Jump to content

tom4275

Pasjonat
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About tom4275

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Ełk

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

1,669 profile views
  1. na biegu jałowym raczej się nie mierzy przy obrotach około 1200 - 1,2-1,6 bara przy 2000 - 2,7-4,5 zaworki raczej tylko do czyszczenia, jak będą paluchem dość lekko chodzić to jest ok, pamiętaj o kanałach dolotowych bo tam lubi się zbierać syf jeśli chodzi o płukankę ... piszesz że olej zmieniony na normalny, a normalny to jaki ? jak castrol to masz syf i wtedy ostrożnie z płukanką, jak jest dużo syfu to zatka Ci kanały smarujące i może być przykro ... jeśli poczyścisz wszystko mechanicznie to zaczął bym od dobrych olei które przepłukają powoli silniczek, dopiero po jakimś czasie nastawił bym się na płukankę
  2. sprawdź chłodnicę oleju, kanały dolotowe do niej i zaworki
  3. nie obsłuży, przedni moduł niema nic wspólnego z tyłem, za to odpowiada komfort
  4. tom4275

    peknieta gruszka

    myślę że po prostu zmęczenie materiału lub wada w materiale z którego zrobione jest cięgno, nacięty gwint dodatkowo osłabia pręt plus być może podtępiony nóż przy produkcji spowodował dodatkowe karby i mikropęknięcia w materiale ... nie wiem czy gwint na cięgnie jest toczony czy walcowany bo to zależy od procesu produkcyjnego ale nie doszukiwał bym się wady w zespole turbiny chyba że masz ją źle ustawioną ale to już z tym do fachowca trzeba który przejrzy parametry
  5. tom4275

    peknieta gruszka

    źle mnie zrozumiałeś ... przejściówka znaczy że masz z jednej strony gwint wewnętrzny który nakręcasz na cięgno gruszki, a z drugiej strony masz zewnętrzny taki jak był oryginalnie, spawanie (postawienie kropki) jest tylko dlatego żeby przejściówka nie odkręcała się od cięgna, można zamiast spawania dać nakrętkę kontrującą i też będzie ok, to połączenie niema prawa się rozlecieć (oczywiście nie biorę pod uwagę tego że tokarz zrobi głupi błąd i za głęboko wywierci otwór pod gwint wewnętrzny, wtedy osłabiona ścianka może pęknąć) podsumowując ... niema strachu, wszystko będzie ok
  6. tom4275

    peknieta gruszka

    miałem ten sam przypadek ... dorobiłem przedłużkę, po skręceniu i ustawieniu żeby całość miała tą samą długość jak poprzednio przedłużkę przyspawałem do trzpienia i tyle, wszystko jest jak było, pamiętaj tylko o dobrym zmierzeniu położenia nakrętek bo inaczej będziesz musiał jechać za ustawienie gruchy
  7. wszystko jest ok, tak ma być
  8. tom4275

    B7 Crew

    zaślepki tak, spryski nie
  9. jeśli zacisk jest w komplecie z jarzmem to masz wszystko
  10. tom4275

    B7 Crew

    przykręcone jest do zderzaka a konkretnie do dolnej blendy anteny i moduły średnio po stówce chodzą ale tu będziesz miał komplet z wtyczkami, kabelkiem i mocowaniami co jest rzadkością więc pokusił bym się o 400 + czujniki wpisz numer ciągiem bez spacji
  11. tom4275

    B7 Crew

    no jak niema ? na allegro pełno ... jak będziesz rwał wiązkę to nie zapomnij żeby do kompletu brać antenę i jej mocowanie do zderzaka
  12. tom4275

    B7 Crew

    oczywiście że jest ... 50 Nm ale jak już chcesz tak bardzo książkowo to śrubę trza wymienić
  13. może i pasuje tylko gdzie masz podświetlenie działania przeciwmgielnych
×
×
  • Create New...