Skocz do zawartości

kylo80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kylo80

Informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Miasto
    lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kylo80

0

Reputacja

  1. kylo80

    kamera cofania

    Witajcie . Po długich poszukiwaniach w necie udało mi się znaleźć kodowanie do aktywowania kamery cofania w mmi3g basic.
  2. LHZ-A4, szacunek Dzięki za podpowiedź, wiesz gdzie szukać problemu, czy będę w stanie sam ten problem rozwiązać? Jak możesz napisz coś więcej. Pozdrawiam
  3. Witam Jak w temacie, mam problem z alarmem ,gdy go zał. lub rozł. zapalają się na stałe(nie mrugają),kierunki z prawej strony pojazdu,dopiero po kilkakrotnym zał/wył. przestają świecić. Dodam, że awaryjne i kierunkowskazy działają normalnie. proszę o radę, może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam.
  4. kylo80

    [B5 AFN] Utrata mocy

    Witam gorąco W moim wózeczku TDI 110KM AFN miałem bardzo podobny problem to znaczy: odpalając silnik było wszystko wporządku ale gdy na 3,4 lub 5 biegu na krótko przycisnołem pedał gazu tak do 3500-4000 obrotów głośno było słychać taki świst powietrza tak jakby z turbiny (ale przecież turbiny aż tak głośno nie powinno być słychać) ale gdy przytrzymałem dłużej silnik na tych samych obrotach tak przy wyprzedzaniu turbinka się wyłączała i już nie można było osiągnąć obrotów więkrzych niż 3200 i prędkości więkrzej niż 120km . Okazało się że mialem pęknientą rure gumową łączącą turbine z chłodnicą interkulera(chyba dobrze nazwałem wygląda jak chłodnica i mieści się z lewej strony pod reflektorem) piszę tu o tej pierwszej rurze bo są dwie druga przy tej chłodnicy Wymieniłem rure i wróciła moc .A ja tak jeździłem cale lato ,bo jak było gorąco to wiadomo że guma się rozszerza, było wporzadku a jak się robilo chlodniej co raz ,nie często brakowało mocy. P. S. wybaczcie że się rozpisałem ale chciałem dokładnie opisać mój problem a jednocześnie pomóc w ten sposób innym klubowiczom. Pozdrawiam gorąco.
  5. Witam dzięki za poradę teraz i ja śmialo będę montował ten podlokietnik ,sam w poprzednim samochodzie mialem podłokietnik i popieram to jest naprawdę dobra rzecz. Pozdrawiam
  6. Witam wrócilem właśnie z kontrololi zawiechy jeżdże moją A4 TDI 110KM z rocznika 97 bo mam podobny problem na trasie na łukach odczuwam jak by autko chcialo wypaść z drogi, i to przy prędkości 60 -80km/h. a mało tego na nierównościach ,miejskich ulicach samochodzik skacze ,wylapuje wszystkie dolki Na diagnostyce nic nie stwierdzono amorki nowe przód 82%,tyl 78% tuleje, wachacze wszystko ok. Zastanawia mnie jedna rzecz ,w lecie jeździlem na letnich (łysych) oponach a teraz jeżdże na zimówkach z przodu nowych a ztyłu łysych ,oczywiście wrażenie z jazdy w lecie i w zimie takie samo . I moje pytanie brzmi :czy opony mogą mieć znaczenie na komfort jazdy??????????? A może mcie jeszcze jakieś inne sugestie? Pozdrawiam gorąco wszystkic klubowiczów adadur: Popraw swoje dane skoro masz silnik 110KM.
  7. Witam gorąco mam również problem z temperaturą silnika max.70-75'C nie wymieniałem jeszcze termostatu ani czujnika, ale przypatruje się waszym opisom i na temat klimatronika,bo umnie na klimatroniku nie ma możliwości ustawienia temp.80'C jest tylko do 29'C a potem tylko wyskakuje HI .Czy ktoś może mi pomóc wyjaśnic może i blachy problem? Oczywiście zgóry bardzo dziękuje i pozdrawiam
  8. Na dobry początek wspólnej przygody z Wami i klubem AUDI A4, przedstawie się. Nazywam się krzysiek (KYLO80) mieszkam w Lublinie i śmigam :audi:A4 TDI 115KM z rocznika 1997 z przebiegiem 190tys.,którego zakupiłem w marcu 2007r. Jak narazie jestem zdowolony z wyboru tego autka i z jego spalania.
  9. witam gorąco może ktoś z was wie czy w moim audi B5 da się bez problemu założyć podłokietnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...