Skocz do zawartości

bajant

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O bajant

Informacje

  • Imię
    daniel
  • Lokalizacja
    lublin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szukam do diesla 1.9...
  2. bajant

    Heble 320x288 oska

    Cześć potrzebuję konkretnego kpl zestawu hebli 320/288
  3. bajant

    Żółte halogeny w zderzaku

    ja na folii jezdze ponad rok i wygląda elegancko...pozatym z halo zrobiłem sobie dzienne i policmajstry się nie czepiają...miłego rezania
  4. Witam Mam problem z odpalaniem b8 CAGA...muszę bardzo mocno wcisnąć sprzęgło ży rozrusznik ruszył...kupiłem nową pompkę z czujnikiem założyłem i dalej jest to samo!!! podpiąłem VCDSa i nie ma zadnych błędów, czy ten czujnik jakos się kalibruje lub adaptuje?? Sprzegło chodzi bez problemów lekko, tylko musze bardzo mocno wdusić do odpalenia, i co dziwne ze jak wcisnę normalnie to nie wyswietla się komunikat o wcisnieciu sprzęgła do odpalenia tylko pokazuje komunikat właczony zapłon i tez nie odpala...pomocy bo już nie mam pomysłu...
  5. bajant

    Końcówki wydechu Do AFN-a

    ja zamontowałem z awx wypasione koncówy ze 130 konnej a6 c5 lift i bardzo ładnie sie prezentują...stare odcięte i nówki wspawane elegancko migomatem...;]
  6. Witam, potrzebuję schematu jak podłączyc cewki z tfsi do 1,8t AEB...z góry dziękuję za pomoc
  7. bajant

    Jednomas i sprzegło do 1,8T

    Koledzy a całe sprzęgło od awx na 228 razem z dwumasem tez podejdzie??
  8. bajant

    Jednomas i sprzegło do 1,8T

    Oki , kolego , dzięks
  9. Witam Koledzy proszę o info co włożyć do 1,8T wirus ma być na ok 200-220Km i max 350-370Nm...właśnie wyciągam skrzynię i chce od razu jutro cos lepszego załozyc a w srode musze mieć auto sprawne...proszę o pomoć i wyrozumiałość
  10. Witam Kolego też robiłem mody w a4...wszystko spoko tylko pamiętaj o sprzęgle...zakup pełnych gratów, montaż to raz,tylko jeszcze trzeba to skutecznie przenieść na kółka...albo wzmocnij docisk, wzuc kevlar, albo wciskaj kpl z dwumasem z awxa i będzie fruwac i odpowiednio przenosić:)później skrzynka 6... powodzenia w rezaniu...studnia bez dna, ale warto!!!
  11. nie chce cie martwić, ale taką samą sytuację miałem z Megan II dci...raz zapitalała jak trzeba,raz pływała z mocą...rwała jak głupia, nagle ZONK i jedzie jak kapeć i tak w kółko w zależności od humoru...tez podmieniałem egr, przepływki...po paru próbach diagnozy demontaż turbo był strzałem w 10...turbo było regenrowane 8 tys km. przed tymi dziwnym zachowaniem, tzn poszło na wynmianę i w tym niby regenerowanym d*py dawała geometria, po wymianie na drugą suszarkę megana zapitala już ponad 2 lata oki...
  12. Dziex, o tej stronce już wiem, musze się skontaktować z nimi...ciekawa czy wiedzą co trzeba i w jakich ilościach żeby zrobić, bo będę robił sam...jak nie to zrobie dokumentację i fotydla potomnych <lol>
  13. Witam Dłubię zeciorka AVG i poleciałem ze zmianami: ssacy awx, przepływka AVF, turbo awx, wtryski 216, sprzęgło awx/avf...i co robic z coolerem?? Samo nadkole od S4 wyda czy leciec z fmicem?? Jeśli tak to czy ktoś już opanował jakie kolanka i ile czego potzreba do zrobienia fmica na gotowo?? Czekam na wskazówki. Pozdrawiam klubowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...