
Tikas
Pasjonat-
Postów
81 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tikas

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
E/G
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kolor tapicerki (oznaczenie,kod,gdzie znajde)
Tikas odpowiedział(a) na Lukas90 temat w Audi A4 B6/B7
B6 » A4 » Dane techniczne » Audi Klub Polska WWW.AUDIKLUB.ORG Audi Klub Polska. Dane techniczne, kody wyposażenia, kody silników, zestawienia, aktualności itp -
Oki. Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem żeby wymienić wszystko na nowe bo zbyt długo jeżdżone z tym wyciekiem i faktycznie słabo to wygląda żeby później trzeci raz brać się za to samo. Pozdro.
-
Nie chciałem nowego tematu zakładać bo mam pytanie w sprawie rozrządu. Wymieniłem rozrząd i przejechałem 19 tys. ale niestety cieknie mi z pompy płyn. Pytanie do Was czy wymieniać rozrząd od nowa ? Czy tylko pompę wody ? Macie rację że pompy firmy hepu są słabej jakości i właśnie tej firmy była założona.
-
Zmniejszenie obrotów dmuchawy po wymianie panelu klimatronika
Tikas opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Wymieniłem panel klimatyzacji ponieważ wyłączał mi się oraz zaczęły parować szyby. Przyuczyłem do numeru vin oraz nastawy podstawowe. Wszystko ładnie wróciło do normy i steruje nadmuchami tak jak należy ale jak nagrzeje się w środku auta to nadmuch jest w okolicy 5 lub 6 kresek a wcześniej na starym panelu było 3 lub 4 kreski obrotów dmuchawy. Znalazłem na forum taki temat w kanale 8 jakieś dziwne wartości. Czy ustawie właśnie w tym kanale obroty dmuchawy ? Jakie powinny być fabrycznie ustawienia tego kanału ? -
Dokładnie to samo mam i winny jest silniczek na dokładkę jak jest deszcz to parują szyby. Zabieram się za to jak tylko się ociepli. Dodam że już wymieniałem na używkę ale wytrzymała tylko 2 lata. Jest też fajny filmik na YouTube jak ktoś jedzie ze zdjętym schowkiem i nagrywa jak klapa całkowicie się zamyka przy wyższych prędkościach gdzie powinna tylko zdławić (przymknąć się ale nie całkowicie) powietrze jak sama nazwa silniczka na to wskazuje z nr. 8E1820511F lub M (pasuje też od Seata Exeo z literką M na końcu) . Jeśli szukacie używek to jak najmłodsze daty są na silniczkach. Klapa pozostaje w zamknięciu jak klima nagrzewa środek do zadanej temperatury (na początku jazdy) jak jest zimno na zewnątrz jeśli jest upał otwiera się od razu po uruchomieniu auta. Numery silniczków to: - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - 8E1820511M (F) - silnik nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - 8E1820511L (D) P.S. Przypominam że po wymianie silniczka konieczne są nastawy podstawowe klimy. ?
-
Zna ktoś jaki rozmiar ma oring na tej oprawce od kierunków ?
-
Zimmermann SPORT 288mm = 229zł/szt 312mm =249zł/szt od ręki :))
Tikas odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Witam. Ile kosztowałby tarcze przód i tył zimmermann zwykłe do typu hamulców 1LB (przód) i 1KD (tył) oraz klocki Ferodo FDB1083 (tył) i FDB1717 (przód) do Audi A4 B6 1.9TDI silnik AVF Pozdrawiam. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Tikas odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Oki dzięki za info. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Tikas odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Jakościwo też są lepsze? Fakt trochę więcej kosztują... -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Tikas odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Oki znalazłem odpowedź -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
Tikas odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Korzystałem z katalogu Ferodo i na tył klocki do mojego auta to FDB1788 a czytając cały temat podajecie że mają być FDB1083 i teraz sam nie wiem które kupić. http://www.ferodo.pl/catalogue.html#fitment_id=15511&search_type=vehicle&brand_id=876 -
Niestety okazało się że jednak nie jest winny akumulator tylko jednak czujnik ABS-u padł. Zapaliły się kontrolki następnego dnia .A że wytrzymał nieco ponad rok od wymiany trafił mi się wadliwy (wymieniałem wtedy dwa) egzemplarz. Wszystkie te błędy są powiązanie z tym czujnikiem nawet błąd miałem na centralnym zamku. Najważniejsze że jest zrobione i póki co nic nie świeci. Powodzenia w naprawach.
-
Odpowiadam sobie sam na pytanie zawarte w temacie po podpięciu kompa i wykasowaniu błędów. Tak winny jest rozładowany akumulator. Doszło do przerwania zasilania między komputerem silnika a sterownikiem ABS-u nie było komunikacji i wyskoczyły te wszystkie błędy jakie wyżej napisałem i jakie były objawy. Też były błędy czujników ABS-u prędkości koła po lewej stronie i skrętu (jak dobrze pamiętam G47 i G85). Usunąć ten błąd tylko vagiem można odpinanie klem nic nie daje. Także jak macie takie problemy zaczynajcie od najprostszych spraw jak podładować akumulator. Swoją drogą nie odpuszczę i za jakieś dwa tygodnie sprawdzę stan akumulatora jeżdżąc krótkie krótkie odcinki po mieście jeśli znowu będzie nadawał się do ładowania kupuję drugi chyba że szybciej kontrolki się zapalą. Pozdrawiam.
-
Dzisiaj już nic nie sprawdzę bo nawet nie mam jak założyć akumulatora (leje i mocno wieje cały dzień) auto pod chmurą ale dzięki Michał za cenną wskazówkę. Jak się poprawi pogoda jutro działam i zobaczymy.
-
Tak jutro będę zakładał i się okaże czy kontrolki wysypały się przez rozładowany akumulator.