Skocz do zawartości

M4R3K

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O M4R3K

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia M4R3K

0

Reputacja

  1. M4R3K

    Ile pali Wam gazu?

    1.8 turbo , intalacja sekwencyjna AKME : Mistao 13,5 l Trasa do 100 km/h ---> 10,5 Trasa do 140 km/h ---> 12l Trasa powyzej 140 km/h ---> 13,5 do 14,5 ( ale to jak autostradą non stop 160km/h) doi tego trzeba doliczyc zuzycie benzyny dopuki sie nie przelaczy
  2. Prawdopodobnie łożysko , ja miałem tak w starej 80stce , sprzegło wymieniłem całe ( bo oprocz łożyska się prosiło ) i kłopot zniknął . U mnie ten dzwięk był bardzo charakterystyczny , jakby coś o siebie tarło . Sprawdz czy podczas jazdy też slychac .
  3. Jabym obstawiał na pompe wody . Nie wiem czy w tym silniku jest ona połączona pasem z wałkiem rozrządu , jak nie to całkiem mozliwe , że ktos jej po prostu nie wymieniał . Mozesz zacząc od paska i rolki na pompie wody.
  4. A jak wyciagne i odepne sterownik to nic sie nie popierdzieli ? dodam ze mam sekwencyjny gaz , czy nie wpłynie to na złe dawkowanie albo cos w tym stylu ?
  5. Poprawka Woda znajduje sie tez z przodu od strony kierowcy, tylko jest duzo mniej , wszystko scieka do tylu , odpływ przy kompie musi byc zapchany . teraz jest problem jak sie do niego dobrać ? czy trzeba odkrecać cały komputer ? w ktorym miejscu dokladnie sie znajduje . Mozna by bylo jakis rusunek, schemat ewentualnie zdjęcie ?
  6. Szyba napewno szczelna , wode mam tylko z tylu od strony kierowcy , jeden "kwadrat zalany" . Musze skołowac jakis kanał i zerkjnąc czy przewody z klimy tamtędy jakoś nie idą . Filtr kabinowy wymieniałem , nie ma tam wody , nie jest wilgotny. A gdzie znajduje sie ta ścianka grodziowa ? W aku też sucho . Jakby uszczelka od kompa poszła to powinna woda byc też z przodu prawda ?
  7. Witam ! Od pewnego czasu mam pewien problem i nie wiem co może być przyczyną - w aucie z tyłu na podłodze od strony kierowcy znajduje sie woda . Dodam iż nie mam mokrych foteli ( znalazłem podobny temat gdzie przyczyną była uszczelka w szybie) . Woda pojawia się w jednym miejscu . Wycieranie szmatką i gąbkami nic nie pomaga , gdyż zbiera sie ona ponownie . Mam pytanie do doświadczonych użytkowników , czy pod posloga idą jakies rury ( np. klima , bo mam w samochodzie lub gaz [zainstalowana sekwencja]) które są nie szczelne , lub czy może szukać przyczyny w nieszczelnej podłodze ? Proszę o pomoc i po porade pozdrawiam
  8. Witam ! Nie chcę być nie uprzejmy na sam początek ale kolego Kuba może mieć racje. Auto mogło być tłuczone , poduszka od strony pasażera wygląda jakby już wystrzeliła , do tego ktoś wstawił przednie lampy poliftowe ( stare mogły sie już nie nadawać) , w modelach jakie ja oglądałem to było pierwszą oznaką , że gdzieś jest szpachla ( Aczkolwiek nie koniecznie , bo ktoś mógł zmienić je ze względu na wygląd ) . Radziłbym sprawdzić czy nie ma śladów pasty polerskiej w szczelinach pod maską , i jak masz okazje możesz sprawdzić lakier czujnikiem . Ogólnie auto ładne , a co do spojlerów to strasznie one szpecą A4-rki . Pozdro.
  9. okej w takim razie nie będę kombinował dzięki za Pomoc jeszcze raz.
  10. Dzięki wielkie za zdjęcia i numer zaworu . Teraz poszukam i sprawdzę przewody oraz sam zawór . Aha a ten od TT będzie na 100 % pasował , jeżeli ma być trwalszy , to cena nie gra roli . Tylko czy wszystko będzie chodziło tak jak potrzeba ?
  11. Witam Serdecznie ! Przez ostatni czas w mojej audi pojawił się lekki problem , chodzi o samą dynamikę pojazdu. Z miejsca rozpędza się wolno , ustepuje to na 2 , 3 biegu powyżej 2000 obrotow. Zdarza się rownież , że podczas jazdy przy puszczeniu gazu , obroty momentalnie spadają i czuć wtedy takie szarpnięcie. Mam znajomego który posiada program diagnostyczny - Polski VAG , po podpieciu auta pod komputer wyskakuje błąd 1262 . Błąd powtarza się nawet po skasowaniu . Z wykazu kodów usterek dowiedziałem się ze ten błąd oznacza : " Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 " . Dowiedziałem sie rownież , że zawor n75 to zawor regulujący emisje spalin. Mam jednak kilka pytań : 1 Gdzie znajduję się ten zawór w silniku 1.8 t 150 km , chodzi mi o lokalizacje . Prosiłbym o zamieszczenie zdjęcia , lub opis w którym miejscu miałbym go szukać ? 2 Czy wymiana zaworu może pomoc w usunięciu problemu jaki opisałem ? 3 Jaki typ zaworu należy zastosować przy moim silniku ( AEB ) ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za Pomoc i cierpliwość . Szukałem podobnego tematu na forum ale nie mogę znaleść nic sensownego .
  12. Witam . Nie będę się zbytnio o sobie rozpisywał . Marek , 25 lat , prawo jazdy od 7 lat auto własne od 4 . Normalnie zajmuje się instalacjami elektrycznymi i automatyką w obiektach przemysłowych . Zakochałem się w marce Audi jeszcze jako dzieciak ( wujek miał 80 b3 , później b4 , nie wyobrażam sobie jeżdżenia jakąkolwiek inna marką ) , sam do nie dawna jeździłem 80-tką 1.6 z katalizatorem . Od ubiegłego tygodnia dawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5 1.8 T AEB 150KM 95r. z instalacją sekwencyjną AKME . Na wasze forum trafiłem dzięki "wszechwiedzącemu" Googlowi , myślę ze zawitam tu przez pewien czas , przynajmniej dopóki nie poznam lepiej mojego modelu ( niestety 80tka była prostsza w budowie) . Chciałbym przywitać wszystkich AUDImaniaków z okolic i z całej polski . SIEMA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...