Skocz do zawartości

Tikas

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tikas

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    E/G

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tikas

0

Reputacja

  1. B6 » A4 » Dane techniczne » Audi Klub Polska WWW.AUDIKLUB.ORG Audi Klub Polska. Dane techniczne, kody wyposażenia, kody silników, zestawienia, aktualności itp
  2. Oki. Dzięki za odpowiedź. Tak myślałem żeby wymienić wszystko na nowe bo zbyt długo jeżdżone z tym wyciekiem i faktycznie słabo to wygląda żeby później trzeci raz brać się za to samo. Pozdro.
  3. Nie chciałem nowego tematu zakładać bo mam pytanie w sprawie rozrządu. Wymieniłem rozrząd i przejechałem 19 tys. ale niestety cieknie mi z pompy płyn. Pytanie do Was czy wymieniać rozrząd od nowa ? Czy tylko pompę wody ? Macie rację że pompy firmy hepu są słabej jakości i właśnie tej firmy była założona.
  4. Witam. Wymieniłem panel klimatyzacji ponieważ wyłączał mi się oraz zaczęły parować szyby. Przyuczyłem do numeru vin oraz nastawy podstawowe. Wszystko ładnie wróciło do normy i steruje nadmuchami tak jak należy ale jak nagrzeje się w środku auta to nadmuch jest w okolicy 5 lub 6 kresek a wcześniej na starym panelu było 3 lub 4 kreski obrotów dmuchawy. Znalazłem na forum taki temat w kanale 8 jakieś dziwne wartości. Czy ustawie właśnie w tym kanale obroty dmuchawy ? Jakie powinny być fabrycznie ustawienia tego kanału ?
  5. Dokładnie to samo mam i winny jest silniczek na dokładkę jak jest deszcz to parują szyby. Zabieram się za to jak tylko się ociepli. Dodam że już wymieniałem na używkę ale wytrzymała tylko 2 lata. Jest też fajny filmik na YouTube jak ktoś jedzie ze zdjętym schowkiem i nagrywa jak klapa całkowicie się zamyka przy wyższych prędkościach gdzie powinna tylko zdławić (przymknąć się ale nie całkowicie) powietrze jak sama nazwa silniczka na to wskazuje z nr. 8E1820511F lub M (pasuje też od Seata Exeo z literką M na końcu) . Jeśli szukacie używek to jak najmłodsze daty są na silniczkach. Klapa pozostaje w zamknięciu jak klima nagrzewa środek do zadanej temperatury (na początku jazdy) jak jest zimno na zewnątrz jeśli jest upał otwiera się od razu po uruchomieniu auta. Numery silniczków to: - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - 8E1820511M (F) - silnik nastawczy zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - 8E1820511L (D) P.S. Przypominam że po wymianie silniczka konieczne są nastawy podstawowe klimy. ?
  6. Zna ktoś jaki rozmiar ma oring na tej oprawce od kierunków ?
  7. Witam. Ile kosztowałby tarcze przód i tył zimmermann zwykłe do typu hamulców 1LB (przód) i 1KD (tył) oraz klocki Ferodo FDB1083 (tył) i FDB1717 (przód) do Audi A4 B6 1.9TDI silnik AVF Pozdrawiam.
  8. Jakościwo też są lepsze? Fakt trochę więcej kosztują...
  9. Witam. Korzystałem z katalogu Ferodo i na tył klocki do mojego auta to FDB1788 a czytając cały temat podajecie że mają być FDB1083 i teraz sam nie wiem które kupić. http://www.ferodo.pl/catalogue.html#fitment_id=15511&search_type=vehicle&brand_id=876
  10. Niestety okazało się że jednak nie jest winny akumulator tylko jednak czujnik ABS-u padł. Zapaliły się kontrolki następnego dnia .A że wytrzymał nieco ponad rok od wymiany trafił mi się wadliwy (wymieniałem wtedy dwa) egzemplarz. Wszystkie te błędy są powiązanie z tym czujnikiem nawet błąd miałem na centralnym zamku. Najważniejsze że jest zrobione i póki co nic nie świeci. Powodzenia w naprawach.
  11. Odpowiadam sobie sam na pytanie zawarte w temacie po podpięciu kompa i wykasowaniu błędów. Tak winny jest rozładowany akumulator. Doszło do przerwania zasilania między komputerem silnika a sterownikiem ABS-u nie było komunikacji i wyskoczyły te wszystkie błędy jakie wyżej napisałem i jakie były objawy. Też były błędy czujników ABS-u prędkości koła po lewej stronie i skrętu (jak dobrze pamiętam G47 i G85). Usunąć ten błąd tylko vagiem można odpinanie klem nic nie daje. Także jak macie takie problemy zaczynajcie od najprostszych spraw jak podładować akumulator. Swoją drogą nie odpuszczę i za jakieś dwa tygodnie sprawdzę stan akumulatora jeżdżąc krótkie krótkie odcinki po mieście jeśli znowu będzie nadawał się do ładowania kupuję drugi chyba że szybciej kontrolki się zapalą. Pozdrawiam.
  12. Dzisiaj już nic nie sprawdzę bo nawet nie mam jak założyć akumulatora (leje i mocno wieje cały dzień) auto pod chmurą ale dzięki Michał za cenną wskazówkę. Jak się poprawi pogoda jutro działam i zobaczymy.
  13. Tak jutro będę zakładał i się okaże czy kontrolki wysypały się przez rozładowany akumulator.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...