Skocz do zawartości

szewka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szewka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szewka

1

Reputacja

  1. Witam Posiadam audi ze skrzynia automatyczna 1.9 TDI 131 KM od kilku dni podczas jazdy auto gaśnie i nie da się go od razu odpalić, nie wyskakuje ikonka "check engine" dopiero po kilku a nawet kilkunastu minutach (nie wiem od czego to zależy) w/w ikonka pojawia się i można kręcić. Problem ten powtarza się też często gdy już wyłączę silnik na krótki postój (zakupy, tankowanie). Dodam jeszcze że gdy już wystąpi ten problem to caly czas świecą mi się światła STOP chociaż nogi na hamulcu nie trzymam :/ Czy ktoś z Was miał / ma podobny problem ? Proszę o POMOC
  2. w tym samym zakrersie obrotow?po swietach jestem umowiony z mechanikiem..mam nadzieje ze to bedzie "ta" blacha
  3. co masz na mysli mowiac kompletne?wymienilem dwumas no i olej w skrzyni
  4. witam wszystkich! audi a4 b6 2004, 1.9 TDI MULTITRONIC problem mi sie pojawil po wymianie dwumasa. podczas jazdy na obrotach 1200-1500 slychac dziwny dzwiek(jakby jakies mechaniczne ocieranie) powyzej tych obrotow halas ustepuje,czasem tez czuc drgania w srodku.poza tym wszystko jest w porzadku. czy ktos spotkal sie podobnym problemem?bardzo prosze o odpowiedz.pozdrawiam!
  5. dodam jeszcze że do oznak tego zużytego dwumasa dochodzi również (niezawsze) szarpnięcia przy ruszaniu i radziej przy hamowaniu..tzn mam nadzieję że to zużyty dwumas a nie coś innego. a dzowniąc dzisiaj za dwumasem dowiedziałem się że pewnna firma z krakowa regeneruje te części za 2 koła,więc nie opłacałoby się regenerować skoro cena nowego z serwisu to 2230 zł
  6. nie nie.. to tylko sama cena za koło do tego trzeba doliczyć pewnie małe co nie co za robociznę.a Ty fabii gdzie robiłeś i ile Cię to wyniosło jeśli można zapytać?
  7. podzwoniłem trochę tu i tam i najtaniej gdzie znalazłem to serwis audi Kraków, cena 2230 zł
  8. sorki,ze tak pozno sie odzywam,ale mialem wyjazd weekendowy i nie mialem dostepu do neta.auto ma przejechane ponad 222 tys.obajwy sa takie jak opisalem na poczatku.dwumas jest dostepny tylko w serwisie?znacie ewentualnie kod czesci?
  9. Witam wszystkich Opisze krótko mój problem w modelu B6 (2004r.) 1.9 TDI MULTITRONIC,mam nadzieję że ktoś mi pomoże Podczas jazdy na wolnych obrotach słychać dziwne szmery z prawej strony-przód,a do tego dochodzi dziwne grzechotanie podczas odpalania na gorącym silniku. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem? Bardzo proszę o małą diagnozę plus ewentualne koszty wymiany.Dzięki!
  10. Panowie jak dobrze że tutaj trafiłem..u mnie w b6 (multitronic) pojawił się podobny problem, gruchotanie podczas odpalania na gorącym silniku i takie dziwne szmery podczas wolnej jazdy.próbowałem na własną rękę zdiagnozować problem i doczytałem się o tym "kole" ale gdy zasugerowałem to mojemu mechanikowi to mnie wyśmiali i zbili z tropu twierdząc że w multitronicu nie ma dwumasu a tu proszę! przeraża mnie trochę cena tej naprawy,no ale cóż trza działać,za komfort się płaci.pozdrawiam!
  11. gdzie moge sprawdzic ten nr oprogramowania i sterownika? do VAGa dopiero pod koniec tygodnia bede mial dostep..musze uzbroic sie w cierpliwosc
  12. witam ostatnio wyskoczyl mi blad od skrzyni biegow 18151 P1743 (monitorowanie poslizgu sprzegla-zbyt wysoki sygnal) chcialem zapytac co on tak naprawde oznacza?mozna autem jezdzic?dodam jeszcze ze wszystkie biegi dzialaja bez zarzutu i nie mam problemow z jazda.jednak blad to blad wiec bardzo prosze o krotka informacje.. wiem ze podobne problemy znalazly sie juz na forum,jednak nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na moj problem
  13. Od 2 dni szczesliwy posiadacz A4 S-line Avant (multitronic) 1.9 TDI z 2004 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...