Skocz do zawartości

Danny Way

Pasjonat
  • Postów

    155
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danny Way

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Brwinów/Warszawa

Auto

  • Model
    S6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Danny Way

1

Reputacja

  1. Witajcie, mam problem z B7 2006r., pewnego dnia przestał działać centralny zamek z pilota. Moduł komfortu, miał sporadyczny błąd nieodblokowywania drzwi pasażera. Niby trop, ale kluczyków nie widzi. Zacząłem od podmiany MK, bezskutecznie, kluczyków dalej nie widzi, a co za tym idzie nie da się ich zakodować. Na drugi ogień poszedł zamek pasażera. Wymieniony, dalej kluczyków nie widzi... Już nie mam pomysłów... W MK zero błędów... Może ktoś ma pomysł co dalej? Mi jedyne co przychodzi do głowy to wiązka, ale na razie chciałbym obyć się bez prucia dywanu.
  2. Zmieniłam skrzynię na manual i teraz jest zielona rakieta Iwona
  3. Późno zobaczyłam posta, ale pamiętam spotkanie też pozdrawiam Iwona
  4. Również polecam, Galetto ogarniał mi immo w liczniku, wszystko działa a co najważniejsze wysyłka byłą expres, zegary miałem z powrotem po 2 dniach od wysłania
  5. Dzięki śliczne, tego szukałem tylko pod złymi hasłami A wiesz jak podłączyć kabel antenowy?
  6. Siema, czy ktoś robił taki downgrade ? Ze względu na to że mój RNS-E wyparował z samochodu, chciałbym na jakiś czas wstawić Symphony II, lecz wiadomo kostki nie pasują, da się to obejść jakąś przejściówką?
  7. Przełożenie główne w ETKA znajdziesz, ale przełożenia na poszczególnych biegach żeby porównać to musisz poszukać w necie. Pod tym linkiem szukaj skrzyń które Cię interesują tam możesz porównać--->http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02x_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/ Dzięki
  8. Ok, ale sprawdzałeś to czy piszesz bo masz takie przeczucie? Przełożenia chyba można w Etce znaleźć nie? Chciałbym być pewny bo mam akurat taki napęd i takie auto jak w pytaniu
  9. Witajcie, w ten weekend ukradli mi RNS-E z mojej A4. Stała pod blokiem na Włochach w Warszawie. Zdjęcia navi i numery poniżej, Miała widoczną rysę na wyświelaczu, zepsuty potencjometr głośności oraz zacinające się przyciski. Za pomoc w odnalezieniu nagroda darmowe galerie
  10. Panowie, dokładał ktoś quattro z 2.0tfsi do 2.0tdi w A4 B7? Chodzi mi o przełożenia czy pasują w miarę do charakterystyki 2.0TDI
  11. za***ista furka Oglądałem ją kiedyś, ma parę mankamentów, ale do ogarnięcia, zmartwił mnie tylko ogromny apetyt na olej i zaniedbana mechanika Ale jedzie zacnie
  12. A poza pienieniem płynu miałeś jakieś objawy przed wymianą zbiorniczka? Ja wymieniłem pompę, śrubę z zaworkiem na maglu, poskręcałem porządnie przewody i przestało mi się pienić, ale nadal mam bardzo słabe wspomaganie.
  13. Bezczelny typku, jakbyś był uczciwy to byś odebrał telefon albo odpisał PW na forum "nie pracuję już w tej firmie, kontaktuj się z właścicielem", ale Ty tak nie zrobiłeś, bo wiedziałeś że ta turbina to była lewizna. Kupiłem ją od Ciebie przez forum i w przeciwieństwie do poprzedniej turbiny kupionej u właściciela firmy GENESIS TURBO, była wysłana z innego adresu i oczywiście bez karty gwarancyjnej. Właściciel zgodził się abym odesłał ją bez karty, po czym okazało się że to nie jest ich turbina. Smród Ci się robi chłopie koło d*py...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...