Jump to content

Tikas

Pasjonat
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

1 Follower

About Tikas

Informacje

  • First name
    Artur
  • Location
    E/G

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Wymieniłem panel klimatyzacji ponieważ wyłączał mi się oraz zaczęły parować szyby. Przyuczyłem do numeru vin oraz nastawy podstawowe. Wszystko ładnie wróciło do normy i steruje nadmuchami tak jak należy ale jak nagrzeje się w środku auta to nadmuch jest w okolicy 5 lub 6 kresek a wcześniej na starym panelu było 3 lub 4 kreski obrotów dmuchawy. Znalazłem na forum taki temat w kanale 8 jakieś dziwne wartości. Czy ustawie właśnie w tym kanale obroty dmuchawy ? Jakie powinny być fabrycznie ustawienia tego kanału ?
  2. Dokładnie to samo mam i winny jest silniczek na dokładkę jak jest deszcz to parują szyby. Zabieram się za to jak tylko się ociepli. Dodam że już wymieniałem na używkę ale wytrzymała tylko 2 lata. Jest też fajny filmik na YouTube jak ktoś jedzie ze zdjętym schowkiem i nagrywa jak klapa całkowicie się zamyka przy wyższych prędkościach gdzie powinna tylko zdławić (przymknąć się ale nie całkowicie) powietrze jak sama nazwa silniczka na to wskazuje z nr. 8E1820511F lub M (pasuje też od Seata Exeo z literką M na końcu) . Jeśli szukacie używek to jak najmłodsze daty są na silniczkach. Klapa pozostaj
  3. Zna ktoś jaki rozmiar ma oring na tej oprawce od kierunków ?
  4. Witam. Ile kosztowałby tarcze przód i tył zimmermann zwykłe do typu hamulców 1LB (przód) i 1KD (tył) oraz klocki Ferodo FDB1083 (tył) i FDB1717 (przód) do Audi A4 B6 1.9TDI silnik AVF Pozdrawiam.
  5. Jakościwo też są lepsze? Fakt trochę więcej kosztują...
  6. Witam. Korzystałem z katalogu Ferodo i na tył klocki do mojego auta to FDB1788 a czytając cały temat podajecie że mają być FDB1083 i teraz sam nie wiem które kupić. http://www.ferodo.pl/catalogue.html#fitment_id=15511&search_type=vehicle&brand_id=876
  7. Niestety okazało się że jednak nie jest winny akumulator tylko jednak czujnik ABS-u padł. Zapaliły się kontrolki następnego dnia .A że wytrzymał nieco ponad rok od wymiany trafił mi się wadliwy (wymieniałem wtedy dwa) egzemplarz. Wszystkie te błędy są powiązanie z tym czujnikiem nawet błąd miałem na centralnym zamku. Najważniejsze że jest zrobione i póki co nic nie świeci. Powodzenia w naprawach.
  8. Odpowiadam sobie sam na pytanie zawarte w temacie po podpięciu kompa i wykasowaniu błędów. Tak winny jest rozładowany akumulator. Doszło do przerwania zasilania między komputerem silnika a sterownikiem ABS-u nie było komunikacji i wyskoczyły te wszystkie błędy jakie wyżej napisałem i jakie były objawy. Też były błędy czujników ABS-u prędkości koła po lewej stronie i skrętu (jak dobrze pamiętam G47 i G85). Usunąć ten błąd tylko vagiem można odpinanie klem nic nie daje. Także jak macie takie problemy zaczynajcie od najprostszych spraw jak podładować akumulator. Swoją drogą nie odpuszczę i z
  9. Dzisiaj już nic nie sprawdzę bo nawet nie mam jak założyć akumulatora (leje i mocno wieje cały dzień) auto pod chmurą ale dzięki Michał za cenną wskazówkę. Jak się poprawi pogoda jutro działam i zobaczymy.
  10. Tak jutro będę zakładał i się okaże czy kontrolki wysypały się przez rozładowany akumulator.
  11. Witam. Zanim coś napiszę wiem że to jest wróżenie z fusów i bez vaga ani rusz ale najpierw zacznę od akumulatora i naładuję go bo z doświadczenia wiem że vag może działać nie właściwie z powodu rozładowanego akumulatora. Dzisiaj jadąc odcinek ok. 10km przed domem zapaliły się dwie kontrolki ABS i ESP oraz nie działał dźwięk czujników cofania uruchamiając auto ponownie kontrolki zniknęły dżwięk czujników działa. Wiedząc że akumulator ma 5,5 roku i może być do wymiany lub do naładowania postanowiłem udać się do fachowców od akumulatorów żeby go sprawdzili okazało się że ma napięcie 9,3
  12. Przecież napisałem że wszystko sprawne. Zasłoniłem chłodnicę fakt jest o wiele lepiej również zastosowałem pełne atrapy w zderzaku także jest już ok. Ciekawe czy przez 10 km nagrzeje się silnik do 90stopni przy mrozie chociaż -5stopni chyba że masz dodatkowe ogrzewanie
  13. To dlaczego wcześniej nie zamarzało? Zima w tym roku nie była tak ostra jak w poprzednich latach a mimo to lewarkiem nie mogłem ruszyć po nocy dopiero jak chwilę silnik pochodził.
×
×
  • Create New...