Skocz do zawartości

PX333

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O PX333

  1. sasqacz JAk rozumiem kupiłeś B6 z lampkami h7 i kupiłeś całe lampy xenon? Pomijam fakt przetwornic, o które pytasz (ori lampy mają mocowanie przetwornic od tyłu obudowy) Ale czy lampy z xenonami pasowały w miejsce starych lamp? Czy wszystkie 4 śrubki dało się bezproblemowo dokręcić i czy lampa z przetwornicą mieści się spokojnie? Planuję również zakup lamp z xenonem ale zależy mi na ori komplecie. Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/audi-a4-s4-b6-01-05-8e0-xenon-xenony-bi-xenon-i1304093385.html Aha i czy pasuje podpięcie elektryczne? Pozdrawiam.
  2. Widzę, że zaczyna się typowo Polska kłótnia na forum. Jeżeli ktoś potrzebuje zakres od 16 st C to prosi o pomoc w zmianie nastawy. Nie po to żeby się tłumaczyć z powodów chęci osiągnięcia niższego zakresu. Temat należy zamknąć bo więcej tu wyrzutów niż pomocy. A co do tematu to: Faktycznie w B7 klimatroniki są od 16 (przynajmniej w kilku widziałem) więc albo można zmienić panel albo auto... Pozdrawiam.
  3. witam mam podobny problem.Historia wygląda następująco: rok temu jak spadł śnieg pobawiłem się trochę na lodzie i coś rozwaliłem w układzie wspomagania. Mechanik wymienił pompę, przeczyścił układ i zalał nowym płynem (nie wiem czy różowy). było ok ale w wakacje zrobiłem około 2000 km do Niemiec i się zaczęło: wyje przy skręcaniu u ciężko chodzi wspomaganie. po powrocie do Polski czekała mnie regulaminowa wymiana rozrządu, podczas której mechanik rozebrał pompę wspomagania na części i powiedział że jest w idealnym stanie.... zmontowali, zalali płynem i chodziło super. było to we wrześniu. Ostatnio zrobiłem 1500 km po Polsce niestety sytuacja się zaczęła powtarzać... jeszcze masakry nie ma ale niestety jest to kwestia kilku dni... Jak wykombinujesz co to może być to daj pls info bo mam już dość ciągłego babrania się z tym. p.s. pompa nowa, maglownica sprawdzona, płyn ma miesiąc... pozdrawiam [br]Dopisany: 09 Listopad 2008, 13:07_________________________________________________No!! Poprostu dzis rano otworzyłem zbiorniczek płynu od wspomagania a tam... puuuusto :gwizdanie: wiec do sklepu, płyn zakupiłem, uzupełniłem i jest si :) powodzenia. A4ever
  4. :> :> :> dobra telepki NAPRAWIONE !!! :> :> :> Podczas wymiany rozrządu po 170 tyś, mechanik zmierzył kompresję i wyszło że nie ma sprężania na piątym garnku więc zdjął głowicę i co się okazało?? DZIURAWY zawór na piątym cylindrze i dlatego tak trzęsło... (Wada materiału... może jakieś mikropęknięcie będące zalążkiem niszczenia lub miejscowa niejednorodność materiału... bywa.) wymienił zaworek i wszystko działa idealnie a jazda to sama przyjemność. Pozdrówka a4ever
  5. Chyba raczej o pompie WTRYSKOWEJ... ponoć często siadały w 2,5 a dokladnie nawalał moduł sterownika pompy. Wymiana pompy na nowa to koszt hmmm jak komus to nawala to proponuje regeneracje pompy (odsylasz kurierem do firmy i nastepnego dnia dostajesz od nich pompę inną ale po regeneracji lub twoją naprawioną. Koszt takiej imprezki to okolo 2-3 kawałki bez robocizny wyjęcia i włożenia pompki... (choć właśnie znalazłem taką okazję: http://allegro.pl/item337199450_pompa_wtryskowa_vp30_vp44_naprawa_audi_opel.html )
  6. asqur możesz podać adres serwisu w którym robiłeś naprawę? dzięki z góry
  7. Witam, Mam to samo... lub podobnie. Głównie na zimnym silniku po odpaleniu telepie motorem... nie za mocno ale jednak. Jak sie nagrzeje to już mniej. Moc jest, przyspieszenie jest wszystko z jazdą gra. dodatkowo na zimnym da się usłyszeć spod maski co chwile ciche metaliczne stuknięcie (nieregularnie), po nagrzaniu stukanie ustępuje. Byłem u wielu speców i oto co mi powiedzieli: pierwszy (ASO): wtrysk do wymiany - wtrysk wymieniłem i dalej to samo. drugi: wytarte wałki rozrządu - wyjęte sprawdzone i są wporządku trzeci:nie działa jeden cylinder..... - mierzyli mi kompresję i wyszło że wszystkie palą. czwarty: źle ustawiony rozrząd - zbliża się wymiana (2-3 miesiące) to sie okaże ale nie wydaje mi się że to to. piąty: przy okazji podpieli mi pod VAGa i wyskoczył błąd pompy wtryskowej. - jeszcze niedlugo czeka mnie wizyta u pompiarza w celu ostatecznej diagnozy pompy. Strasznie to upierdliwe i już chcę to zrobić ale kurcze co mechanik to inny problem. Słyszałem że w tym silniku często siadał sterownik pompy wtryskowej... może to to..
  8. Nie wiem czy taki idiotyczny bo mam klime dwustrefową a jeżdże raczej sam. Co do temperatury dmuchania to jak caly czas dmucha LO to najpierw jest ok bo tak jak pisales powietrze miesza sie i jest letnie ale potem dmucha nadal zimnym i robi sie za zimno. W poprzednim samochodzie mialem tak, ze moznabylo ustawic np 16 stopni i utrzymywal ta temperature w trybie AUTO.
  9. Witam kolegów... Mam takie pytanie. Czy istnieje jakakolwiek możliwość zmienienia ustawień klimatronika tak, żeby minimalna temperatura (oprócz LO) była niższa niż 18 stC?? Czyli jakieś dwa ustawienia pomiędzy 18 a LO np 17 i 16 lub 17 i 16,5... obojętne. po prostu często 18 stopni to dla mnie za ciepło a LO niestety za chłodno... Z tego co wiem to te klimatroniki volkswagena mają tylko do 18 i LO... ale np. w fordzie jest minimalna temp ustalona 16 stC i potem LO... serdeczne dzięki z góry za help...
  10. Pompa nowa, zamiennik ale dobrej firmy i z gwarancją... za poprzednią dałem 400 ale byla badziewiasta. wolałem dopłacić i mieć pewność że będzie dobrze bo nie chce jeździć po serwisach i wydawać kasę bez sensu. Teraz działa wspomaganie idealnie. pozdrawiam,[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 21:06 _________________________________________________aha, firma robiąca pompy to FEBI (robi też płyny do wspomagania ponoć lepsze niż oryginalne audi...). poprzednio kupiłem używkę i po 10 minutach padła... pozdr,
  11. A4 B6 2,5 TDI 180 KM Witam i od razu do rzeczy: Miałem podobny problem. Jak trochę sypnęło pojechałem z kumplem na parking pokręcić baczki na śniegu i coś mi walnelo we wspomaganiu... (nie działało na niskich obrotach). Pojechałem do mechanika na diagnozę i powiedział, że pompa jest do wymiany. Wymienił pompę i po kilku minutach jezdzenia znowu to samo... Po wizycie w serwisie (nie ASO ale zajmującym się układami kierowniczymi) Okazało się ze przyczyna była taka: podczas wytężonej pracy przekładni kierowniczej zaczela się ścierać tulejka wewnątrz maglownicy. Opiłki przedostały się do układu hydraulicznego i tamtędy zostały zassane przez pompę. Jak takie opiłki dostaną się do pompy to pompa (choćby nowa) jest w stanie dobrze pochodzić około 10 minut... !!! i potem jest do wywalenia. W serwisie wymieniono mi pompę, zregenerowano przekładnię i przeczyszczono układ wspomagania ciśnieniowo (TYLKO gorącą wodą Karcherem). Wyważono, nasmarowano, zmontowano itp. Koszt calej imprezy: Nowa pompa ok 850 zl (nie audi ale dedykowana) regeneracja maglownicy 800 zl i robocizna (demontaż montaż, centrowanie pompy i wszystko inne) ok. 1000 zl... Troche sporo wiec przestrzegam przed pochopnym wymienianiem pompy !!! Jeśli płyn w zbiorniczku jest zasyfiony opiłkami (mętny czarny i brudny) należy najpierw przeczyścić CALY układ a potem zdecydować czy i co wymieniać. Pozdrawiam i powodzenia !!! A4ever !!!
  12. Witam i gratuluje samochodu, Mam pytanko, mam ten sam pojazd i od momentu kupna zastanawiam sie nad przeróbką tylnego zderzaka na dwururowy (seryjnie mam 2 rury ale schowane). Czy przerabiałeś swój, czy kupiłeś taki oryginalnie?? Mógłbyś mi powiedzieć czy trzeba zmienić cały zderzak czy wystarczy listwa na dole z podwójnymi otworami?? pozdrawiam
  13. Witam, Moim wehikułem jest A4 z 2002 roku, 2,5 TDI QUATTRO 180KM <miejsce na fotkę> Ale z niecierpliwością czekam na moment jak zasiądę za sterami najnowszej A4 !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...