Jump to content

bajant

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About bajant

Informacje

  • First name
    daniel
  • Location
    lublin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć potrzebuję konkretnego kpl zestawu hebli 320/288
  2. ja na folii jezdze ponad rok i wygląda elegancko...pozatym z halo zrobiłem sobie dzienne i policmajstry się nie czepiają...miłego rezania
  3. Witam Mam problem z odpalaniem b8 CAGA...muszę bardzo mocno wcisnąć sprzęgło ży rozrusznik ruszył...kupiłem nową pompkę z czujnikiem założyłem i dalej jest to samo!!! podpiąłem VCDSa i nie ma zadnych błędów, czy ten czujnik jakos się kalibruje lub adaptuje?? Sprzegło chodzi bez problemów lekko, tylko musze bardzo mocno wdusić do odpalenia, i co dziwne ze jak wcisnę normalnie to nie wyswietla się komunikat o wcisnieciu sprzęgła do odpalenia tylko pokazuje komunikat właczony zapłon i tez nie odpala...pomocy bo już nie mam pomysłu...
  4. ja zamontowałem z awx wypasione koncówy ze 130 konnej a6 c5 lift i bardzo ładnie sie prezentują...stare odcięte i nówki wspawane elegancko migomatem...;]
  5. Witam, potrzebuję schematu jak podłączyc cewki z tfsi do 1,8t AEB...z góry dziękuję za pomoc
  6. Koledzy a całe sprzęgło od awx na 228 razem z dwumasem tez podejdzie??
  7. Witam Koledzy proszę o info co włożyć do 1,8T wirus ma być na ok 200-220Km i max 350-370Nm...właśnie wyciągam skrzynię i chce od razu jutro cos lepszego załozyc a w srode musze mieć auto sprawne...proszę o pomoć i wyrozumiałość
  8. Witam Kolego też robiłem mody w a4...wszystko spoko tylko pamiętaj o sprzęgle...zakup pełnych gratów, montaż to raz,tylko jeszcze trzeba to skutecznie przenieść na kółka...albo wzmocnij docisk, wzuc kevlar, albo wciskaj kpl z dwumasem z awxa i będzie fruwac i odpowiednio przenosić:)później skrzynka 6... powodzenia w rezaniu...studnia bez dna, ale warto!!!
  9. nie chce cie martwić, ale taką samą sytuację miałem z Megan II dci...raz zapitalała jak trzeba,raz pływała z mocą...rwała jak głupia, nagle ZONK i jedzie jak kapeć i tak w kółko w zależności od humoru...tez podmieniałem egr, przepływki...po paru próbach diagnozy demontaż turbo był strzałem w 10...turbo było regenrowane 8 tys km. przed tymi dziwnym zachowaniem, tzn poszło na wynmianę i w tym niby regenerowanym d*py dawała geometria, po wymianie na drugą suszarkę megana zapitala już ponad 2 lata oki...
  10. Dziex, o tej stronce już wiem, musze się skontaktować z nimi...ciekawa czy wiedzą co trzeba i w jakich ilościach żeby zrobić, bo będę robił sam...jak nie to zrobie dokumentację i fotydla potomnych <lol>
  11. Witam Dłubię zeciorka AVG i poleciałem ze zmianami: ssacy awx, przepływka AVF, turbo awx, wtryski 216, sprzęgło awx/avf...i co robic z coolerem?? Samo nadkole od S4 wyda czy leciec z fmicem?? Jeśli tak to czy ktoś już opanował jakie kolanka i ile czego potzreba do zrobienia fmica na gotowo?? Czekam na wskazówki. Pozdrawiam klubowiczów
  12. Witam Koledzy prosze o poradę, mam zamiar kupić 2 din do b5 lift i teraz pytanie czy wstawiac navigation plus czy jakies inne radyjo 2 din oferowane na alledrogo, niech wypowiedza sie osoby ktore maja ori navigation i inne radyjca 2 din, jak to gra i jak chodzi navi...czy lepiej kupic nawi czepiana do szyby:)pozdrawiam
×
×
  • Create New...