pokazuje żadnych błędów.Proszę o podpowiedż co może być przyczyną.
  4. Ja też u nich kupuję i polecam.
  5. Witam. Proszę o wycene; -MOTUL 8100 X-CLEAN 5L -filtry olej, powietrze.paliwo (mann,knecht) -sprężyny przód (obecne 1 biała i 1 pomarańczowa kropka) jakaś rozsądna cena -amortyzatory tył- coś w dobrej cenie -łożysko koła przód 1,9 tdi silnik AHU avant prosze o wiadomość na priw.
  6. Proszę o pomoc.Zaczeło sie od tego że podczas jazdy z właczonom klimą usłyszałem nasilające sie terkotanie tak jakby coś ocierało sie o wolno obracający sie wętylator,gdy przegazowałem ustało ale gdy auto było na wolnych obrotach po chwili znowu sie zaczeło nasilać.Po wyłączeniu klimy ustało,dodam ze klima cały czas chłodziła , a 2 miesiące wcześniej był serwis z uzupełnieniem czynnika.Po wizycie u fachowca stwierdził,że kończy sie kompresor,u nmnie zexel.założył drugi zezdemontowany z innego samochodu,napełnił czynnikiem układ i po ok 5 min na kratce 3 stopnie C .Byłem zadowolony przez ubiegły tydzień gdyż w poniedziałek włanczam klime a tu nic .Podsumowując okazało sie po wszystkim że przetarł sie wąż idący ze sprężarki do osuszacza w wyniku czego uciekł gaz,ale okazało się że nie zadziałał czujnik niskiego ciśnienia w następstwie czego sprężąrka pompowała powietrze z zewnątrz w wyniku czego prawdopodobnie uległy zniszczeniu jakieś płytki wewnątrz. w związku z powyższym mam kilka pytań -gdzie znajduje sie ten czujnik niskiego ciśnienia,gdyż teraz gdy wykręcona jest sprężąrka nadal gdy wcisne gwiazdke ta sie zapala i świeci ciągle tak jakby klima działała,ewentualnie jak sprawdzić czy to jest tego przyczyna -gdzie kupie opisany wyżej przewód od spręzarki do ososzacz Ahu 90 PS -czy jest w okolicy ślaska, Opola ,Wielunia jakiś godny uwagi warsztat który mógłby ewentualnie pomuc w usuniecu tych usterek Dodam tylko że straciłem już sporo nerwów i kasy ,a warsztaty gdzie pisze serwis klimatyzacji a byłem w kilku to cwaniaki potrafiący podłączyć maszyne i włączyć guzik,a gdy zaczyna sie jakiś problem to wtwdy stwierdzenie że naprawą sie nie zajmują. Proszę o pomoc i z góry dzięki. (sory za błędy)
  7. Witam. Mam podobny problem i nie jest to napewno sprzęgiełko tylko kompresor .Działa dobrze ale po chwili zaczyna w nim coraz mocniej stukać jak wyłącze to przestaje.Jeśli ma ktoś namiar na jakiś zakład regenerujący sprężarki z okolic śląska,Opola to będe wdzięczny. czy warto kupić używke za 400 pln ?
  8. Hej Ile kosztuje przegub zewnętrzny i kpl rozrząd z pompą do ahu ?
  9. Witam.Chcę odpiąć akumlator i tu pojawia się problem,gdyż nie wiem gdzie jest kod od ori radio gala. Szukałem i w tej książce od radia kawałek wielkości wizytówki jest wycięty,prawdopodobnie na tym był zapisany kod. Radio teraz działa ,ale jak odłącze akumlator to się chyba zmieni i bedzie problem,Na forum pisali że jest ten kod w brifie ale po rejstracji już go niemam,zostaje jeszcze ksiązka serwisowa z wklejką na okładce ale nie ma tam żadnego słowa np;code ale są 4 cyfry,Moje pytanie :czy to może być kod do radia??? Czekam na sugestie. Pozdr.
  10. Oczywiście, że rozmiar kół i opon ma znaczenie... po rozkodowaniu wlepki wyposażenia okazuje się ze był kupiony na kołach 15"
  11. nie licznika nie zmieniałem,znać że był odkręcany ,ale chyba dlatego że są wymienione zawiasy na nowe od strony kierowcy.[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 11:58_________________________________________________Zastanawiam się czy rozmiar kół ma znaczenie do prędkości na zegarach a w żeczywistości?Obecnie jest na 15"
  12. test zegarów robiony vag-iem jest idealnie,co do kodowania to nie bardzo jestem w temacie.
  13. Witam. Mam problem jak w temacie obrotomierz na biegu jałowym pokazuje nieco ponad 400 obr,a po podłączeniu do vag pokazuje 860,natomiast licznik zaniża ok 10 km\h sprawdziłem na nawigacji.Zegary spr vag-iem 100% spr.Nie wyświetla żadnych błędów .Jeśli ktoś miał podobny problem prosze o odp.Szukałem na wielu wątkach ale nie znalazłem odp. na ten temat.Pozdr
  14. Weż wd40 lub inny specyfik o podobnym działaniu i popryskaj (najlepiej przez tą rurke dołaczoną do preparatu) pod ramionami wycieraczek (najlepij pare razy po troszku) tak wykluczysz czy to wina zatartego mechanizmu ,czy przełącznika.Miałem tak samo , zrobiłem tak jak opisałem i na następny dzień wycieraczki chodzą jak nowe.teraz zapobiegawczo spryskuje wd-kiem co jakiś czas.Myślę żę pomoże.Pozdro
  15. dzięki Tomasz za odp. będe szukał .......może znajde
×
×
  • Dodaj nową pozycję...