Skocz do zawartości

ddwojcik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ddwojcik

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Krakow

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ddwojcik

0

Reputacja

  1. Jak w temacie. gdzie rozkodować historię pojazdu jest może ktoś na forum kto pomoże w uzyskaniu historii pojazdu po vinie.,,chodzi o ostatni zanotowany przebieg,, Oczywiście nie za darmo Pozdrawiam wszystkich
  2. Prosiłbym o rozkodowanie nr vin WA0ZZZ8E57A090811 Chodzi mi o historię pojazdu w Niemczech i wyposażenie
  3. ddwojcik

    Turbina a4 b6 1.8 AVJ

    Panowie poci się turbo przy wejściu olejowym dokładnie przy nyplu wkręconym w turbo. Pytanie czy między tym nyplem a turbo jest jakiś miedziany pierścień uszczelniający a jak tak to poprosiłbym o rozmiar tego pierscienia Pozdrawiam
  4. prośba o analizę logów jak w temacie wywala błąd 17511 grzałka ma oporność 3.8 oma napięcie jest miedzy 3 a masą na rozpiętej wtyczce . Na podpiętej wtyczce do sady napięcie jest miedzy 3 a masą 12v przy odpalonym silniku miedzy pinem 3 a 4 skacze od 2 do 12. logi robione na benzynie i błąd wywala na benzynie co mam jeszcze sprawdzić dokumenty 2.docx dokumenty.docx
  5. https://drive.google.com/folderview?id=1liMBqTOZDiClHRgg1kPfukAokKeIl4q2 Faktycznie na zimnym pięknie widać jeśli czujnik jest odpiety ,,to ten od grodzi cztero pinowy,, to pokazuje minus 48C ja go mam uszkodzonego pokazuje 86C i można podglądnąć w instrumentach grupa 4 jak kolega wyżej napisał .dzieki panowie za pomoc
  6. Czy jak go odepnę to zapali czy błąd wysypie. Czy to jest ten czujnik od grodzi
  7. https://drive.google.com/folderview?id=1KWhzhBleo7v_tLYJrd9oG1KiEcMTq4-8 AVJ od dwóch dni cieżko palił na zimnym dzisiaj ne zapalił logi robione wczoraj jesscze dobrze nie ostygł.czy w w grupie 131 okno 2 ,,118 C,, ma być taka wysoka czy cos padło I czy na vag można odczytać ciśnienie paliwa pozdrawiam
  8. Czy mugłbys napisać jak zlokalizowałeś tą usterkę czy mieżyłeś ciśnienie na poszczegulnych cylindrach pozdrawiam
  9. podobny problem miałem w Alhambrze z 2004 wycieraczki szły do góry i zatrzymywały się na środku , przyczyna zatarte tuleje pionowe co przechodzą przez podszybie .A w audi a4 b5 chodziły normalnie na szybkim biegu ale na czasówce stawały mniej więcej koło środka wymieniłem przekaźnik wycieraczek bo strasznie się zgrzały styki.ty masz B7:huh:
  10. witam wszystkich okolice Krakowa posiadam a4 b6 1.9 TDI quattro alhambre 1.9 tdi asz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...