
Tikas
Pasjonat-
Content Count
81 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0About Tikas

Informacje
-
First name
Artur
-
Location
E/G
Car
-
Car model
A4 B6
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2003
-
Engine
1.9 TDI
-
Engine code
AVF
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Witam. Wymieniłem panel klimatyzacji ponieważ wyłączał mi się oraz zaczęły parować szyby. Przyuczyłem do numeru vin oraz nastawy podstawowe. Wszystko ładnie wróciło do normy i steruje nadmuchami tak jak należy ale jak nagrzeje się w środku auta to nadmuch jest w okolicy 5 lub 6 kresek a wcześniej na starym panelu było 3 lub 4 kreski obrotów dmuchawy. Znalazłem na forum taki temat w kanale 8 jakieś dziwne wartości. Czy ustawie właśnie w tym kanale obroty dmuchawy ? Jakie powinny być fabrycznie ustawienia tego kanału ?
-
Dokładnie to samo mam i winny jest silniczek na dokładkę jak jest deszcz to parują szyby. Zabieram się za to jak tylko się ociepli. Dodam że już wymieniałem na używkę ale wytrzymała tylko 2 lata. Jest też fajny filmik na YouTube jak ktoś jedzie ze zdjętym schowkiem i nagrywa jak klapa całkowicie się zamyka przy wyższych prędkościach gdzie powinna tylko zdławić (przymknąć się ale nie całkowicie) powietrze jak sama nazwa silniczka na to wskazuje z nr. 8E1820511F lub M (pasuje też od Seata Exeo z literką M na końcu) . Jeśli szukacie używek to jak najmłodsze daty są na silniczkach. Klapa pozostaj
-
Zna ktoś jaki rozmiar ma oring na tej oprawce od kierunków ?
-
Zimmermann SPORT 288mm = 229zł/szt 312mm =249zł/szt od ręki :))
Tikas replied to dzik's topic in Pro Choice
Witam. Ile kosztowałby tarcze przód i tył zimmermann zwykłe do typu hamulców 1LB (przód) i 1KD (tył) oraz klocki Ferodo FDB1083 (tył) i FDB1717 (przód) do Audi A4 B6 1.9TDI silnik AVF Pozdrawiam. -
Oki dzięki za info.
-
Jakościwo też są lepsze? Fakt trochę więcej kosztują...
-
Oki znalazłem odpowedź
-
Witam. Korzystałem z katalogu Ferodo i na tył klocki do mojego auta to FDB1788 a czytając cały temat podajecie że mają być FDB1083 i teraz sam nie wiem które kupić. http://www.ferodo.pl/catalogue.html#fitment_id=15511&search_type=vehicle&brand_id=876
-
Niestety okazało się że jednak nie jest winny akumulator tylko jednak czujnik ABS-u padł. Zapaliły się kontrolki następnego dnia .A że wytrzymał nieco ponad rok od wymiany trafił mi się wadliwy (wymieniałem wtedy dwa) egzemplarz. Wszystkie te błędy są powiązanie z tym czujnikiem nawet błąd miałem na centralnym zamku. Najważniejsze że jest zrobione i póki co nic nie świeci. Powodzenia w naprawach.
-
Odpowiadam sobie sam na pytanie zawarte w temacie po podpięciu kompa i wykasowaniu błędów. Tak winny jest rozładowany akumulator. Doszło do przerwania zasilania między komputerem silnika a sterownikiem ABS-u nie było komunikacji i wyskoczyły te wszystkie błędy jakie wyżej napisałem i jakie były objawy. Też były błędy czujników ABS-u prędkości koła po lewej stronie i skrętu (jak dobrze pamiętam G47 i G85). Usunąć ten błąd tylko vagiem można odpinanie klem nic nie daje. Także jak macie takie problemy zaczynajcie od najprostszych spraw jak podładować akumulator. Swoją drogą nie odpuszczę i z
-
Dzisiaj już nic nie sprawdzę bo nawet nie mam jak założyć akumulatora (leje i mocno wieje cały dzień) auto pod chmurą ale dzięki Michał za cenną wskazówkę. Jak się poprawi pogoda jutro działam i zobaczymy.
-
Tak jutro będę zakładał i się okaże czy kontrolki wysypały się przez rozładowany akumulator.
-
Witam. Zanim coś napiszę wiem że to jest wróżenie z fusów i bez vaga ani rusz ale najpierw zacznę od akumulatora i naładuję go bo z doświadczenia wiem że vag może działać nie właściwie z powodu rozładowanego akumulatora. Dzisiaj jadąc odcinek ok. 10km przed domem zapaliły się dwie kontrolki ABS i ESP oraz nie działał dźwięk czujników cofania uruchamiając auto ponownie kontrolki zniknęły dżwięk czujników działa. Wiedząc że akumulator ma 5,5 roku i może być do wymiany lub do naładowania postanowiłem udać się do fachowców od akumulatorów żeby go sprawdzili okazało się że ma napięcie 9,3
-
Przecież napisałem że wszystko sprawne. Zasłoniłem chłodnicę fakt jest o wiele lepiej również zastosowałem pełne atrapy w zderzaku także jest już ok. Ciekawe czy przez 10 km nagrzeje się silnik do 90stopni przy mrozie chociaż -5stopni chyba że masz dodatkowe ogrzewanie