M4R3K 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam Serdecznie ! Przez ostatni czas w mojej audi pojawił się lekki problem , chodzi o samą dynamikę pojazdu. Z miejsca rozpędza się wolno , ustepuje to na 2 , 3 biegu powyżej 2000 obrotow. Zdarza się rownież , że podczas jazdy przy puszczeniu gazu , obroty momentalnie spadają i czuć wtedy takie szarpnięcie. Mam znajomego który posiada program diagnostyczny - Polski VAG , po podpieciu auta pod komputer wyskakuje błąd 1262 . Błąd powtarza się nawet po skasowaniu . Z wykazu kodów usterek dowiedziałem się ze ten błąd oznacza : " Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 " . Dowiedziałem sie rownież , że zawor n75 to zawor regulujący emisje spalin. Mam jednak kilka pytań : 1 Gdzie znajduję się ten zawór w silniku 1.8 t 150 km , chodzi mi o lokalizacje . Prosiłbym o zamieszczenie zdjęcia , lub opis w którym miejscu miałbym go szukać ? 2 Czy wymiana zaworu może pomoc w usunięciu problemu jaki opisałem ? 3 Jaki typ zaworu należy zastosować przy moim silniku ( AEB ) ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za Pomoc i cierpliwość . Szukałem podobnego tematu na forum ale nie mogę znaleść nic sensownego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Znajduję się on pod podszybiem Jak nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd N75 w 1.8T jest przy dolocie pomiędzy przepływką a turbiną foto: http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-10.jpg&imgrefurl=http://home.comcast.net/~hhong4/k04install.htm&h=475&w=758&sz=133&tbnid=EB2T06gbtLeeYM:&tbnh=90&tbnw=144&prev=/search%3Fq%3DN75%2B1.8T%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=N75+1.8T&docid=4-McS2dX_qdnWM&sa=X&ei=wHE-T5H8MsvitQaukMjABA&ved=0CEIQ9QEwBA&dur=4675 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RFK 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 1 Gdzie znajduję się ten zawór w silniku 1.8 t 150 km , chodzi mi o lokalizacje . Prosiłbym o zamieszczenie zdjęcia , lub opis w którym miejscu miałbym go szukać ? http://postimage.org/image/129m72d2c/ 3 Jaki typ zaworu należy zastosować przy moim silniku ( AEB ) ? Pod takim nr pytaj w ASO 06A 906 283 E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 zastosować też mozesz od audi tt 1.8t 210KM, podobno trwalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4R3K 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzięki wielkie za zdjęcia i numer zaworu . Teraz poszukam i sprawdzę przewody oraz sam zawór . Aha a ten od TT będzie na 100 % pasował , jeżeli ma być trwalszy , to cena nie gra roli . Tylko czy wszystko będzie chodziło tak jak potrzeba ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzięki wielkie za zdjęcia i numer zaworu . Teraz poszukam i sprawdzę przewody oraz sam zawór . Aha a ten od TT będzie na 100 % pasował , jeżeli ma być trwalszy , to cena nie gra roli . Tylko czy wszystko będzie chodziło tak jak potrzeba ? Kup taki zawór jaki jest przypisany do Twojego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4R3K 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 okej w takim razie nie będę kombinował dzięki za Pomoc jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 zastosować też mozesz od audi tt 1.8t 210KM, podobno trwalszy pomyliłeś N75 z zaworem DV który faktycznie pasuje od TT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepi 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ja mam ten sam numer błędu, Vag podaje przerwę lub zwarcie do masy. Dzisiaj przy okazji sprawdziłem to i okazało się że przewód jest wyrwany, wtyczka trzymała się na nim na osłonie gumowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymongt 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 http://postimage.org/image/129m72d2c/ To nie n75 tylko zawór regulacji ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Nie wymyślaj nowych zaworów. Wtyczka na tym zdjęciu idzie do N75. To nie jest żadna regulacja ciśnienia tylko elektrozawór puszczający ciśnienie pomiedzy muszlą turbo a dolotem turbiny lub gruszką WG w zależności od położenia elektrozaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael22 0 Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Czy zawór działa mozesz sprawdzić podłanczając go pod aklumator i mały kompresorek, jeśli działa elektrozawór to bedzie słychac jak sie otwiera i zamyka i poleci powietrze z rurki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem88 1 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 szukałem i nie moglem znalezc... a gdzie znajduje sie zawór n75 w b6 1.8t bfb 163 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się